Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-05, 22:36
  #1
Medlem
zeldox80mgs avatar
Finns det någon som har handlat hos isecret.se?
Något som rekommenderas?
Citera
2019-04-22, 21:12
  #2
Medlem
Kort svar: NEJ, företaget bedriver försäljning av piratkopior och ingenting av värde på hemsidan bör betraktas som äkta produkter.

Jag gjorde ingen sökning på företaget innan jag la min beställning, hittade en produkt som var på erbjudande till ett betydligt lägre pris än hos sina konkurrenter. Produkten jag mottagit visar sig direkt vara en förfalskning av original produkten.

När jag nu går in och kikar lite noggrannare så är det glasklart att mängder av företagets produkter är solklara piratkopior. Jag blev nästan full i skratt när företaget kan med att publicera piratkopior av icke existerande Calvin Klein kollektioner men framför allt även från Gucci för exempelvis 100-300:- Mängder av skalen som trycks åt företagets har designer och motiv som är design/patentskyddade av diverse bolag och varumärken.

Riktigt tröttsamt att se att företag kan bedrivas på detta sätt utan konsekvenser från respektive varumärken ägare av övriga immateriella tillgångar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback