Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-21, 19:14
  #61
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Den senaste trenden tycks vara att visa upp bögar, flator och fjollor i reklam, i synnerhet på teven. Mycket tröttsamt! Det verkar som att företagen och reklamfolket vill driva PK-frågor i stället för att sälja produkter. I slutändan kommer det att straffa sig själv. vanligt folk vill inte ha homos i teve och tidningar. Så är det bara.

Snart börjar väl Fonus också använda bögar i sin reklam. Då får man inte ens dö i frid.

Snart på en reklampelare nära dig: FONUS - när AIDSen verkat!
Citera
2018-03-22, 09:38
  #62
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickmanRevolution
För att det inte direkt skadar någon. Att du blir äcklad är fullständigt ointressant då dina känslor inte väger tyngre än andras rätt att göra vad de vill tillsammans med andra samtyckande.
Att bögar får böga sig innebär inte att man måste eller borde marknadsföra bögande till allmänheten. Förstår inte varför ni tittar på TV överhuvudtaget.

Reklam med bögar och lesbianer förekommer nästan bara i Sverige. På andra ställen där människor är normala i huvudet så skulle det drabba företagen hårt att marnadsföra sig på det viset.
__________________
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2018-03-22 kl. 09:41.
Citera
2018-03-24, 23:52
  #63
Medlem
PelleButtPluggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Exakt. Jag håller med dig. Jag blir fan äcklad och irriterad när jag ser 2 bögar hångla på reklam. En del barn kan tyvärr bli hjärntvättade. Sverige har gått överstyr. Samma är det med prideveckan. En gång satt jag på bussen och då hade ett barn en Prideflagga målat på kinden. Då vart jag irriterad. Hon vet inte ens vad det där handlar om. Det är surt att föräldrar ska hjärntvätta sina barn på det där viset.



Hahahhaa men va?! Vemfan orkar bry sig om nån är homo? Är du überkristen eller vad är ditt problem?
Citera
2018-03-25, 10:25
  #64
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelleButtPlugg
Hahahhaa men va?! Vemfan orkar bry sig om nån är homo? Är du überkristen eller vad är ditt problem?

Denna bögreklam finns nästan bara uteslutande i böglandet Sverige. På andra ställen på jordklotet där folk är normala i huvudet så skulle inte folk acceptera sådan skit.
Citera
2018-03-25, 18:21
  #65
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2018-06-01, 17:27
  #66
Avstängd
Det blir bara värre och värre!
Citera
2018-06-01, 18:45
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Det blir bara värre och värre!

Alltid varit mycket bögar i mode och reklamsvängen. Det är därför brudarna i modevisningarna är så utmärglade och utan kvinnliga former.
Citera
2018-06-02, 10:20
  #68
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allmogen
Alltid varit mycket bögar i mode och reklamsvängen. Det är därför brudarna i modevisningarna är så utmärglade och utan kvinnliga former.


Jaha vad hände ?
Jag tycker killarna är för vältränade isåfall..
Ja motsvarigheten är väl mulliga isåfall som det så gulligt heter
Citera
2018-06-02, 18:38
  #69
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Om man blir upprörd av rumpknullarreklam så har reklammånglarna lyckats. Ignorera dem ,det är enda medicinen.
Citera
2018-06-02, 19:32
  #70
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jaha vad hände ?
Jag tycker killarna är för vältränade isåfall..
Ja motsvarigheten är väl mulliga isåfall som det så gulligt heter
Jag älskar lite mulliga tjejer, så de får gärna vara med!

Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Om man blir upprörd av rumpknullarreklam så har reklammånglarna lyckats. Ignorera dem ,det är enda medicinen.
Det är ju "inne" att packa baja numera, börja du med...
Citera
2018-06-02, 19:36
  #71
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jaha vad hände ?
Jag tycker killarna är för vältränade isåfall..
Ja motsvarigheten är väl mulliga isåfall som det så gulligt heter

Det finns inga kroppsideal för män, bara för kvinnor. Dom är så utsatta. Men den läckra killen i underkläder och sexpack är sexig. Han i H&M också osv osv osv
Citera
2018-06-02, 19:43
  #72
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Det finns inga kroppsideal för män, bara för kvinnor. Dom är så utsatta. Men den läckra killen i underkläder och sexpack är sexig. Han i H&M också osv osv osv


Jaha fast de har ju dubbel möjlighet att fixa, den då de har gymmet och gå runt på stan i butiker...

Vi killar, gymmet sen


Ja nu finns det ju snygga tjejer som vart med i H&M typ Cameron Russell
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback