Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-13, 21:11
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordinho
Jag köpte min på eBay tror jag det var. Var i somras så minns inte riktigt. Tror den kosta typ 10 spänn plus frakt.

Hade tänkt att köpa den här produkten. Är relativt invalid när det kommer till "hacking".

https://www.psxcare.com/product.php?xProd=2052&xSec=188
Citera
2019-01-14, 21:59
  #38
Medlem
Nordinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doario
Hade tänkt att köpa den här produkten. Är relativt invalid när det kommer till "hacking".

https://www.psxcare.com/product.php?xProd=2052&xSec=188

Ja, det är ju ett alternativ. Dock ett dyrt sådant. Säkert smidigt, men jag skulle inte köpa det. Jag länkade till en guide i tråden, jag klarade av det utan att vara en hacker Haha. Dock behöver du ju en rcm-jig som sagt. Jag pallade inte sitta och böja gem eller folie så jag beställde som sagt en
Citera
2019-01-15, 19:12
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordinho
Ja, det är ju ett alternativ. Dock ett dyrt sådant. Säkert smidigt, men jag skulle inte köpa det. Jag länkade till en guide i tråden, jag klarade av det utan att vara en hacker Haha. Dock behöver du ju en rcm-jig som sagt. Jag pallade inte sitta och böja gem eller folie så jag beställde som sagt en

Tack! Jag är rätt invalid så det får bli en dyr sådan ändå.
Citera
2019-01-17, 09:53
  #40
Medlem
hksnismos avatar
När man kör reinx eller atmosphere och har spel som är i nsp format som man sedan ska dra över till minneskortet ska man sedan installera dessa via respektive meny i cfw menyn?

Hur blir det då sitter man med dubbletter på alla spel jag menar i utrymmet på sd kortet eller blir det bara en liten ökning av volymen på varje spel?

Eller ska man sitta och plocka bort varje nsp fil eller installation från sd kortet?
Citera
2019-01-17, 16:53
  #41
Medlem
Nordinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hksnismo
När man kör reinx eller atmosphere och har spel som är i nsp format som man sedan ska dra över till minneskortet ska man sedan installera dessa via respektive meny i cfw menyn?

Hur blir det då sitter man med dubbletter på alla spel jag menar i utrymmet på sd kortet eller blir det bara en liten ökning av volymen på varje spel?

Eller ska man sitta och plocka bort varje nsp fil eller installation från sd kortet?

Du installerar nsp-filerna med hjälp av tinfoil.
När du installerat spelet på SD-kortet eller interna disken så kan du ta bort nsp-filen
Citera
2019-01-26, 09:26
  #42
Medlem
Rekommenderar starkt att köpa en SXPro dongle. Var otroligt lätt att använda och utan problem.
Citera
2019-01-27, 07:52
  #43
Medlem
Nordinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doario
Rekommenderar starkt att köpa en SXPro dongle. Var otroligt lätt att använda och utan problem.

Skönt att du fick ordning på det 😊
Citera
2019-01-28, 21:32
  #44
Medlem
Är det någon som likt jag sökt efter roms från en stabil källa med bra nedladdningshastighet så kan jag rekommendera att gå med i switchhackings (reddit) discord. Där kan man genom bot kommandon få länkar till filer på google drive. Fungerat extremt smidigt uppdateringar och dlc länkas ihop med spelet och både .xci och .nsp filer finns tillgängliga!
Citera
2019-03-03, 19:37
  #45
Medlem
redhotchilis avatar
Någon som har en bra länk som förklarar hur man gör för att spela homebrew?

Är det simpelt att starta spelen sen när man väl gjort det? Grabben vill ha massa spel så tänkte testa homebrew.

Tack på förhand
Citera
2019-03-04, 09:27
  #46
Medlem
Gosifs avatar
Switch måste vara den enklaste nånsin att hacka. SD-kort liksom
Citera
2019-03-05, 22:15
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doario
Rekommenderar starkt att köpa en SXPro dongle. Var otroligt lätt att använda och utan problem.



Var köpte du den ifrån?
Citera
2019-03-12, 21:20
  #48
Medlem
Gavins-Friends avatar
Om man lyckas chippa. Vilket verkar vara rätt enkelt? Vad kan man lira då? Kan man köra tex. Zelda och Mario Oddysey?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback