Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-29, 18:04
  #1
Medlem
WykkedWitchs avatar
Berätta gärna om din förvandling till gothare, Tech-emo, black-metal, satanist eller varför inte chevaleresk.

Diskussionsämne : VARFÖR stilbyte. Hittar man någonsin rätt genom att uttrycka sig så.
Har du en stark gemenskap i just din stilgrupp - känner du dig vanlig där.

Själv har jag genomgått samtliga ovanstående stilar inklusive strandraggare, stekare och kicker.

Få se vart detta leder - jag låter första inlägget vara såhär kort.
Citera
2017-12-29, 18:11
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Tror att man byter stil med åldern samt att intressen utvecklas genom livets gång.
Va ravare i min ungdom men känner mig för gammal nu för att springa runt ute i skoogen och stampa.
Citera
2017-12-29, 18:12
  #3
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Tror att man byter stil med åldern samt att intressen utvecklas genom livets gång.
Va ravare i min ungdom men känner mig för gammal nu för att springa runt ute i skoogen och stampa.
Skogs-raveparty -" Tomtetyg" e Bäst !!
Citera
2017-12-29, 18:24
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Tror att man byter stil med åldern samt att intressen utvecklas genom livets gång.
Va ravare i min ungdom men känner mig för gammal nu för att springa runt ute i skoogen och stampa.
Jag springer fortfarande på fester ibland. Har dock aldrig sett ut som en lasertomte.

Det som har hänt med min stil genom åren är att jag har gått från baggies till bootcut.
Citera
2017-12-30, 00:05
  #5
Medlem
gersmans avatar
Stil är respekt, frågar man fattar man inte. Stil funkar alltid, militären, fängelse eller internat. Häkte eller vad Fan du vill. Har man stil klarar man sig alltid. Men det måste finnas något bakom - Självrespekt.
Citera
2017-12-30, 16:47
  #6
Medlem
Neinzures avatar
Har sedan min avsmak för människor börjat gro klätt mig gradvis sunkigare eftersom jag inte bryr mig alltför mycket om vad människor anser om mig längre. Nu går jag runt i trasiga jeans och trötta gamla skjortor just för att jag känner för det. Så spännande var min historia.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback