Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 04:04
  #181
Medlem
NirvanAs avatar
Men man både ser och känner det fysiskt också, har ni inte undersökt era kroppar eller?

Testa edga/kåta upp dig (och samtidigt inte fått utlösning på några veckor) så kommer det värka och kollar du vid sidan om testiklarna så är det "klumpigt" utstickande, känns som tjocka "ledare" där är sperma ansamlad för kroppen gjorde sig redo på sprut, men stannade där och sväller upp -> skapar smärta...

Har ni aldrig undersökt er själva, kan man fråga sig...
Citera
2019-05-25, 20:11
  #182
Medlem
Schleswig-Holsteins avatar
Känner att jag måste skriva i den här tråden då det fortfarande poppar upp påståenden ifrån "sexualupplysare" och dylikt som säger sig veta att blue balls inte existerar. Anledningen till att det förnekas är troligtvis för att det ses som något slags sympatibaserat maktmedel män skall kunna använda sig av för att tjata till sig sex.

Hur som helst, jag har fått blue balls ganska många gånger och kan sammanfatta det såhär;

* Blue balls uppstår INTE av att ha gått lång tid utan utlösning, det uppstår uteslutande och endast av att ha varit kraftigt upphetsad för att sedan inte fått spruta. Flera veckor eller månader utan sex är alltså inget problem, men att bli smekt mellan benen i en timme och sedan inte få komma är ett problem.

* Min pung ändrar inte färg eller form. Ser ingen antydan till att pungen skulle bli blå eller ens blåaktig.

* Pungen blir väldigt väldigt öm. Smärtan är en molande värk, det är ingen skarp huggande smärta.

* Blir även yr och illamående av kraftigare blue balls.

* Smärtan försvinner inte direkt efter utlösning, oftast tar det ca. 30-60 minuter. Utlösningarna brukar vara väldigt kraftiga med stor sats.

* Sex eller onani är inte särskilt skönt med blue balls eftersom pungen är så öm, jag vill bara komma så snabbt som möjligt och lätta på trycket.

* Jag har varit med om att smärtan försvunnit några timmar efter att den uppstod, trots att jag inte haft möjlighet till utlösning.

För ett tag sedan umgicks jag under ett dygn med min flickvän utan sex, trots "teasing". Av någon anledning ville hon inte ha sex, tillslut bestämde jag mig för att runka - då hade jag till och från varit kåt under ett dygn, och mådde vid den här tidpunkten väldigt dåligt. Min flickvän motsatte sig (?!?!) av oklar anledning även att jag skulle runka, men det gav jag blanka fan i.

Hade ganska kraftig värk i pungen och mådde väldigt illa. Var tvungen att lätta på trycket, satte mig på en stol i ett avskilt rum och började runka. Fick utlösning relativt fort över min vita t-shirt, skönt - men i samma sekund som satsen började pumpas ut så fick jag panik - den var KNALLRÖD. Det var stora mängder blod i utlösningen och hela jävla framsidan på t-shirten blev nedfläckad av blod blandat med sädesvätska. Fortsatte ha blodig sperma i 1-2 veckor efteråt.

Sägs att det inte skall vara något farligt, att blodkärl ibland brister i penis. Det var första gången som jag någonsin upplevde detta, och det skedde efter min överlägset kraftigaste och värsta blue balls. Sedan dess, vilket var 3-4 månader sedan, får jag ont i slutet av varje utlösning även om sperman återfått sin normala färg, och är skitnojig att jag förstört något "där inne" och blivit steril.

Sedan dess är jag jävligt noga med att inte gå med blue balls, finns det inte möjlighet till sex så är det avskild onani som gäller och sådant får ens partner respektera.
Citera
2019-05-27, 02:54
  #183
Medlem
Skitsnack. Alla som har runkat pa E eller amfetamin vet att det exiaterar. Det gor så ont att man knappt kan nudda dom. Vilket gor det extra svart att momma.
Citera
2019-05-27, 03:28
  #184
Medlem
ComedyBalls avatar
Kul att tjejer/kvinnor i tråden sitter och skrivet att detta fenomen bara är en myt. Well...

Låg och hånglade med en tjej i hennes säng i 18-års åldern. Hon hade mens så blev inget åka. Men vi låg nog och höll på i en timme ungefär. Hon viskade i mitt öra vad hon egentligen ville göra med mig osv. Kände inget speciellt i byxorna när jag väl låg där, men när jag reste mig upp och skulle åka hem? Wow. Jag kunde knappt stå. Bollarna värkte så mycket att jag mådde illa. Hon frågade om jag mådde bra, ”ja” sa jag och gick mina plågsamma steg ut till min bil, åkte hem och runkade. Har nog aldrig lagt en sån elefantladdning i hela mitt liv.

En annan gång var jag utomlands med mina kompisar, hade inte runkat på 6 dagar kanske. En väldigt kåt tjej som va sugen på mig just då bombade mig på snapchat med bilder på henne naken, bröst och rumpa ja hela skiten. 17 år, tajt kropp. Putade med läpparna och sa att hon längtade efter att få ta den i munnen när jag kommer hem. Efter hennes tortyrförsök på min 21 åriga stackars svullna pung följde timmar, och jag menar TIMMAR av bultande värk i bollarna. Känslan kan beskrivas som en mild pungspark som liksom sitter i och aldrig släpper. Finns två sätt att bli av med tillståndet. Vänta tills trycket lägger sig självt (vilket kan ta timmar), eller runka
Citera
2019-05-28, 12:19
  #185
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engammaltant
Vissa påstår att män måste ha sex för annars blir deras bitestiklar fyllda med sperma och gör ont. Inte nog med att det låter konstigt när det kommer från män som säger att manliget är att vara så tuff och bita ihop att de även säger att det gör så jätteont i pungen, det är inte ens anatomiskt realistiskt. Vasektomi sker genom att skära av sädesledarna utan att stänga av testiklarna, och steriliserade män har ju inte konstant ont i pungen eller upplever något hinder mot att bli tillfredsställda. Inga sådana problem för män som provar de nya sorternas manliga p-piller som just blockerar vägen för sperman heller. Inse fakta, myten om blue balls är just en myt. Blue balls finns inte, män har lika lite som kvinnor något anatomiskt hungerliknande behov av att "lätta på trycket" sexuellt som skulle byggas upp med tiden.

Du pratar strunt, och har dessutom helt missat vad blå pung handlar om.

Dessa blue balls uppkommer när man har haft upprepade erektioner alternativt en enda långvarig erektion, utan att få tömma. Då infinner sig värk i testiklarna, en ömhet, som släpper först en stund efter att man har sprutat. Punkt.
Citera
2019-05-28, 12:24
  #186
Medlem
Shit det kommer ut naturligt om man inte runkar på en månad. Blue balls är om en tjej suger eller gör något upphetsande och man är typ på gränsen att komma Men man får inte komma då gör det ont i pungen.
Citera
2019-05-29, 15:44
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schleswig-Holstein
Känner att jag måste skriva i den här tråden då det fortfarande poppar upp påståenden ifrån "sexualupplysare" och dylikt som säger sig veta att blue balls inte existerar. Anledningen till att det förnekas är troligtvis för att det ses som något slags sympatibaserat maktmedel män skall kunna använda sig av för att tjata till sig sex.

Hur som helst, jag har fått blue balls ganska många gånger och kan sammanfatta det såhär;

* Blue balls uppstår INTE av att ha gått lång tid utan utlösning, det uppstår uteslutande och endast av att ha varit kraftigt upphetsad för att sedan inte fått spruta. Flera veckor eller månader utan sex är alltså inget problem, men att bli smekt mellan benen i en timme och sedan inte få komma är ett problem.

* Min pung ändrar inte färg eller form. Ser ingen antydan till att pungen skulle bli blå eller ens blåaktig.

* Pungen blir väldigt väldigt öm. Smärtan är en molande värk, det är ingen skarp huggande smärta.

* Blir även yr och illamående av kraftigare blue balls.

* Smärtan försvinner inte direkt efter utlösning, oftast tar det ca. 30-60 minuter. Utlösningarna brukar vara väldigt kraftiga med stor sats.

* Sex eller onani är inte särskilt skönt med blue balls eftersom pungen är så öm, jag vill bara komma så snabbt som möjligt och lätta på trycket.

* Jag har varit med om att smärtan försvunnit några timmar efter att den uppstod, trots att jag inte haft möjlighet till utlösning.

För ett tag sedan umgicks jag under ett dygn med min flickvän utan sex, trots "teasing". Av någon anledning ville hon inte ha sex, tillslut bestämde jag mig för att runka - då hade jag till och från varit kåt under ett dygn, och mådde vid den här tidpunkten väldigt dåligt. Min flickvän motsatte sig (?!?!) av oklar anledning även att jag skulle runka, men det gav jag blanka fan i.

Hade ganska kraftig värk i pungen och mådde väldigt illa. Var tvungen att lätta på trycket, satte mig på en stol i ett avskilt rum och började runka. Fick utlösning relativt fort över min vita t-shirt, skönt - men i samma sekund som satsen började pumpas ut så fick jag panik - den var KNALLRÖD. Det var stora mängder blod i utlösningen och hela jävla framsidan på t-shirten blev nedfläckad av blod blandat med sädesvätska. Fortsatte ha blodig sperma i 1-2 veckor efteråt.

Sägs att det inte skall vara något farligt, att blodkärl ibland brister i penis. Det var första gången som jag någonsin upplevde detta, och det skedde efter min överlägset kraftigaste och värsta blue balls. Sedan dess, vilket var 3-4 månader sedan, får jag ont i slutet av varje utlösning även om sperman återfått sin normala färg, och är skitnojig att jag förstört något "där inne" och blivit steril.

Sedan dess är jag jävligt noga med att inte gå med blue balls, finns det inte möjlighet till sex så är det avskild onani som gäller och sådant får ens partner respektera.



QFT!!!!


Exakt så som ovanstående beskriver det känns det! Myten består som sagt i att det handlar om att inte ha sprutat på länge vilket inte stämmer. Däremot kan en kraftig, otillfredsställd upphetsning göra en öm som fan i kulorna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback