Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-03, 22:06
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Om så är fallet så är det nog bäst att du avbokar ändå. Kommer varken du eller din pojkvän ha nöje av spektaklet är det bättre att ni lägger pengarna på något annat. Hemmakväll med pizza, bira och en fighting-film https://www.ranker.com/crowdranked-l...est-mma-movies skulle isåfall vara trevligare
Tack för filmtipsen!
Citera
2018-01-03, 22:09
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Nää vad trist

Hade min flickvän kommit med familjepizza, bira och en fightingfilm som present hade jag frågat henne när hon vill gifta sig

Alla lyckönskningar iaf, hoppas din karl vet hur lycklig han är.
Haha tack. Ska hinta det lite snyggt
Citera
2018-01-04, 06:55
  #15
Medlem
Jag har varit på wrestling i sthlm och det var härligt kul och rätt effektfullt, dock lätt ironisk stämning.
Citera
2018-01-04, 16:57
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoutsider
Jag har varit på wrestling i sthlm och det var härligt kul och rätt effektfullt, dock lätt ironisk stämning.
Hehe kan tänka mig det. Kan hända att vi går på det vid ett annat tillfälle, men då får vi nog prata ihop oss om det först
Citera
2018-01-05, 08:16
  #17
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djungelturken
Hehe kan tänka mig det. Kan hända att vi går på det vid ett annat tillfälle, men då får vi nog prata ihop oss om det först

Rekommenderar att ni testar, svenska wrestlingscenen har blivit ganska stor jämfört med säg 10 år sedan och både GBG Wrestling och STHLM Wrestling har riktigt bra shower. Det är alltid bra stämning och tycker man det är "fjantigt" så försvinner de tankarna jäkligt fort då man märker hur skoj wrestlarna och publiken har det. Kan lova att det är flera gånger så skoj och mycket bättre stämning än en UFC gala trots att "det inte är på riktigt."
Citera
2018-01-05, 13:02
  #18
Medlem
Energiknippes avatar
Hade jag varit din pojkvän skulle jag blivit glad för tanken men sålt biljetterna på Blocket. Det har inget med kampsport att göra. Tanken var ju god
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback