Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-30, 02:04
  #1
Medlem
fibbe123s avatar
Hej!

Igår så drömde jag om en tjej som jag har skrivit med. Det är första gången jag verkligen känner att jag vill satsa allt. Vi har snackat i kanske 2 månader och jag börjar få mer känslor för henne efter varje dag som går. Vi hånglade en gång på en fest sen dess har vi pratat med varandra.

Som sagt jag har drömt om denna tjej. Det började för 2 veckor då hon bara var i en dröm. Jag tänkte inte på det så mycket men nu på 7 dagar har jag drömt om henne 3-4 ggr. Det är dock positiva drömmar känns det som. Igår så drömde jag om hur jag höll om henne och kramade henne.

Hur ska jag tolka detta? Tänker jag på henne så pass mycket eller kommer nånting hända snart?
Citera
2017-12-30, 03:06
  #2
Medlem
Du är kär kompis. Fira med ett majonäsglaserat lingon-ostron.

Kör på!
Citera
2017-12-30, 03:29
  #3
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ett varningens ord bara! Drömmar kan vara förrädiska som in i helvete, när jag drömmer om brudar brukar jag alltid få känslor för dom. Problemet är bara att drömmar kan lägga in massa positiva grejer som egentligen inte finns där om personen man drömmer om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback