Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-12-06, 15:19
  #97
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Wow, vicken slutsats. Du är bara ytterligare en patetisk nolla. Dröm vidare, BARA i år beviljades ( en del är mitt bidrag) över 122 tusen uppehållstilstånd. När Sverige går med på Marockoavtalet så är även framtiden "säkrad" . Du har redan förlorat, dax att inse det.

Och vem "vinner" enligt dig? Sjung om den ljusnande framtid.. eller du tror på den allsmäktiga "integrationen"?
Citera
2018-12-06, 15:23
  #98
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kan någon banna dig då du sitter och sprider osanningar?
Vilka osanningar? Vad är osant? Att S o polarna är knarkande patrask? Att de kände blattarna redan innan o hade köpt droger av dessa tidigare också? Att babbarna är lika välutvecklade som feminina kortväxta bögar?
Citera
2018-12-06, 15:31
  #99
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Och vem "vinner" enligt dig? Sjung om den ljusnande framtid.. eller du tror på den allsmäktiga "integrationen"?
Vi har våra hävdvunna rättigheter, områden vi styr över i Sápmi kan aldrig bli föremål för samma tvång som riksdagen påtvingar kommunerna där dessa måste ta emot utlänningar. Vi vinner för vi får en upprättelse för allt ni stulit från oss. Men om det blir ändringar och även vi tvingas ta emot dessa "nysvenskar" så flyttar jag t Kroatien där morsan kommer ifrån. De låter knappt nån komma in och de kör hårt mot hårt om utlänningarna beter sig illa. Inte som ni, avmanifierade män...
Citera
2018-12-06, 15:32
  #100
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Raevunge
Jo precis, komma ett gäng beväpnade svenska inavel och knacka på någons dörr. Det är klart att hazarerna försvarar sig då de antagligen fruktar för sina liv.

Sen spelar det ingen roll om hazarerna väger 40kg då en enda hazar har mer balls än 10 beväpnade och påtända inavelsvennar tillsammans.

Åh, vad mysigt att du försvarar dina kompisar. Kanske inte ska ropa efter för mycket, kanske är du som får en kniv i magen nästa gång av asylshopparna. Ja, jättemycket balls verkligen då de älskar vara minst 3 mot 1. Är du månne blatte själv och lite skev "modighetsuppfattning"?
Citera
2018-12-06, 15:32
  #101
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Vilka osanningar? Vad är osant? Att S o polarna är knarkande patrask? Att de kände blattarna redan innan o hade köpt droger av dessa tidigare också? Att babbarna är lika välutvecklade som feminina kortväxta bögar?


Har inte hört något om att det skulle blivit lurade om droger, ser inte heller att du skrivit om att babbarna hade tjafsat/bråkat med yngre folk (kompisar till bo?) tidigare under kvällen?

Bor du i grums?
Citera
2018-12-06, 18:53
  #102
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamalwaysright
Bra att ni tar bort inlägg med ren fakta. Alla som vill ha sanningen får skicka om då moderator raderar inläggen med bevisning. Sen när blev FB pk?

Förfallet med flashback har pågått länge...pkfjanterismen har även letat sig in till självaste flashback
Citera
2018-12-06, 20:17
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Om jag tolkar tidningarna rätt så har de (afghanerna) som knivhuggit denne Sebastian, fått hembesök av Sebastian och hans "gäng"/kompisar. Av vilken anledning vet jag inte, men ska man tro en postare här i tråden har väl afghanerna (mot oddsen) faktiskt blivit konfronterade av några modiga svenskar för brott de tidigare begått mot andra människor (personrån) i trakten. Om det är så hoppas jag BO överlever detta. Fler sådana människor behövs.

S******* borde få medalj. Synd han inte hade jaktgeväret med sig.
Citera
2018-12-15, 00:15
  #104
Medlem
Det finns sju misstänkta på dagboksbladet. Två afghaner, två svenskar samt tre under sekretess.

Förutom de två afghanerna häktades en av svenskarna, han tycks ha släppts i februari.

Dagboksblad: https://minfil.com/Xb87F4n5bc/V_rmla...2018-12-06_pdf
Profil: (FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.

Edit:
Häktningsframställan gällande H*ssaini: https://minfil.com/Xb87F4n5bc/V_rmla...2018-12-06_pdf
Citera
2019-07-18, 21:46
  #105
Medlem
Ursäkta mig om jag sparkar liv i tråden igen. Men jag tänkte slå hål i vissa teorier som jag sett har spridits här i tråden.

Teori 1: Det var Sebastians vänner som knivhögg honom.
Svar: Nej. Det var inte mina vänner som knivhögg MIG.

Teori 2: Det är slummen som tar bussen ifrån Grums till Karlstad för att de varken har körkort eller bil.
Svar: På nyårsafton intar man vissa mängder alkohol vilket blir besvärligt att själv köra, då är en bussresa på 45min väldigt behagligt. Jag har körkort.

Jag orkar inte läsa direkt hela tråden då det skrivs vissa osannolikheter.
Men vill ni svara på det här inlägget svarar jag gladeligen på det.

Och du @forshaga1, vi vet att du var den överviktiga flickvännen till en av afghanerna, så skriv inte här med dina feta fingrar om vad som är sant och inte.

Citera
2019-09-07, 00:13
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KraaajN
Ursäkta mig om jag sparkar liv i tråden igen. Men jag tänkte slå hål i vissa teorier som jag sett har spridits här i tråden.

Teori 1: Det var Sebastians vänner som knivhögg honom.
Svar: Nej. Det var inte mina vänner som knivhögg MIG.

Teori 2: Det är slummen som tar bussen ifrån Grums till Karlstad för att de varken har körkort eller bil.
Svar: På nyårsafton intar man vissa mängder alkohol vilket blir besvärligt att själv köra, då är en bussresa på 45min väldigt behagligt. Jag har körkort.

Jag orkar inte läsa direkt hela tråden då det skrivs vissa osannolikheter.
Men vill ni svara på det här inlägget svarar jag gladeligen på det.

Och du @forshaga1, vi vet att du var den överviktiga flickvännen till en av afghanerna, så skriv inte här med dina feta fingrar om vad som är sant och inte.


Länk till fup?
Länk till dom?
Citera
2019-10-04, 02:15
  #107
Medlem
Vet fan inte vart man letar efter det du söker då jag har noll koll! Men åklagare Per Svensson lade ner utredningen. Om det var det du ville veta
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback