Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-01-03, 13:52
  #13
Medlem
MsPa1nTs avatar
Det här låter fan helt sjukt. Skulle vara direkt farligt för mig att ens hänga med er, men jävlar vilken kväll det låter som att det skulle kunna varit!

Skön rapport TS!
Citera
2018-01-03, 18:38
  #14
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImFK1
detta jävla dödsknarket kokain. Världens mest värdelösa skit! En liten fjutt i en knapp timme sen whoops är dett värre än innan man drog i sig skiten.

Detta är anledningen varför jag inte tar kokain ens om jag blir bjuden. Vad ska man med det till när det finns amfetamin, LSD, MDMA m.m? Få en kick som känns som att man går och håller andan i en halvtimme och sen då? Springa och fylla på varje halvtimme, ändå längta efter någon helt annan drog och vakna upp mer deprimerad än någonsin över hur mycket pengar man precis slösat på något som inte ens gav en något vettigt?

Citat:
Ursprungligen postat av ImFK1
gör slut på 2 hela påsar medan vi nojjar över att någon jävel ska komma upp och undra vafan vi håller på med så vi sitter helt totalt jävla skitziga och försöker avgöra vilken våning hissen stannar på.

Haha stimulantnojja

"Sshhh! Nej jag nojjar inte jag måste lyssna och höra om nån kommer bara! Vänta ska bara kolla nyckelhålet också, jag nojjar inte, det är bara bra att ha koll liksom"
__________________
Senast redigerad av Bluepant 2018-01-03 kl. 18:42.
Citera
2018-01-03, 19:04
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Måste bara påpeka följande: väldigt mycket "tjack" i Sverige innehåller metamfetamin, ibland lite ibland mycket. Även andra substanser förekommer, så tro inte blint på att det beror på den E du tog bara för att tjackruset & dess AT upplevts annorlunda förut - då det som sagt skiljer sig från batch till batch.

Det är därför kanske inte det smartaste att fortsätta ta tjack när det mycket väl kan vara meta i det, vilket kanske bidrar till ännu en sömnlös natt

Vet att det ofta är bankat/utblandat men var ej i skick att tänka just då och vi drog ju bara en lina. Men sant som sagt man ska inte blanda.
Citera
2018-01-03, 19:05
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baryonyx
Gott nytt, lät kul och intensivt men dyrt! Får man fråga vad slutsumman för kalaset hamnade på till slut?

Ca 3200 för oss tilsammans så ja inte den billigaste kvällen.
Citera
2018-01-03, 19:08
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Det här låter fan helt sjukt. Skulle vara direkt farligt för mig att ens hänga med er, men jävlar vilken kväll det låter som att det skulle kunna varit!

Skön rapport TS!

Tack! Ja vår impulskontroll är obefintlig så det slutar aldrig bra, men blir ofta bra minnen iallafall.
Citera
2018-01-03, 19:29
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Detta är anledningen varför jag inte tar kokain ens om jag blir bjuden. Vad ska man med det till när det finns amfetamin, LSD, MDMA m.m? Få en kick som känns som att man går och håller andan i en halvtimme och sen då? Springa och fylla på varje halvtimme, ändå längta efter någon helt annan drog och vakna upp mer deprimerad än någonsin över hur mycket pengar man precis slösat på något som inte ens gav en något vettigt?

Ja precis, varför inte en helkväll med ett redigt preparat istället för att återdosera åtta gånger.


Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Haha stimulantnojja

"Sshhh! Nej jag nojjar inte jag måste lyssna och höra om nån kommer bara! Vänta ska bara kolla nyckelhålet också, jag nojjar inte, det är bara bra att ha koll liksom"

Klarar knappt av hissljud nu tror jag hör den överallt
Citera
2018-01-04, 11:02
  #19
Medlem
Baryonyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImFK1
Ca 3200 för oss tilsammans så ja inte den billigaste kvällen.

Jaja, men var ju trots allt nyår, ibland får man unna sig!
Citera
2018-01-04, 14:59
  #20
Medlem
Lät som en trevlig kväll men usch för dygnslånga fester. Man orkar inte när man blir vuxen.
Citera
2018-01-09, 00:57
  #21
Medlem
mztrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Lät som en trevlig kväll men usch för dygnslånga fester. Man orkar inte när man blir vuxen.

Det är en doseringsfråga liksom allt annat.
Citera
2018-01-13, 00:11
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mztr
Det är en doseringsfråga liksom allt annat.

Bakfyllor blire värre med åldern saknar ungdomen😃
Citera
2018-01-14, 22:12
  #23
Medlem
Ladidas avatar
Lät ju som en kalaskväll, hade fan dött en smula för att varit där. Precis i min stil.
Citera
2018-01-15, 01:17
  #24
Medlem
smattrarns avatar
För gudsskull ta det lugnt med att blanda kokain och mdma/ecstasy.
Oavsett hur kul kväll du hade, var glad över att ditt hjärta orkade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback