Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-01, 13:24
  #1
Avstängd
Happ, efter 6 månaders rökande av DMT. Varav jag rökte en gång varranan vecka / 1 gång i månaden det sista så slutade det funka helt plötsligt. Ser bara mörka dimmiga mål med noll eufori hur mycket jag än röker. Har någon varit med om detta?

Trodde det var tollerans så vart ren i ett halvår, rökte i förrgår både changa o kristaller blandat men nope, fick inte ens en bättre effekt.

DMT är hands down det mest underbaraste en människa kan uppleva, och tycker man inte det så har man rökt för lite. Gått igenom varje substans som finns men ingenting är ens i närheten. Varken mephedrone, 6apb går att ens jämföra i eufori. Och MDMA är rent PISS i jämförelse.

Så nu letar jag efter en DMT analog, har hopp om att det kan funka med något som har en annan kemisk monekyl.

Verkar som att 5 meo dmt är bäst, och sen kommer DPT, varav DPT är en mer potent variant av
4 aco dmt eller hur det stavas.

Letat land o rike, hittat några kranar med 5 meo dmt och inväntar svar. Även en med DPT.

Tycker ni jag ska köpa en av dom två eller ska jag köpa båda och blanda?
Kommer använda det IV.

Jag fullkomligt ÄLSKAR vad DMT gör med musik, hamnar i fosterställning skakades av eufori när jag hör låtarna som spelas, detta som gör dmt magiskt för mig. Uppskattar man musiken lika rått på DPT och 5 meo DMT?
Citera
2018-01-01, 13:55
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
DPT brukade jag mycket förr när det fanns lagligt på prisman, det var fan tider det! Jävligt bra kvalitét höll dem på prismaticresearch med, aldrig det minsta dåliga batcher där minsann. Det var mycket skön eufori så länge du tog tillräckligt mycket intravenöst, eller i rövpump. Funkar mycket bra det med, diffar någon minut i påslag bara!
Citera
2018-01-01, 13:58
  #3
Medlem
Overklighetss avatar
De ämnen du tar upp påverkar ju samma receptorer i hjärnan. Så jag tror inte upplevelsen blir starkare av att du byter material. Men det hade ju varit spännande om du undersökte saken vidare såklart.
DPT har jag forskat en del i och IV har aldrig varit någon tillfredsställande ROA för mig.
Citera
2018-01-01, 21:21
  #4
Medlem
Hur är svamp i högre dos för dig? Svamp är väldigt likt dmt för mig. DMT och Psilocin molekylen är väldigt lika.
Äter du dmt med en maoi så borde nog dmt fungera? https://en.wikipedia.org/wiki/Pharmahuasca
MAOI är lösningen.
Citera
2018-01-01, 21:55
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Hur är svamp i högre dos för dig? Svamp är väldigt likt dmt för mig. DMT och Psilocin molekylen är väldigt lika.
Äter du dmt med en maoi så borde nog dmt fungera? https://en.wikipedia.org/wiki/Pharmahuasca
MAOI är lösningen.

Tack för era svar !

Måste fråga eftersom du skriver så, har du själv rökt DMT?

Nu efter att det har slutat funka för mig, så ville jag testa en heroic dose med svamp för att
gå så djupt som bara möjligt.

Sure det var helt ok, tog 15g cubensis och gick runt i stan. Den upplevelsen var galet underbar
men själva svamp i sig. Det är extremt olikt DMT. Dmt spelar i en helt annan liga. Borde inte ens
sägas i samma mening..

Men jag kommer ta samma dos igen bara för att gå ut och gå, det var jäkligt bra för psyket.
Men det jag behöver är att få ligga och bara bli ipumpad ren kärlek. Finns inget mer teraputiskt
för psyket än att få uppelva så starka känslor.

Har druckigt ayahusca två gånger. Men det funkade inte heller. Men har jag tur så kommer jag
få privatkokat aya från peru som är extra starkt med en annan maoi men det blir i vår.

Förstår inte hur changan inte kan funkat alltså.. förstår verkligen inte..
Citera
2018-01-03, 12:10
  #6
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1

Sure det var helt ok, tog 15g cubensis och gick runt i stan. .

Det där låter som om det skulle ha varit extremt dåliga svampar i så fall, alternativt att det verkligen är något konstigt i din fysiologi, som du verkar misstänka.

Visst har jag hört om folk som behöver betydligt mer än andra av vissa droger för att det skall färga, men 15 gram (!) Cubensis och sen gå ut på stan, och endast ett "sure det var helt ok"!!!
Nej du, där skulle dom allra flesta ha flippat ur för länge sedan.

Du kanske skulle göra som jag?
Jag har lite hemmagjorda trolldrycker jag själv fixat hemma med 95% sprit.
Tog 10 gram Cubensis och blötlade det i något dygn i den 95%iga spriten, sen silade jag bort svampen och ställde in spriten i kylen någon dag.
Efter någon dag så såg man att det samlats små små kristaller av rent Psilocybin på botten av burken.
Enligt något utländskt psykonautforum jag halkade in på så skall det tydligen funka att röka dessa kristaller, har dock inte vågat mig på dom ännu.
Har även en liknande bryggd med Meskalin som jag gjorde från min San Pedro som var runt 1 meter hög, som står och väntar på att provas.
__________________
Senast redigerad av IbrahimZlatanovic 2018-01-03 kl. 12:19.
Citera
2018-01-03, 15:53
  #7
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Glömde fråga.
Var det torkade eller färska?
Om det var färska så har jag lite mer förståelse. Utgick från att du talade om torkade.
Citera
2018-01-04, 09:49
  #8
Medlem
edit:fel
__________________
Senast redigerad av Djungle 2018-01-04 kl. 09:51.
Citera
2018-01-06, 18:51
  #9
Medlem
makduis avatar
Du kanske behöver en längre pause? Andarna brukar nämna för mig NÄR LJUSET INOM MIG SVIKTAR.. Det som behövs då är nått annat än trolöshet
Citera
2018-01-11, 21:55
  #10
Avstängd
Sådär..

Tänkte köpa rc 5 meo dmt. Men har hittat en kille i mexico som har riktigt 5 meo !!

Helvete vad spännande detta kommer bli.. kommer injicera det IM.

Sen till er som letar 5 meo, rcn. Det finns. Kolla sidor från Canada, är lagligt där.

Mvh
Citera
2018-02-04, 19:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Sådär..

Tänkte köpa rc 5 meo dmt. Men har hittat en kille i mexico som har riktigt 5 meo !!

Helvete vad spännande detta kommer bli.. kommer injicera det IM.

Sen till er som letar 5 meo, rcn. Det finns. Kolla sidor från Canada, är lagligt där.

Mvh

Update?
Citera
2018-03-12, 00:57
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Happ, efter 6 månaders rökande av DMT. Varav jag rökte en gång varranan vecka / 1 gång i månaden det sista så slutade det funka helt plötsligt. Ser bara mörka dimmiga mål med noll eufori hur mycket jag än röker. Har någon varit med om detta?

Trodde det var tollerans så vart ren i ett halvår, rökte i förrgår både changa o kristaller blandat men nope, fick inte ens en bättre effekt.

DMT är hands down det mest underbaraste en människa kan uppleva, och tycker man inte det så har man rökt för lite. Gått igenom varje substans som finns men ingenting är ens i närheten. Varken mephedrone, 6apb går att ens jämföra i eufori. Och MDMA är rent PISS i jämförelse.

Så nu letar jag efter en DMT analog, har hopp om att det kan funka med något som har en annan kemisk monekyl.

Verkar som att 5 meo dmt är bäst, och sen kommer DPT, varav DPT är en mer potent variant av
4 aco dmt eller hur det stavas.

Letat land o rike, hittat några kranar med 5 meo dmt och inväntar svar. Även en med DPT.

Tycker ni jag ska köpa en av dom två eller ska jag köpa båda och blanda?
Kommer använda det IV.

Jag fullkomligt ÄLSKAR vad DMT gör med musik, hamnar i fosterställning skakades av eufori när jag hör låtarna som spelas, detta som gör dmt magiskt för mig. Uppskattar man musiken lika rått på DPT och 5 meo DMT?

Har du testat röka nn-DMT i samband med en MAO-hämmare?
Förlänger och förstärker trippen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback