Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-29, 11:16
  #1
Medlem
Mackan1992s avatar
Hela dagen igår försökte jag fixa detta och jag har kontaktat spelets skapare samt supporten för ps4 men jag har inte fått något svar så jag provar väl här då.

Köpte ett tillägg till ett spel igår för 100kr men efter att jag betalat så hände ingenting. Det står att jag redan har köpt det men jag fick ingen nedladdningsfil, ingenting som ligger i biblioteket och ingenting nytt i spelet.

Någon som upplevt detta och vad kan man göra åt det? Missar jag något?


Spel: Plants Vs Zombies: Garden Warfare 2
Köpta tillägget: Dr. Zomboss Frozen Upgrade
Citera
2017-12-29, 11:21
  #2
Medlem
kumlafucker84s avatar
Konstigt. Det finns väl inte så mycket att göra. Pröva starta om konsolen.
Citera
2017-12-29, 14:09
  #3
Medlem
Banangurkazzs avatar
Har det dragits 100 kr ifrån ditt konto?
Citera
2017-12-29, 16:32
  #4
Medlem
elephantstones avatar
Jag är inte här för att dissa Sony, men tycker det är märkligt att du inte fick någon hjälp av deras support. Själv har jag vid flera tillfällen fått hjälp av Microsofts support i olika ärenden, där det senaste handlade om att en kod jag löste in inte fungerade. Fick hjälp på studs och det löste sig fantastiskt bra.

På Xbox One finns en inställning som heter "Hantera spel" där man bl. a kan se vilka tillägg som finns installerade. Har PS4 en sådan funktion? I sådana fall bör du kunna se tillägget där.
Citera
2018-02-22, 17:36
  #5
Medlem
Ring bara Playstation support så kommer dom hjälpa dig på nolltid...dom är alltid schyssta, iaf emot mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback