Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-27, 20:40
  #1
Avstängd
Snaellkillens avatar
Hej,

Har ni några tankar inför det nya året? Personligen som låtskrivare har jag så jävla svårt med texterna, speciellt när jag skriver låtar till amerikanska artister. (Jag tycker mina texter låter så töntiga .. :-/

Men ni då vänner .. har ni några planer inför det nya året?
Citera
2017-12-27, 20:46
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Skaffa ett vanligt jobb köra truck på lager?
Citera
2017-12-27, 20:53
  #3
Medlem
AA-suiteds avatar
Muta med samlag.
Citera
2017-12-27, 21:20
  #4
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Rubrik: Hur fan nå ut som kulturarbetare 2018?


Det är lugnt. Hornper vet du tagit nummerlapp. Hen kommer hjälpa dig i turordning.
Citera
2017-12-27, 21:34
  #5
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Personligen som låtskrivare har jag så jävla svårt med texterna, speciellt när jag skriver låtar till amerikanska artister. (Jag tycker mina texter låter så töntiga .. :-/
Så du menar då att det finns amerikanska artister som inte har töntiga texter???
Citera
2017-12-29, 22:11
  #6
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Hej,

Har ni några tankar inför det nya året? Personligen som låtskrivare har jag så jävla svårt med texterna, speciellt när jag skriver låtar till amerikanska artister. (Jag tycker mina texter låter så töntiga .. :-/

Men ni då vänner .. har ni några planer inför det nya året?

Är du alltså en låtskrivare som får dina låtar utgivna?
Citera
2018-01-01, 06:51
  #7
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Hej,

Har ni några tankar inför det nya året? Personligen som låtskrivare har jag så jävla svårt med texterna, speciellt när jag skriver låtar till amerikanska artister. (Jag tycker mina texter låter så töntiga .. :-/

Men ni då vänner .. har ni några planer inför det nya året?

Sjung om "hen", queer och att välkomna islam så får du höga bidrag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback