Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-04, 23:41
  #1
Medlem
kumlafucker84s avatar
Vet ni om det finns några sexrobotar? Det hade varit Nice att om det fanns såna eftersom jag inte har fått knulla på 11 månader
Kommer det komma några sexrobotar? Jag har läst om en del här på flashback som har skrivit om det
Citera
2018-01-04, 23:54
  #2
Medlem
Infinitysthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Vet ni om det finns några sexrobotar? Det hade varit Nice att om det fanns såna eftersom jag inte har fått knulla på 11 månader
Kommer det komma några sexrobotar? Jag har läst om en del här på flashback som har skrivit om det
beställ från japan eller så online.. De har ju allt men säkert svin dyrt men hardu stålarna så why not
Citera
2018-01-04, 23:59
  #3
Medlem
AA-suiteds avatar
Ja det finns men de är dyra. Satsa på att få sex på riktigt istället för om du köper en sexrobot är det lite som att acceptera förlust och du strävar inte efter målet att få ett riktigt ligg längre. Negativt i längden och enligt mig även kortsiktigt.
Citera
2018-01-05, 00:02
  #4
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Ja det finns men de är dyra. Satsa på att få sex på riktigt istället för om du köper en sexrobot är det lite som att acceptera förlust och du strävar inte efter målet att få ett riktigt ligg längre. Negativt i längden och enligt mig även kortsiktigt.
Okej. Då förstår jag. Jag ska satsa på riktigt sex. Det är bäst
Citera
2018-01-05, 00:02
  #5
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitysthlm
beställ från japan eller så online.. De har ju allt men säkert svin dyrt men hardu stålarna så why not
Okej
Citera
2018-01-08, 12:52
  #6
Medlem
Ett tips kan vara att köpa runkmaskiner på sidor som Joyland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback