Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-02, 17:08
  #1
Medlem
WykkedWitchs avatar
Detta är det som ger ännu mer respons/uppmärksamhet än tatoo´s mitt i ansiktet!

Ni som fortfarande tatuerar halsen: VARFÖR?

Jag har inte en enda tatuering. Detta är två ytterligheter.

Vill ni se faaarliga ut? Råa sällar.
Citera
2018-01-02, 17:22
  #2
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Platsen på övriga kroppen börjar tryta.
Citera
2018-01-02, 18:14
  #3
Medlem
StickmanRevolutions avatar
Resten av kroppen är i de flesta fall täckt av kläder.
Citera
2018-01-02, 19:21
  #4
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Detta är det som ger ännu mer respons/uppmärksamhet än tatoo´s mitt i ansiktet!

Ni som fortfarande tatuerar halsen: VARFÖR?

Jag har inte en enda tatuering. Detta är två ytterligheter.

Vill ni se faaarliga ut? Råa sällar.

Tycker att halstatuering ser ut som en hudsjukdom.

Så fult och WT att jag har svårt att sätta ord på det.
Citera
2018-01-03, 19:53
  #5
Medlem
Jag har faktiskt tänkt på att tatuera sidorna på halsen och lite in mot framsidan, och undrar om någon annan har tatuerat sig på halsen och hur smärtan är?. Samt om ni hade några problem under tiden ni tatuerades där. Blir som sagt min andra tatuering då jag har en på armen.
Citera
2018-01-03, 20:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMJACKIECHAN
Jag har faktiskt tänkt på att tatuera sidorna på halsen och lite in mot framsidan, och undrar om någon annan har tatuerat sig på halsen och hur smärtan är?. Samt om ni hade några problem under tiden ni tatuerades där. Blir som sagt min andra tatuering då jag har en på armen.
Varför ens fundera på tatuera halsen om du inte ena täckt resterande av kroppen?

Sen är de knappast relevant vad andra tycker då smärtan är inviduellt. Vill du trots allt göra halsen är de bara boka och vara glad och härda ut.
Citera
2018-01-03, 23:12
  #7
Medlem
Yahnoovass avatar
Är med dig. Dumt att tatuera något så synligt, när man kunnat sätta den vart som helst på kroppen.
Förståndligt om kroppen är heltatuerad och man har en genuint intresse för tatueringar.
Men att se unga, tatuera handen/halsen som första/andra/tredje tatuering, get the fuck out of here.

Något man ångrar garanterat efter gymnasietiden.
När man märker att det är ganska viktigt med ett fint intryck, när man märker att det blir svårare att söka jobb på vissa ställen, när man märker att man inte ser klok ut.
Som sagt, bryr mig inte alls om du har ett riktigt intresse eller så, men andra som vill visa upp det, nej.
Citera
2018-02-14, 07:26
  #8
Medlem
smileos avatar
Har en liten fylletattuering på halsen, rätt långt bak, syns inte så mycket som vissa andra, ångrar den mer och mer med åren. Snart blir det laser.
Citera
2018-02-16, 13:25
  #9
Medlem
Att tatuera halsen är väl nästan det mest logiska att tatuera. Om man gillar tatueringar. Just pga att det syns tydligt. Jag har aldrig förstått varför man väljer att BARA tatuera sig på ställen som man vanligtvis döljer. Vad är ens meningen?
Så personligen gillar jag halstatueringar. Sålänge de är skickligt gjorda såklart. Och de jag känner som har halstatueringar har de inte för att se "hårda" ut, utan för att de tycker att det är snyggt. Sedan finns det ju självklart enstaka individer som säkert skaffar en bara för att känna sig häftiga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback