Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 21:50
  #49
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfotronic
Jag har aldrig förstått kopplingen mellan sex och kärlek. Kärlek handlar inte om sex i mina ögon. Kärlek handlar om allt UTANFÖR sängen.
Den jag har haft överlägset bäst sex med är min nuvarande och henne älskar jag mer än jag har älskat någon annan. Trist för dig att du går miste om sex med någon du är kär i. Det slår allt annat.
Citera
2018-08-13, 00:00
  #50
Medlem
DixieDs avatar
Min man men sedan har ju inte haft någon annan än honom. Gifte mig ung och har haft samma man sedan dess. Vill inte heller ha någon annan och suktar inte efter någon annan.

Han är perfekt på allt han gör och dessutom för vacker för att existera som man
Citera
2018-08-31, 23:53
  #51
Medlem
P944s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Min man men sedan har ju inte haft någon annan än honom. Gifte mig ung och har haft samma man sedan dess. Vill inte heller ha någon annan och suktar inte efter någon annan.

Han är perfekt på allt han gör och dessutom för vacker för att existera som man

Svarar på ett gammalt inlägg.
Om han nu är så bra på det han gör borde va ett tecken på att han vet vad han gör.
Att han övat.
Alltså kanske haft en massa brudar före dig.
Hur känns det?
Citera
2018-09-01, 06:23
  #52
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Svarar på ett gammalt inlägg.
Om han nu är så bra på det han gör borde va ett tecken på att han vet vad han gör.
Att han övat.
Alltså kanske haft en massa brudar före dig.
Hur känns det?


Han har haft en massa kvinnor innan mig. Han har aldrig viljat binda sig tills han träffade mig. Hans historik är inget som berör mig

Han är fortfarande otrolig på sex. Han vet vad jag vill och hur jag vill ha det. Han tar hand om kvinnan i sängen.
När han tog min oskuld så trodde jag att det skulle göra ont men det var skönt för han körde så det skulle vara skönt för mig

Dessutom är han väldigt snygg så det gör ont i hela magen nör vi har sex. Det känns väldigt bra 👌🏼
Citera
2018-09-01, 19:26
  #53
Medlem
Nuvarande tjejen, soon to be ex dock. Liten kropp, tight, ung. Hon tog initiativ till saker och ting, vågade prova nytt, analt osv. Väldigt kinky och det var kul. Kommer sakna henne!
Citera
2018-09-03, 07:48
  #54
Medlem
jizzbergs avatar
En hora i Prag som lät mig göra vad jag ville med hennes kropp
Citera
2018-09-03, 13:09
  #55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
Nuvarande tjejen, soon to be ex dock. Liten kropp, tight, ung. Hon tog initiativ till saker och ting, vågade prova nytt, analt osv. Väldigt kinky och det var kul. Kommer sakna henne!

Får lite peddovibbar här :/

Ont. Min nuvarande, överlägset bäst på alla punkter.
Citera
2018-09-03, 13:11
  #56
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Han har haft en massa kvinnor innan mig. Han har aldrig viljat binda sig tills han träffade mig. Hans historik är inget som berör mig

Han är fortfarande otrolig på sex. Han vet vad jag vill och hur jag vill ha det. Han tar hand om kvinnan i sängen.
När han tog min oskuld så trodde jag att det skulle göra ont men det var skönt för han körde så det skulle vara skönt för mig

Dessutom är han väldigt snygg så det gör ont i hela magen nör vi har sex. Det känns väldigt bra 👌🏼
Gör det ont att ha sex för att han är snygg? Vad fasen menar du egentligen?
Citera
2018-09-03, 13:23
  #57
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Får lite peddovibbar här :/
Men snälla nån, så bara för att man tycker om unga tighta tjejer (som utgör den universella mallen för skönhet i tidningar, film etc) så är man pedofil? Isf är ungefär 97 procent av alla män pedofiler..

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Gör det ont att ha sex för att han är snygg? Vad fasen menar du egentligen?
Har du aldrig haft sex men en kvinna så vacker att det gör ont i kroppen när man ser henne så har du definitivt missat någonting.
Citera
2018-09-03, 13:36
  #58
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Men snälla nån, så bara för att man tycker om unga tighta tjejer (som utgör den universella mallen för skönhet i tidningar, film etc) så är man pedofil? Isf är ungefär 97 procent av alla män pedofiler..


Har du aldrig haft sex men en kvinna så vacker att det gör ont i kroppen när man ser henne så har du definitivt missat någonting.
Om det gör ont i kroppen för att du får se en vacker kvinna låter det mer som att du oftast går miste om någonting.
Citera
2018-09-03, 14:16
  #59
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om det gör ont i kroppen för att du får se en vacker kvinna låter det mer som att du oftast går miste om någonting.
Eller också är det du som får nöja dig med ...låt oss vara diplomatiska och kalla det mindre attraktiva individer.
Citera
2018-09-03, 17:35
  #60
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Eller också är det du som får nöja dig med ...låt oss vara diplomatiska och kalla det mindre attraktiva individer.


Precis! Om man inte haft den känslan vid sex så har man aldrig varit kär.

Bra svar till den användaren Demon. Kände att jag inte orkade förklara något så självklart
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback