2024-02-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Frågar du mig så tror jag Bitcoin har större utrymme att växa, då den är eftertraktad hos en så otroligt mycket större marknad.

Monero tilltalar bara den lilla ljusskygga delen av samhället. Därför kommer Monero alltid få kämpa i uppförsbacke.

Tack för snabbt svar, det var min tanke också men bör jag vänta och se ifall den kan öka några hundra och sedan ta ut? vad jag har läst mig till så ska den åtminstone öka upp till där den var inan Binance crashen.
Citera
2024-02-15, 21:12
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbajoO
Tack för snabbt svar, det var min tanke också men bör jag vänta och se ifall den kan öka några hundra och sedan ta ut? vad jag har läst mig till så ska den åtminstone öka upp till där den var inan Binance crashen.
Jag säger vad jag tror händer på lång sikt. Vad som händer på kort sikt kan vara något helt annat.
Citera
2024-02-17, 21:28
Medlem
Verkar inte gå att köpa Monero på Binance! Någon som vet varför?
Citera
2024-02-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallemedMos

Har fått svar på varför! Denna sidan blir ju bara sämre och sämre!!!!

We hope this message finds you well. Due to certain regulatory requirements within Sweden, we regret to announce that starting June 26, 2023 (UTC Time), Binance will be unable to provide services related to privacy coins for our users in Sweden.

The following privacy coins will no longer be available for purchase or trading on our platform:

DCR, DASH, ZEC, ZEN, PIVX, NAV, SCRT, XVG, FIRO, BEAM, XMR, MOB
05:34
Citera
2024-02-24, 09:31
Medlem
Citat:
För att de som kontrollerar federal reserve inte vill ha konkurrens.
Citera
2024-02-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
För att de som kontrollerar federal reserve inte vill ha konkurrens.

Från Sverige är det nog omöjligt att köpa monero,

Varken binance eller coinbase godkänner det.

Coinbase sa att dom hade monero, tills jag satte in pengar på sidan. Då har dom inte det
Citera
2024-02-28, 01:51
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Coinbase sa att dom hade monero, tills jag satte in pengar på sidan. Då har dom inte det

Kraken...
Citera
2024-02-28, 06:58
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:

Binance har tagit bort Monero. Självklart inte enbart för svenskar... Du kan köpa Monero på Kraken exempelvis. Så det är inte "nog omöjligt" Det är fullt möjligt.
Citera
2024-02-28, 10:32
Medlem
Citat:

Tradeogre och Frei Exchange funkar utan KYC.
Citera
2024-02-28, 11:00
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Tradeogre och Frei Exchange funkar utan KYC.

och localmonero
Citera
2024-03-01, 22:39
Medlem
SmokeFrees avatar
Vill växla BTC till Monero går det utan skyhöga avgifter som äter upp bitcoinen. Har runt 600-700 sek i btc. Använder Electrum plånbok nån som har en bra guide man kan följa?? Trevlig Helg
Citera
2024-03-02, 00:52
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Vill växla BTC till Monero går det utan skyhöga avgifter som äter upp bitcoinen. Har runt 600-700 sek i btc. Använder Electrum plånbok nån som har en bra guide man kan följa?? Trevlig Helg

Själva konverteringen kostar inte mycket, bara några öre. Det som kostar är överföringen till en Monero-plånbok t.ex Cake Wallet. Tror dom drar runt 10% av BTC'n man för över. Moneros snittkostnad för en överföring ligger på 0.00031 XMR vilket i skrivande stund är så mycket som 46 öre

Cake wallet är den erkänt bästa Monero-plånkan, och tror det kostar lika mycket med överföring till alla plånböcker som stödjer Monero. Exodus Wallet vågar inte ens skriva i klartext på deras hemsida hur mycket transaktionsavgift dom drar på BTC

Edit: Här är en guide för att komma igång med Cake iaf https://guides.cakewallet.com/
Senast redigerad av Jagozar 2024-03-02 kl. 01:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in