Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-03-27, 22:35
  #49
Medlem
eenoks avatar
Jag kan säga så här,

Det är ingen svag substans, det är cirka ett år sen jag brukade svamp så det fanns ingen tolerans när jag provade i helgen.
Den går hand i hand med DPT fast utan fraktalerna men headspacet och insikterna är helt klart där mycket djupare än svamp.

För mig hoppar den här substansen över fraktalerna och går direkt på djupet och det tog 30 sekunder efter jag snortade ca 30mg innan kroppen började ställa in sig på en högre energi sen är tiden upplöst i cirka två timmar men efter ca 30 min var jag i urkraften och togs på en resa där jag fick se balansen i allt och inblickar i olika dimensioner från högre till lägre och kände hur hela min kropp låg som i en flod av energi som kom ovanfrån min kropp och ner i jorden, jag låg ner större delen av trippen.

Det kändes som att någon tog tag i nacken på min själ och ruskade fan ur mig och hela jag vändes ut och in och tittade ut i alltet igenom mitt tredje öga, total egodöd till och från men kunde lätt skifta fokus tillbaka till verkligheten om jag ville för att ändra ställning pusta ut för det var intens till och från men inte skrämmande på något vis och vart det för mörkt så skiftade jag fokus svårare än så var det inte.
Är du intresserad av vackra färger och lull lull så kan du hoppa över den här men det finns lite och till och från fick jag kroppslig och mental orgasm när jag såg skönheten i skapelsen men annars är det rå data från källan du kan hämta här.

Det smakar inte gott men vill man dopa sitt medvetande så går det enklare att acceptera att kroppen känns lite konstig under tiden, inte giftig dock men man blir varm och kall ibland och man behöver ligga helt still och låta universum räta ut dig så man kan skaka lite men låt det ske så hittar kroppen rätt.

Det här är en av mina bästa upplevelser på tryptaminer någonsin och jag kommer utforska den här många gånger till och uppdatera tråden med flera upplevelser.

Mvh.

Efter ca 45 minuter slog jag på den här listan med låtar som jag kallar peaklåten och den hjälpte till att styra och ge energi till trippen https://youtu.be/ysc4p0kEd0E
__________________
Senast redigerad av eenok 2018-03-27 kl. 22:46. Anledning: Tips
Citera
2018-03-29, 17:33
  #50
Medlem
Sorry.. fel.
Citera
2018-08-30, 16:55
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
4-aco-met var mer heavy. jag skulle vilja tro att 4-ho-met kan komplettera andra substanser. läst lite här och där och 4-ho-met ska vara mer hörselförvrängande, vet inte om jag kände av det så mycket under ruset dock. finns hos ZH.

4-ho-met och 4-ho-DMT är ju lätt bäst av alla dom. Ska försöka på mig en order faktiskt. Blanda dem 2 med 35mg av varje. Hade blivit underbart.
Citera
2018-09-02, 04:02
  #52
Medlem
Prologics avatar
Substansen låter förträffande… har den blivit klassad eller går det och inhandla fortfarande. Lyckades inte hitta nåt hos shopparna… tacksam och få lite direktiv, pm'a gärna.
( tror inte det är mot reglerna att fråga, men mod får väl radera inlägget om det strider mot några regler )
Citera
2018-10-09, 21:56
  #53
Avstängd
lademikkeluredegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prologic
Substansen låter förträffande… har den blivit klassad eller går det och inhandla fortfarande. Lyckades inte hitta nåt hos shopparna… tacksam och få lite direktiv, pm'a gärna.
( tror inte det är mot reglerna att fråga, men mod får väl radera inlägget om det strider mot några regler )

Inte blivit klassad, verkar finnas i eu-shoppar.
Edit: såg att det var ifjol

Citat:
Subject: Formal notification of 4-hydroxy-N-ethyl-N-propyltryptamine (4-HO-EPT) by the Netherlands as a new psychoactive substance under the terms of Council Decision 2005/387/JHA

Common name: 4-HO-EPT, Substance classification: Tryptamine
4-HO-EPT is an indole alkylamine and is structurally similar to psilocin (4-HO-DMT), which is internationally controlled (Schedule I of the United Nations 1971 Convention on Psychotropic Substances). 4-HO-EPT is also a lower homologue of 4-HO-DPT and a higher homologue of 4-HO-DET, 4-HO-MET, differing from those substances on the length of the aliphatic chains linked to the substituted nitrogen.

The detection of 4-HO-EPT using NMR is available in the scientific literature. There is limited information available on the pharmacology and toxicology of 4-HO-EPT. Based on its chemical structure and on its similarity to psilocin and 4-HO-DET, the substance is expected to act on the serotonin receptor and to produce hallucinogenic and psychedelic effects.

4-HO-EPT was identified in 500 grams of beige powder seized by Dutch Customs on 19 April 2017 in Maastricht, Netherlands. The substance was analytically confirmed by GC-MS, FTIR and NMR.
https://forum.goeg.at/EwsForum/defau...?g=posts&t=342
Citera
2018-12-04, 18:50
  #54
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Någon som testat EPT? Analog till 4-ho-ept.

https://psychonautwiki.org/wiki/EPT
Citera
2019-06-15, 18:18
  #55
Avstängd
Såg att 4-aco-ept är ute nu också. Skiljer de sig något i effekt, bodyload, påslag etc?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback