Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-30, 08:10
  #1
Medlem
Loveasias avatar
Jag kan inte vara ensam om att ha sexuella fantasier jag inte kan leva ut med min partner. Tänker jag. När vi först träffades var hon oerfaren och jag inte oerhört erfaren men åtminstone med fler sexuella kontakter än henne i bagaget. Jag hade således ett "övertag" och försökte guida henne i början. Så här i efterhand tänker jag att jag kanske borde ha varit mer självisk genom att försöka få henne mer intresserad av vissa saker, men jag avskyr verkligen att manipulera någon till något.

Jag är typen som gärna vill testa nya saker och är egentligen öppen för det mesta. Visar det sig att en eller båda inte gillar något så vet man i alla fall det och kan gå vidare. Så har vi gjort med allt från fisting till analsex och porr.

Nu är vi lite tillbaka på ruta ett igen, och det blir alldeles för mycket vanilj för min smak. Jag har en rad fantasier som jag verkligen skulle vilja leva ut med henne men som jag inser aldrig kommer bli verklighet. Som en trekant. Som rollspel. Det är förstås frustrerande, för jag råkar tro att sexlivet behöver förnyelse för att inte stagnera efter flera år i ett fast förhållande.

Hur ser det ut för er? Och hur hanterar ni det? Pratar ni om det eller har ni kommit till stadiet när ni bara resignerat och insett att det där aldrig kommer bli verklighet (åtminstone inte med er nuvarande partner)?
Citera
2017-12-30, 08:49
  #2
Medlem
2560ps avatar
Här anser jag att alla som vill ha en oskuld, som förpestar massa trådar med sina förstockade sinnen, ska svara.

Personligen tycker jag att man ska vara öppen med vad man vill, allt kommer man sannolikt inte kunna leva ut om inte partnern är inne på samma spår men den som inte frågar får inga svar.

Det bästa råd jag kan ge dig är att inte vara otrogen, älskar du din tjej får du anpassa dig lite (gäller även henne).
Citera
2017-12-30, 08:54
  #3
Medlem
kumlafucker84s avatar
Jag har inte tänkt så mycket på att testa olika grejer. Jag skulle vilja slicka fitta och köra doggystyle.
Citera
2017-12-30, 09:21
  #4
Medlem
Nu har ju jag och min sambo redan ganska snuskigt sex där vi lever ut mycket vi båda gillar, men en fantasi jag har är att ligga med någon riktigt het 45-årig man, gärna nån som börjar bli smått gråhårig. Omöjligt eftersom min sambo är 27, om jag nu inte skulle vara otrogen vilket jag aldrig i hela livet skulle vara.
Citera
2017-12-30, 09:46
  #5
Medlem
Merwinnas avatar
Det låter som att du vill ha mer avancerad sex än vad som är normalt (förlåt?) eller vanligt. Sådant kan man inte tvinga på en människa som inte vill det, så mycket är i alla fall klart. Jag tänker, att är det här jätteviktigt för dig så kanske du är tillsammans med fel partner?

Jag tänker även, att har man mer extrema önskningar på det området, så är det kanske bäst att söka en partner på ställen (IRL eller på nätet) där personer som är mer intresserade av avancerat sex håller till. För chansen är inte stor att en random kvinna ska vara intresserad av det du nämner, eller ens intresserad av att testa det. Jag sätter in mig i tjejens situation nu, och jag känner hur jobbigt det skulle vara att få sådana där krav på sig, när man absolut inte är lagd åt det hållet själv. Som att man måste välja mellan att göra våld på sig själv, och att ens man ska missa en massa som är viktigt för honom och bli alltmer missnöjd...

Citat:
Ursprungligen postat av Tantgubbe
Nu har ju jag och min sambo redan ganska snuskigt sex där vi lever ut mycket vi båda gillar, men en fantasi jag har är att ligga med någon riktigt het 45-årig man, gärna nån som börjar bli smått gråhårig. Omöjligt eftersom min sambo är 27, om jag nu inte skulle vara otrogen vilket jag aldrig i hela livet skulle vara.

Bara 18 år kvar tills din sambo är 45! Du får ge dig till tåls! (Fast då kanske han vill ha en ny ung kvinna... det går ju ofta så, med de män som blir puddingar först i medelåldern.)
Citera
2017-12-30, 09:48
  #6
Medlem
Det är så att man inte kommer leva ut alla sina drömmar o fantasier. Det är en del av livet.
Ni verkar se det ur en 12-årig pojkes perspektiv där allt är svartvitt.
Det finns mängder av saker man aldrig kommer att göra, som att åka ut i rymden, spruta syra i ansiktet på alla som mobbade en i högstadiet, tjäna miljoners miljoner och glassa omkring på en fet båt osv osv...

Så ni har en partner som inte vill att ni ska bajsa dem i munnen? Lär er hantera det. Kanske terapi är något för er?
Er partner har troligen andra kvalitéer som får er att stanna kvar. Livet är inte bara kuk och fitta utan så mycket mer.

Angående att någon ville knulla en 45-åring. Varför inte vänta ett tag så är din sambo snart där.
Då får du utlopp för dina fantasier.
Citera
2017-12-30, 10:21
  #7
Medlem
Fistkramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Det är så att man inte kommer leva ut alla sina drömmar o fantasier. Det är en del av livet.
Ni verkar se det ur en 12-årig pojkes perspektiv där allt är svartvitt.
Det finns mängder av saker man aldrig kommer att göra, som att åka ut i rymden, spruta syra i ansiktet på alla som mobbade en i högstadiet, tjäna miljoners miljoner och glassa omkring på en fet båt osv osv...

Så ni har en partner som inte vill att ni ska bajsa dem i munnen? Lär er hantera det. Kanske terapi är något för er?
Er partner har troligen andra kvalitéer som får er att stanna kvar. Livet är inte bara kuk och fitta utan så mycket mer.

Angående att någon ville knulla en 45-åring. Varför inte vänta ett tag så är din sambo snart där.
Då får du utlopp för dina fantasier.

Jag är 38 och min värld är fortfarande svartvit. Om du inte finner någon att få utlopp för dina sexuella preferenser så finn någon annan att göra det med. Det finns. Att människor har syltat in sig med monogama förhållanden och fjolliga gulligull är enbart något som samhället vill att det ska se ut. Jag lever ut mina fantasier till fullo och jag älskar det, att gå tillbaka till mitt tidigare mer återhållsamma sexliv är som att börja cykla med stödhjul istället för att köra bil.
Citera
2017-12-30, 10:25
  #8
Medlem
Dille24s avatar
Jag är helt i ts situation men har även problemet att min sambo har extremt liten sexlust, allt annat är viktigare än sex. För att vi överhuvudtaget ska ha vaniljsamlag där båda får njuta ska hela huset städas, all disk diskas, kläder sorteras, bankärenden vara klara... Och när alla saker är klara vaknar något av barnen och det går absolut inte att ha sex i samma säng som en unge sover. På senare tid har vi knullat på mattan i vardagsrummet (för i soffan kan någon se oss). Vanligt vaniljsamlag förstås... Men där båda kommer.

Så, det finns många som har det mer trist än ts...

Hur som helst skulle jag vilja sex med fler, gärna tillsammans med tjejen både killar och tjejer så man skulle kunna byta lite erfarenheter och kanske utveckla sexet mer.

Annars är det väl som kumlafucker skrev att slicka fitta och köra doggystyle hade varit kul. Vi har provat doggystyle ett par gånger men under en massa gnäll och det är omöjligt att få henne att svanka rätt så det blir obekvämt och osexigt, det gör ont och suras.

Analsex var en hit som båda gillade men sen sprack det vid förlossningen och nu är hon rädd att det ska göra ont...
Citera
2017-12-30, 10:27
  #9
Medlem
DixieDs avatar
Jag älskar att testa nya saker men enbart med min partner. Jag är mer av good girl på utsidan men bad girl i sängen.

Jag skulle vilja sitta i ett badkar och slicka av varandra massa jordgubb/grädde medan vi knullar. Jag vill gärna att han tar till hårdare tag i sängen som jag ska klä
mig i tajta kläder och han ska piska 👌🏼

Vill gärna även att vi äventyrar lite genom att ha sex på flyget, på något omklädningsrum eller på stranden utomlands.

Vill gärna att han har sex med mig på morgonen innan jobbet och på kvällen innan vi lägger oss varje dag. Att han kommer till mitt jobb och vi kan ha det på kontoret
Citera
2017-12-30, 10:30
  #10
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Jag har inte tänkt så mycket på att testa olika grejer. Jag skulle vilja slicka fitta och köra doggystyle.

Din tjej vill inte detta?
Citera
2017-12-30, 10:41
  #11
Medlem
note-its avatar
Fantasierna är många och alltid med en viss person. Som tur är har vi efter 20 år fått kontakt igen. Vi får se vad det leder till.
Citera
2017-12-30, 10:53
  #12
Medlem
DixieDs avatar
Jag börjar dock misstänka att han har sina egna fantasier också som han inte kan förmedla.

Tar jag på mig snygga underkläder (svarta) som visar bröst och har på mig klackar så är han kåt men han har mer turnon när han ser mig en Mickey Mouse pyjamas och där jag har en rosett i håret eller när jag har en mössa med liten hårtuss ovan. Han blir allt för till sig och börjar kyssas och känner att han vill ha sex. Jag har bara skrattat åt det.

Han köpte rosa pyjamas till mig där en tecknad figur har stora ögon/ och rosa shorts med tofflor med hårtussar (rosa).


Han gillar även när jag har lösfransar som gör att mina ögon ser som en tecknad asiatisk figur och långt hår.

Även mina träningskläder som ha köpt till mig är rosa/min träningsväska är rosa. Så tar han mig i ansiktet och säger ” Du är så jävla söt så jag blir helt galen”

Första alternativet är inget intresse för honom.

Någon annan man som känner igen sig?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback