Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-13, 04:03
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Semestern börjar om en vecka, och med tanke på hur sliten mannen var efter förra årets månadslånga semester så är jag nyfiken på det här med manlig orgasm utan utlösning.

Stämmer det att man inte förlorar energi som vid en vanlig orgasm med utlösning?

Är de orgasmerna lika sköna som de med utlösning?

Är det svårt att få till, och hur gör man?

Jag fick en sån orgasm utan utlösning för några dagar sen.
Jag vet att jag har fått det tidigare även om jag inte vet exakt när men nu senast så vad det första gången som
jag var medveten om det. Det var med en tjej som gjorde mig så grymt kåt, och jag är van att
kontrollera när jag kommer sen tidigare, iallafall så blev det så oerhört skönt innan än vad jag
tänkt mig och jag ville hålla på längre så jag drog ut kuken samtidigt som jag
mentalt stoppade utlösningen så som jag är van vid att göra, och sen så kännde jag
att det började rycka i kuken ungefär som i en vanlig orgasm men utan att kuken slaknade,
jag lyckades alltså stoppa utlösningen och kunde fortsätta som vanligt nästan på en gång efteråt utan att stoppa "flowet" i sexet -
senare så kom jag som vanligt med utlösning.
Orgasmen med utlösning var mycket starkare.
Jag tror det är ungefär som med endel tjejer som kan komma flera gånger och sen fortsätta
ganska snabbt efteråt. Men jag tror att tjejer är mycket mer medvetna om när
dom kommer än killar eftersom dom inte har utlösningen.
Som kille definerar man ju orgasmen som när man sprutar när man egentligen borde
definera den som när det rycker i könet, man som kvinna.
När man lär sig bli medveten om det kan man säkert träna sig till att få flera
orgasmer varje gång man knullar om man nu känner för det.
Känns inte som någonting jag måste utforska i dagsläget, men vem vet
kanske lär man sig ännu mer senare framöver...
För att kunna göra det här tror jag att man måste ha bra kontroll över
när man kommer, att man kan kontrollera sin egen orgasm och är van vid det.
Annars skulle det bara bli som att man får för tidig utlösning och det är ju inte
så kul, så man måste nog träna sig till att kunna göra detta.

Sen tycker jag inte att man ska ha sex för ofta då tycker jag man tröttnar på sexet
det blir ju inte alls lika kul om man håller på för mycket, ungefär som när man börjar
äta väldigt mycket bara för att nån ger en massor av extra god mat och bara för att man har tid och kan göra det. Samma sak tycker jag det är med alkohol eller andra droger, ruset blir ju inte
lika skönt om man gör det varje dag. Jag brukar föredra att vara sprängkåt när jag knullar och det brukar ju tjejen uppskatta också, men visst vissa dagar vill man ju knulla flera gånger för att sedan ta en längre pause. Speciellt om det är med samma person så man inte tröttnar på varann.
__________________
Senast redigerad av fruciante 2018-02-13 kl. 04:19.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback