Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-07, 12:29
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Inga problem att komma in på sådana ställen så länge man kan tala japanska och inte framstår som en idiot...

"Hej, jag har kommit hit från Sverige för att bajsa på era tjejer". Jag är nyfiken på hur man säger detta utan att framstå som en idiot.
Citera
2018-11-07, 19:36
  #14
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
"Hej, jag har kommit hit från Sverige för att bajsa på era tjejer". Jag är nyfiken på hur man säger detta utan att framstå som en idiot.

Ja, nu syftar jag så klart på vanliga klubbar och inte det där koprofilerandet som TS verkar vara intresserad av. Jag har aldrig hört talats om att någonting sådant ens skulle finnas, men... vad vet jag
Citera
2018-11-07, 19:40
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Ja, nu syftar jag så klart på vanliga klubbar och inte det där koprofilerandet som TS verkar vara intresserad av. Jag har aldrig hört talats om att någonting sådant ens skulle finnas, men... vad vet jag

Jag vet, men kunde inte låta bli . Man har ju hört en del rykten, men sen är frågan hur mycket av det som ens är sant.
Citera
2019-01-17, 00:01
  #16
Medlem
Har ingen aning om klubbar för mer ovanliga fetischer. Men om du är ute efter lite vanlig kroppslig tillfredsställelse så kan du försöka med Strawberry Jam i Shibuya (funkar bara om någon tjej som accepterar utlänningar jobbar just då).

Annars så är Tokyo Hentai Club inriktat på enbart utlänningar.

Du kan hitta mer info på https://tokyoadultguide.com/ eller https://tokyonightstyle.com/

Vissa tjejer som jobbar i området Tobita Shinchi i Osaka accepterar också utlänningar. Om mama-san vinkar in dig med ett "hai, dozo", så är det fritt fram.
Citera
2019-01-17, 16:19
  #17
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadistical
Har ingen aning om klubbar för mer ovanliga fetischer. Men om du är ute efter lite vanlig kroppslig tillfredsställelse så kan du försöka med Strawberry Jam i Shibuya (funkar bara om någon tjej som accepterar utlänningar jobbar just då).

Vissa tjejer som jobbar i området Tobita Shinchi i Osaka accepterar också utlänningar. Om mama-san vinkar in dig med ett "hai, dozo", så är det fritt fram.

Det huvudsakliga är att kunna prata japanska (vilket man självklart får visa själv), samt att inte se ut som en total idiot. Det handlar mest om språkbarriärer, inte allmän rasism eller rädsla för utlänningar.
Citera
2019-01-19, 00:34
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Det huvudsakliga är att kunna prata japanska (vilket man självklart får visa själv), samt att inte se ut som en total idiot. Det handlar mest om språkbarriärer, inte allmän rasism eller rädsla för utlänningar.

Att kunna japanska är inget krav för Tokyo Hentai Club, som jag sa är de inriktade ENBART på utlänningar. Bemanningen på kontoren ska kunna prata engelska, och tittar man på deras "meny" så står kvinnornas nivå av engelska listad.

Strawberry Jam (Pink Salon, så bara BJ's) är jag lite mer osäker på. Jag kan inte precis prata japanska mer än standardfraser och möjligtvis pyttelite till. Jag frågade bara om det var ok med en utlänning, de bad mig vänta och pratade med en tjej, hon sa ok, och så enkelt var det.

Tobita Shinchi tror jag heller inte man behöver några kunskaper i japanska. Som sagt, om de vinkar in dig är det ok. Jag hade iaf inga problem. Förutom att det är svindyrt. Mina två besök där kostade typ 5500:- för totalt 70 minuter.
Citera
2019-01-19, 14:03
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Jag vet, men kunde inte låta bli . Man har ju hört en del rykten, men sen är frågan hur mycket av det som ens är sant.
Känns ju som att sådana ställen är invitation only och garanterat bara för Japaner. Sådana aktiviteter klassas liksom som udda även i Japan och det är ett land med hög tolerans för icke helt normativa beteenden.
Citera
2019-01-19, 15:59
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Känns ju som att sådana ställen är invitation only och garanterat bara för Japaner. Sådana aktiviteter klassas liksom som udda även i Japan och det är ett land med hög tolerans för icke helt normativa beteenden.

Jo, jag bodde där för många år sedan, men hörde inte talas om det där. Så det är ju som här i Kina, mer udda ställen kommer man bara till om man har kontakter.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2904606

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback