Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-27, 21:16
  #1
Medlem
Hej
Jag funderar på en smart watch. Jag ville egentligen köpa en supersnygg från Michael Kors men den var inte 100% kompatibel med iphone. De enda jag hittar som kan ge notiser om meddelande och samtal osv efter mycket sökande är

1. Apple Watch
2. Fitbit bla Blaze
3. Pebble

Av dessa är Pebble round den enligt mig snyggaste. Men jag tycker information om den är så där att finna. Skärmen verkar ganska ful, grådaskig och ingen touch. Men jag gillar att den ser ut som en klocka.

Jag söker tips och förslag och erfarenheter. Främst ska den alltså inte användas som någon träningsklocka utan jag vill ha den som en länk till min telefon när jag arbetar osv.
Citera
2017-12-27, 23:13
  #2
Medlem
Kan inte säga mer än att min farbror har en Apple Watch, och han är nöjd med den.

När jag kollade på Smart Watches för ett tag sen var jag inne på någon ifrån LG, du kan ju kolla in dem ifall du ännu inte gjort det.

Lycka till.
Citera
2017-12-28, 10:00
  #3
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Telefoni: köpråd
/Moderator
Citera
2017-12-28, 19:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Kan inte säga mer än att min farbror har en Apple Watch, och han är nöjd med den.

När jag kollade på Smart Watches för ett tag sen var jag inne på någon ifrån LG, du kan ju kolla in dem ifall du ännu inte gjort det.

Lycka till.

Tack, den verkar också dock vara mer anpassad efter android.
Citera
2017-12-30, 20:27
  #5
Medlem
Jag kör Apple Watch, eller körde, tappade den på juldagen
Den funkar typ som förväntat, kör apple med telefonen så det var inga problem synka dessa. Det enda negativa jag kan komma på är att den känns lite överpris, men det känns ibland många av appels produkter. Saknade i alla fall ingen funktion i den, men det beror ju på exakt vad du är ute efter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback