Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-28, 14:53
  #1
Medlem
MyProteins avatar
Kom gärna med förslag, ska supa sönder skallarna med några polare i Köpenhamn i helgen. Helst skön EDM-musik samt inga svenska standard priser på alkoholen!

Och inget skumt ställe haha

Mvh,
Myprotein

EDIT: Skiljer sig brudarna där från Sverige? Så jävla trött på alla brudar i Sverige som ska va så sjukt dryga och inte bjuda på sig själva. Vi e 18 och 19 så runt den ålderskretsen.
__________________
Senast redigerad av MyProtein 2017-12-28 kl. 14:56.
Citera
2017-12-28, 15:13
  #2
Medlem
Penthouse svarar nog till era förväntningar. Fri bar DKK 100 plus inträde. Många pentabrudar och klasar av MENA som hänger utanför. Men bra musik.
Citera
2017-12-28, 15:21
  #3
Medlem
Herkulesbigs avatar
HIVE har jag hört, ska vara för unga runt de 20. Fullt med ungdomar, väldigt poppis. Men som svensk bör du vara någorlunda nykter om du ska ha en chans på danska tjejer. DE är mer trevliga än svenska tjejer, så länge du är inte dyngrak. .. vet ej vad de tar i inträde. Har aldrig varit där, bara hört talas om den

Penthouse är gamal goding, som ovan nämnde. Men bör vara VIP då, den är inte billig... 500DKK för 10 shots, som är späddad.
Citera
2017-12-28, 15:27
  #4
Medlem
MyProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Penthouse svarar nog till era förväntningar. Fri bar DKK 100 plus inträde. Många pentabrudar och klasar av MENA som hänger utanför. Men bra musik.

Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
HIVE har jag hört, ska vara för unga runt de 20. Fullt med ungdomar, väldigt poppis. Men som svensk bör du vara någorlunda nykter om du ska ha en chans på danska tjejer. DE är mer trevliga än svenska tjejer, så länge du är inte dyngrak. .. vet ej vad de tar i inträde. Har aldrig varit där, bara hört talas om den

Penthouse är gamal goding, som ovan nämnde. Men bör vara VIP då, den är inte billig... 500DKK för 10 shots, som är späddad.
Gillar inte danska brudar lite lulliga killar?
Penthouse har vi hört om! Är det inte jävligt sunkigt då de är så billigt för fri-bar? Och bör inte de va sjuuukt långa köer till baren då det är fribar?
Citera
2017-12-28, 15:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyProtein
Gillar inte danska brudar lite lulliga killar?
Penthouse har vi hört om! Är det inte jävligt sunkigt då de är så billigt för fri-bar? Och bör inte de va sjuuukt långa köer till baren då det är fribar?

Vilken jävla fråga. Klart som fan danska brudar inte gillar lulliga killar. Du måste vara helt nykter, och eftersom vi generaliserar så gäller detta ALLA brudar i Danmark, alla åldrar.

Tips: köp er varsin hora på Istedgade och nöj er, inte redo för utelivet som är packat med besvikelse.
Citera
2017-12-28, 15:33
  #6
Medlem
MyProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Vilken jävla fråga. Klart som fan danska brudar inte gillar lulliga killar. Du måste vara helt nykter, och eftersom vi generaliserar så gäller detta ALLA brudar i Danmark, alla åldrar.

Tips: köp er varsin hora på Istedgade och nöj er, inte redo för utelivet som är packat med besvikelse.
Hahaha nej, blir o knulla oskyldiga danskar från klubben istället
Citera
2017-12-28, 15:35
  #7
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyProtein
Gillar inte danska brudar lite lulliga killar?
Penthouse har vi hört om! Är det inte jävligt sunkigt då de är så billigt för fri-bar? Och bör inte de va sjuuukt långa köer till baren då det är fribar?
Jag är halvdansk, så jag vet inte. Vet bara svenska dyngraka killar ogillar de och undviker. Lite lyran är det lugnt, så länge du inte har kaxig attityd. Det är så jag uppfattar det, men jag kan a fel.

Jo därför bör man vara VIP kund där, för det är få sittplatser. Sunkigt? Det inget jag vet om, då har det ändrats.
Citera
2018-04-17, 17:22
  #8
Medlem
Mittpunkts avatar
Drar iväg till Köpenhamn med en kollega i sommar. Har tittat på lite på Tripadvisor men jag blir inte klokare av det.

Vi skulle gärna vilja besöka en mindre pub i Köpenhamn med inte så mycket stök och ljud som serverar ljus öl och även gott kök till (asiatiskt eller en köttbit).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback