Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-02, 09:54
  #13
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
det är skatte pengar mannen, inget annat... vi har gott om onödiga utgifter på den fronten så varför inte ännu mer

sen kan jag tillägga att om dom vill testa dig så testar dom för alltihopa förutom typ GH och dom testerna som är ännu dyrare än ett vanligt AAS test men sarms syns via ordinarie labb analys så det kostar dom inget extra

AAS test hos doktorn är till och med bredare än vad RF gör, dock utgår dom ifrån wadas lista som du säger

Jo det är ju så, behöver inte börja prata politik men håller med

Du säger det syns via en labbanalys, men letar läkaren efter det? Det var inget dopingtest utan ett AAS-test jag lämnade frivilligt just för att bevisa att jag inte tar några "anabola".

Nåväl, om 15 minuter får vi veta om SARMs syns på urinprov hos vårdcentralen, i detta fallet LGD4033.
Citera
2018-03-02, 11:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Jo det är ju så, behöver inte börja prata politik men håller med

Du säger det syns via en labbanalys, men letar läkaren efter det? Det var inget dopingtest utan ett AAS-test jag lämnade frivilligt just för att bevisa att jag inte tar några "anabola".

Nåväl, om 15 minuter får vi veta om SARMs syns på urinprov hos vårdcentralen, i detta fallet LGD4033.


på vårdcentralen vettefan men kollar de efter AAS brukar de ju skicka det för labb analys på karolinska och då syns det :P

hur har det gått för dig nu då?
Citera
2018-03-02, 12:09
  #15
Medlem
isnisns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
på vårdcentralen vettefan men kollar de efter AAS brukar de ju skicka det för labb analys på karolinska och då syns det :P

hur har det gått för dig nu då?

Yes, det var ivägskickat på labb och har kommit tillbaks. Fick en del uppläst per telefon och till slut sa dom att det står "Ej påvisat" på samtliga poster
Anledningen AAS-testet var att läkaren på vårdcentralen ville ta bort misstankar om AAS-bruk inför mitt besök till Endokrinologen nu om ett par veckor.
Citera
2018-03-03, 09:15
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Yes, det var ivägskickat på labb och har kommit tillbaks. Fick en del uppläst per telefon och till slut sa dom att det står "Ej påvisat" på samtliga poster
Anledningen AAS-testet var att läkaren på vårdcentralen ville ta bort misstankar om AAS-bruk inför mitt besök till Endokrinologen nu om ett par veckor.


okej guld fan vad gött för dig!
Citera
2018-03-04, 00:31
  #17
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isnisn
Jo men varför i hela fridens namn skulle RF lägga ner en helsikes massa mer pengar på att testa för SARMs hos en vanlig motionär på ett vanligt gym? Får inte ihopa det AASsubban.. får inte ihopa det

Doping/aas test hos läkaren är också från WADA fast en begränsad version. Lämnade själv ett sånt(via urin) och läste på om hur det analyseras(skickades till ett större lab i större stad).

Jag syftade framför allt på om dom testar dig i tävlingssammanhang
Citera
2018-10-11, 23:54
  #18
Medlem
caecos avatar
Hemskt lite omdömen angående substansen trots att jag vet att det finns relativt många som använder det. Har ett gäng hemma och funderat på att använda det någon gång efter min PCT är färdig. Är lite intresserad i dess effekt på kollagensyntesen. Har förstått att MK-2866 (Ostarine) gör det, men hur står sig den effekten exempelvis mot oxandrolone, eller nandrolon?
Citera
2018-11-07, 00:02
  #19
Medlem
Någon som vet hur snabbt Mk-2866 (ostarine) är borta från kroppen? Dvs vid ett drogtest.
Citera
2018-12-13, 11:05
  #20
Medlem
Lite oroväckande att ingen av de vilka lovat kurrapport faktiskt lämnat fullständig sådan, eller att medlemmar på forumet faktiskt nollat testosteronet på några få veckor. Nu har dessa iofs tagit s4 (tror jag den heter) och rad140 av vad jag kan utröna men som sagt, oroväckande...
Citera
2018-12-13, 13:32
  #21
Avstängd
bmomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blecktrommel
Lite oroväckande att ingen av de vilka lovat kurrapport faktiskt lämnat fullständig sådan, eller att medlemmar på forumet faktiskt nollat testosteronet på några få veckor. Nu har dessa iofs tagit s4 (tror jag den heter) och rad140 av vad jag kan utröna men som sagt, oroväckande...
Det är endast en medlem och inte medlemmar som rapporterat att sitt testosteron blivit nollat här på forumet. Samma individ har även skrivit att han brukat Anabola Androgena Steroider detta år så vad är det som är oroväckande?
Citera
2019-01-02, 05:31
  #22
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Jag körde ostarine tillsammans med Cardarine och var inte alls imponerad, var lite bättre än kreatin typ..

MvH
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback