Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-02, 21:25
  #1
Medlem
Tänkte dra igång med 500ml e5d testo dag i 6 månader startar med 50/50 dbollar efter en månad på testot sen när dbollarna är slut drar jag igång med 50/50 inject winstrol vad tror ni om detta upplägget?
funderar på om jag borde höja dosen testo eller om det blir lagom!?!? blir såklar nolva och clomid efter testot är slut

Stats
Ålder: 28 år
Nuvarande vikt: 105 kg
Längd: 188 cm
Gym: 11 år
BF: cirka 13%
Gym: 5 dagar i veckan
Citera
2018-01-02, 21:57
  #2
Medlem
Ålder:

Vikt:

Längd:

Uppskattad BF%:

Medicinska problem:

Styrkestats, bänk, böj och mark:

Nuvarande kostupplägg:

Träningserfarenhet:

Tidigare kurer:

Eget förslag till kur:

Eget förslag till PCT:

Mål med kuren:


Kanske ska fylla i mallen, blir tydligare för alla.
Citera
2018-01-02, 22:22
  #3
Medlem
Ålder:28

Vikt: 105

Längd: 188

Uppskattad BF%:13

Medicinska problem: nada

Styrkestats, bänk, böj och mark: kör ju allt men mest fokuserat på marken där jag nyligen drog 300kg

Nuvarande kostupplägg: äter 7-8ggr dagligen, 4000-4500 kcal

Träningserfarenhet: tränat 11 år och alltid varit aktiv

Tidigare kurer: kört, dbol, winstrol(endast oralt), testo, oxar, effedrin...blandat i olika omgångar men det är helt klart inte första gången jag drar igång

Eget förslag till kur: starta med alternativ 500mg(kan tänkas höjas) e5d i en månad sen börjar jag med 50/50 dbol och efter dom är slut kör vi igång med 50/50 eod inject winstrol (förslag på doseringen tas gärna emot). Kör alltså på testot i 6 månader totalt

Eget förslag till PCT: Hcg 4v efter jag klivit av, nolva vid behov

Mål med kuren: är att bli stenhård när winnarna är färdiga samt att ha lagt på min en riktigt stöddig fysik, det ser bra ut men tanken är att komma i så pass bra fysik att möjligtvis kunna kliva upp på scenen en vacker dag
Citera
2018-01-03, 00:57
  #4
Medlem
Du var ju inte klen direkt eller nybörjare

när var sista kuren? Kanske ska skippa dbollarna? Tänker att det binder redigt med vätska.

Finns ju anavar, win eller OT o köra för blaster.
Citera
2018-01-03, 04:40
  #5
Medlem
naj det är väl dumt att säga

den var för 4 månader sen men tänkte inte dra igång förens 1 feb. Jo jag har funderat pp OT istället för bollarna men tycker inte det blir så farligt samt har jag som plan att känns det tillräckligt bra efter 3-4 veckor kanske jag nöjer mig där och tar resten i slutet på hela denna resan!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback