Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-06, 12:50
  #613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Samma som att gola.

nej, men att vara lat och slarvig är inte hållbara egenskaper i en bransch i vilken man inte blir långlivad utan dem. att vara så jävla B att man inte ens loggar ut sin wickr är knappast fog nog att jappa någon, men det borde ju kunna resultera i spöstraff eller något
Citera
2018-12-22, 03:59
  #614
Avstängd
Som jag förstår så brukade dödspatrullen resa till Spanien och Marocko och ligga lågt efter varje jobb de gjorde. De brände alla pengar och kom sedan hem till rinkeby och tog nya kontrakt.
Citera
2018-12-22, 16:11
  #615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cbedom
Jag vet endast att han är vän med dom, rätt så nära värkar det som
Har Dp någon koppling till The choosen ones?
Citera
2018-12-24, 00:39
  #616
Avstängd
https://imgur.com/a/MTiXUEu

vilka är dessa gossar i dödspatrullen?
Citera
2018-12-24, 00:44
  #617
Avstängd
Läste FUPen precis

En av DP killarnas Louis Vuitton bälte ska ha synts på Jaffar byn-pissvideon och sedan ha legat till underlag för ett förhör där han misstänkts för grov kränkning (urinering) och sedan hemlig avlyssning.

Tydligen var DP killarna konstant panka.
mycket " bror swisha en tusing"
" bror ladda min mobil med 100kr "
osv

Att de ska ha fått in en halv miljon per mord verkar vara ren lögn från medias sida.


Vi har riktigt bra snutar i Sverige . Synd att de inte får mer resurser för att göra sitt jobb.
Synd att de måste behöva sälja in myten om en dödspatrull för att få budgeten till spaningsresurser i rinkeby
Citera
2018-12-24, 11:40
  #618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
https://imgur.com/a/MTiXUEu

vilka är dessa gossar i dödspatrullen?
Till vänster är det mohamed abdigani ali även känd som "Makelele"
Till höger är det zakaria amin sheik även känd som "Shobre"
Citera
2018-12-25, 11:41
  #619
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Läste FUPen precis

En av DP killarnas Louis Vuitton bälte ska ha synts på Jaffar byn-pissvideon och sedan ha legat till underlag för ett förhör där han misstänkts för grov kränkning (urinering) och sedan hemlig avlyssning.

Tydligen var DP killarna konstant panka.
mycket " bror swisha en tusing"
" bror ladda min mobil med 100kr "
osv

Att de ska ha fått in en halv miljon per mord verkar vara ren lögn från medias sida.

Media måste sluta skriva upp dessa människor.
I expressenartikeln om Jaffar Byn nämnde de inget om hans golden shower eller faktumet att man gör jävligt dåligt med stålar på spotifylyssningar.
Med inkomstbortfallet under de oundvikliga voltorna är det bra mycket lönsammare att jobba som hantverkare än förortsgangster.
Citera
2018-12-25, 20:03
  #620
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Media måste sluta skriva upp dessa människor.
I expressenartikeln om Jaffar Byn nämnde de inget om hans golden shower eller faktumet att man gör jävligt dåligt med stålar på spotifylyssningar.
Med inkomstbortfallet under de oundvikliga voltorna är det bra mycket lönsammare att jobba som hantverkare än förortsgangster.
Tror det är irrelevant att han blev nerpissad på - han bar ändå en 9mm zastava som slängdes ut vid polisjakt.
Han finns på avlyssning där han hotar att begå mord mot dp+anhängare.

Att bli nerpissad på känns irrellevant i sammanhanget tycker jag

27 kg amfetamin ger åtminstonde 10milj kr i vinst i grossistledet. Vågar inte gissa på vad de hade tjänat på i konsumentledet.

Vi snackar rent amfetamin dessutom.

Däremot var de konstant panka. Många munnar att mätta eller dålig kontroll på utgifterna. Vem vet.
Jafaar kanske sålde lite röka med . Shottaz är inte oskyldiga.


God jul på dig langaocb
mvh
Citera
2018-12-25, 21:19
  #621
Medlem
Pavics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Tror det är irrelevant att han blev nerpissad på - han bar ändå en 9mm zastava som slängdes ut vid polisjakt.
Han finns på avlyssning där han hotar att begå mord mot dp+anhängare.

Att bli nerpissad på känns irrellevant i sammanhanget tycker jag

27 kg amfetamin ger åtminstonde 10milj kr i vinst i grossistledet. Vågar inte gissa på vad de hade tjänat på i konsumentledet.

Vi snackar rent amfetamin dessutom.

Däremot var de konstant panka. Många munnar att mätta eller dålig kontroll på utgifterna. Vem vet.
Jafaar kanske sålde lite röka med . Shottaz är inte oskyldiga.


God jul på dig langaocb
mvh

Fantasi. Jag läste fupen för länge sedan men mitt minne brukar vara bra..

Det ”rena” amfetaminet var cirkus 50 procent och det bankade cirkus 30 procent.

Klart det beror på hur man säljer det också men även där så framkommer det att de säljer hekton och större. Ett hekto för 5500 kr. Skulle säga att detta är ett bra pris, kanske till och med normalt pris.

You do the math.
Jag har köpt stora mängder amfetamin från blandannat Tyskland och då har man betalat 8-12.000kr för mängder kring 50kg.

Jag orkar inte räkna på ditt exempel men det går inte ihop för mig men blir gärna rättad.
Citera
2018-12-25, 23:17
  #622
Medlem
Pavics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Fantasi. Jag läste fupen för länge sedan men mitt minne brukar vara bra..

Det ”rena” amfetaminet var cirkus 50 procent och det bankade cirkus 30 procent.

Klart det beror på hur man säljer det också men även där så framkommer det att de säljer hekton och större. Ett hekto för 5500 kr. Skulle säga att detta är ett bra pris, kanske till och med normalt pris.

You do the math.
Jag har köpt stora mängder amfetamin från blandannat Tyskland och då har man betalat 8-12.000kr för mängder kring 50kg.

Jag orkar inte räkna på ditt exempel men det går inte ihop för mig men blir gärna rättad.

Försökte editera mitt inlägg men det går inte av nån anledning..
Jag menar såklart per kilo i mitt inlägg och inte för totalen.
Citera
2018-12-30, 00:50
  #623
Medlem
Makelele är ute nu iallafall
https://minfil.com/d01ef5p0b2/D73169...ABF08D511_jpeg
Citera
2018-12-31, 01:53
  #624
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Fantasi. Jag läste fupen för länge sedan men mitt minne brukar vara bra..

Det ”rena” amfetaminet var cirkus 50 procent och det bankade cirkus 30 procent.

Klart det beror på hur man säljer det också men även där så framkommer det att de säljer hekton och större. Ett hekto för 5500 kr. Skulle säga att detta är ett bra pris, kanske till och med normalt pris.

You do the math.
Jag har köpt stora mängder amfetamin från blandannat Tyskland och då har man betalat 8-12.000kr för mängder kring 50kg.

Jag orkar inte räkna på ditt exempel men det går inte ihop för mig men blir gärna rättad.

Givet 27 kilo så måste man ta 370:- per gram för att få in dessa omtalade 10 miljoner.
Har ju svårt att se att negern fått det för 0:- och sen orkar hustla runt för 370:- per gram.
Och att sälja ett hekto för 37 lakan framstår som en dålig affär.

Kan negern köpa billigt och lasta iväg med 50 000:- i profit per kilo har han gjort det bra.
Det är ändå 1,35 miljoner i egen ficka.
Skattat och klart.
Det är nog fullt görbart och det är också pengar som går utmärkt att slösa bort om man har ett dåligt ekonomiskt sinne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback