Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-29, 00:11
  #1
Medlem
Hej, uppskattar snabba svar.

Tog 3/4 delar av en E precis. Vet inte hur många mg den var. Så jag tog 3/4 och hade tänkt köra den sista 1/4 i röven om ca 1 timme.
Min fråga är då..

Efter som det är en knapp kam då bindningsmedlet vara farligt om jag kör det i "röva"? Vet ju inte vad mer den innehåller så kan något mer i den vara risky att ta i röven tro?

Jag undrar också hur jag gör det på bästa sätt utan pump? Hade tänkt lösa upp resten av tabletten i några cl vatten och föra in det med en tratt.. funkar detta tro?
Blir jag bajjanödig om jag tar för mycket vatten?
__________________
Senast redigerad av KefftLiv 2017-12-29 kl. 00:15.
Citera
2017-12-29, 00:26
  #2
Medlem
uh-huhs avatar
Har injicerat ecstasy så röven borde inte vara mycket farligare
O eftersom biotillgängligheten är bättre i röven så tycker jag du gör helt rätt i.
Fast utan pump blir de nog svårt,du får väl hitta något annat sätt att pumpa in de på.

Citat:
Oral = 40-60%
Nasal = 60-70%
Rectal = 80-90%
__________________
Senast redigerad av uh-huh 2017-12-29 kl. 00:29.
Citera
2017-12-29, 00:26
  #3
Medlem
Uppskattar snabba svar som sagt, så tåkar du ha svar på någon utav mina frågor så uppskattar jag om du svarar!

Tack på förhand
Citera
2017-12-29, 00:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Har injicerat ecstasy så röven borde inte vara mycket farligare

Funkar det om jag blandar ut det med vatten i och tar en tratt, ställer mig "upp och ned" och häller i via tratten?
Citera
2017-12-29, 00:30
  #5
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KefftLiv
Funkar det om jag blandar ut det med vatten i och tar en tratt, ställer mig "upp och ned" och häller i via tratten?
Haha kanske,har aldrig provat eller hört något om detta
Citera
2017-12-29, 00:36
  #6
Medlem
uh-huhs avatar
Någon sorts tom tvål flaska eller liknande som ändå pumpar in de är de ända jag kan komma på,fast biotillgängligheten är inte mycket sämre om du snortar de lilla du har kvar.
Citera
2017-12-29, 00:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Någon sorts tom tvål flaska eller liknande som ändå pumpar in de är de ända jag kan komma på,fast biotillgängligheten är inte mycket sämre om du snortar de lilla du har kvar.

Okej, vad är biotilgä gliheten nasalt samt röv? Tänker stt röven bör va lite som venen
Citera
2017-12-29, 00:43
  #8
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KefftLiv
Okej, vad är biotilgä gliheten nasalt samt röv? Tänker stt röven bör va lite som venen
Oral = 40-60%
Nasal = 60-70%
Rectal = 80-90%
IV borde vara 90-100 men inte säker
Citera
2017-12-29, 00:43
  #9
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Någon sorts tom tvål flaska eller liknande som ändå pumpar in de är de ända jag kan komma på,fast biotillgängligheten är inte mycket sämre om du snortar de lilla du har kvar.


Det är ju rätt vassa pumparna jag har aldrig vågat pilla in nått sånt i aset. Hur förklarar man det för nån läkare på akuten att man har en pumptvål halvvägs in i aset??
Citera
2017-12-29, 00:50
  #10
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Det är ju rätt vassa pumparna jag har aldrig vågat pilla in nått sånt i aset. Hur förklarar man det för nån läkare på akuten att man har en pumptvål halvvägs in i aset??
Ja de blir svårt att förklara!
Citera
2017-12-29, 01:12
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KefftLiv
Hej, uppskattar snabba svar.

Tog 3/4 delar av en E precis. Vet inte hur många mg den var. Så jag tog 3/4 och hade tänkt köra den sista 1/4 i röven om ca 1 timme.
Min fråga är då..

Efter som det är en knapp kam då bindningsmedlet vara farligt om jag kör det i "röva"? Vet ju inte vad mer den innehåller så kan något mer i den vara risky att ta i röven tro?

Jag undrar också hur jag gör det på bästa sätt utan pump? Hade tänkt lösa upp resten av tabletten i några cl vatten och föra in det med en tratt.. funkar detta tro?
Blir jag bajjanödig om jag tar för mycket vatten?

Kolla vad du skriver! Ska du på riktigt ge dig själv ett MDMA-lavemang? Du kommer bli bajsnödig. Ta den med ett glas vatten istället. Oralt.
Citera
2017-12-29, 01:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medtod
Kolla vad du skriver! Ska du på riktigt ge dig själv ett MDMA-lavemang? Du kommer bli bajsnödig. Ta den med ett glas vatten istället. Oralt.


Jo men eftersom det är en halv halva (1/4) så vill jag ta upp så mycket som möjligt. Tog andra delen (3/4) av den oralt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback