Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-19, 21:23
  #277
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Tror du missar vad jag säger, jag har inte stått bakom att han skulle ha demens så att det skulle vara någon form av "resignation" är bara rent trams, har du ens något att bidra till tråden och diskussionen eller tramsar du bara?


Så då kan vi vara överens om att Trump inte har demens och är psykiskt frisk förövrigt? För eventuell ”social inkompetens” är ju ingen åkomma.
Citera
2018-01-19, 21:53
  #278
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Så då kan vi vara överens om att Trump inte har demens och är psykiskt frisk förövrigt? För eventuell ”social inkompetens” är ju ingen åkomma.

Den övriga psykiska hälsan vet vi absolut ingenting om då det inte gjordes en psykologisk undersökning, men att han skulle lida av demens är vi eniga om att han inte gör.

Och precis som du säger, social inkompetens är inte en åkomma utan enbart ett socialt handikapp men knappast något som någon som är 70+ brukar bry sig om
Citera
2018-01-19, 23:20
  #279
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Den övriga psykiska hälsan vet vi absolut ingenting om då det inte gjordes en psykologisk undersökning, men att han skulle lida av demens är vi eniga om att han inte gör.

Och precis som du säger, social inkompetens är inte en åkomma utan enbart ett socialt handikapp men knappast något som någon som är 70+ brukar bry sig om


Man får ju säga att det är en jäkla bedrift av Trump att lyckas med en sådan framgångsrik ”branding” av sig själv ifall han nu skulle vara socialt inkompetent. Men å andra sidan är ju det omdömet enbart baserat på ditt eget ”tyckande”.
Citera
2020-06-19, 11:13
  #280
Medlem
Frågor kring Trumps hälsa...?

https://www.huffpost.com/entry/linco...Project%20asks.
Citera
2020-06-27, 00:26
  #281
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=z2qbkqVOSS0

Är det bara jag som tycker att det här var konstigt? Trump får svara på frågan vad han ska gör på sin andra period och vad fan är det han säger? Jag hade varit i WDC 17 gånger och aldrig sovit över????
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback