Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-27, 20:09
  #1
Medlem
Skulle vara intressant att veta vad för kontakt ni eskorter har haft för kontakter med polisen.

Enligt några av trådarna här luras eskorter till platser för att identifieras och sedan följas, eller falska kunder som kommer och besöker i hemmen, men som visar sig vara polis, har du varit med om liknande?

hur går förhören till på er sida? Schysst? Hot om ni inte lämnar ut uppgifter?



Glömde säga: Inga spekulationer och gissningar i tråden, gissa kan jag göra själv.
__________________
Senast redigerad av pussy_tester 2017-12-27 kl. 20:21.
Citera
2018-01-16, 18:24
  #2
Medlem
Bump
Har ingen blivit kontaktad av polisen?
Citera
2018-01-18, 12:58
  #3
Medlem
Lisalits avatar
Nej, aldrig. Vet dock om en svensk tjej som fått dörren i princip insparkad mitt under en träff. Dock incall, vilket ökar riskerna avsevärt då det är mycket enklare att ha span på en lägenhet än följa efter tjejer. Vilket jag för övrigt aldrig hört talas om från kollegor eller kunder.

Om det är av intresse har dock många studenter velat göra intervjuer vilket jag och troligtvis de flesta andra nekar. Litar inte ett dugg på deras löften om anonymitet. Inte för att de skulle outa mig men för att de helt enkelt inte riktigt vet vad de håller på med. De vill oftast ställa väldigt ingående frågor om kunder, den senaste ville veta om jag träffat kändisar, politiker Däremot finns det en väldigt seriös doktorand som i detta nu håller på med en väldigt intressant studie. Googla Merel van Mansom om ni är nyfikna. Henne ”vågade” jag till och med träffa. Tror den skulle publiceras i slutet av 2018.

Mikamottagningen har även hört av sig för att informera om sina tjänster och där ingick att de hjälper till med poliskontakt, om man önskar. Har inget ont att säga om dem och skulle inte tveka att kontakta dem om jag hade haft ett sådant behov. Från andra säljare som sökt sig dit har jag hört att de definitivt inte är ute efter några kundregister eller på andra vis sätta dit köpare.

Prostitutionsroteln har ”annonserat” på ett forum (sex-tjejer) vilket mottogs kyligt av säljare. Simon Häggström omnämndes av en tjej som totalsågade hans metoder. Mycket glädjande för mig som är övertygad om att han har en hel del skelett i garderoben.

Ursäkta OT. Hoppas det hjälpte lite i alla fall!
Citera
2018-01-18, 18:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Nej, aldrig. Vet dock om en svensk tjej som fått dörren i princip insparkad mitt under en träff. Dock incall, vilket ökar riskerna avsevärt då det är mycket enklare att ha span på en lägenhet än följa efter tjejer. Vilket jag för övrigt aldrig hört talas om från kollegor eller kunder.

Om det är av intresse har dock många studenter velat göra intervjuer vilket jag och troligtvis de flesta andra nekar. Litar inte ett dugg på deras löften om anonymitet. Inte för att de skulle outa mig men för att de helt enkelt inte riktigt vet vad de håller på med. De vill oftast ställa väldigt ingående frågor om kunder, den senaste ville veta om jag träffat kändisar, politiker Däremot finns det en väldigt seriös doktorand som i detta nu håller på med en väldigt intressant studie. Googla Merel van Mansom om ni är nyfikna. Henne ”vågade” jag till och med träffa. Tror den skulle publiceras i slutet av 2018.

Mikamottagningen har även hört av sig för att informera om sina tjänster och där ingick att de hjälper till med poliskontakt, om man önskar. Har inget ont att säga om dem och skulle inte tveka att kontakta dem om jag hade haft ett sådant behov. Från andra säljare som sökt sig dit har jag hört att de definitivt inte är ute efter några kundregister eller på andra vis sätta dit köpare.

Prostitutionsroteln har ”annonserat” på ett forum (sex-tjejer) vilket mottogs kyligt av säljare. Simon Häggström omnämndes av en tjej som totalsågade hans metoder. Mycket glädjande för mig som är övertygad om att han har en hel del skelett i garderoben.

Ursäkta OT. Hoppas det hjälpte lite i alla fall!



Intressant och skrämmande info.
Nä, är nog klokt att inte ställa upp på några studentupptåg. Bra att det finns stöd såklart, men Sverige är ju ett expertland på att tvinga på andra sina egna värdegrunder och komma med oombedd hjälp.

Jag funderar mycket på vad som får en del tjejer att avslöja sina kunder, under förutsättning att de behandlats ok under träffarna. Är det påtryckning och hot från polisen? för jag ser helt enkelt ingen anledning att göra det annars.


Ang Merel van Mansom: Det är ju bra att det finns forskare som undersöker ämnet utan en förutfattad mening. det känns ju som den flesta forskning på området har man redan bestämt sig vad man vill komma fram till.
__________________
Senast redigerad av pussy_tester 2018-01-18 kl. 18:25.
Citera
2018-01-18, 18:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Nej, aldrig. Vet dock om en svensk tjej som fått dörren i princip insparkad mitt under en träff. Dock incall, vilket ökar riskerna avsevärt då det är mycket enklare att ha span på en lägenhet än följa efter tjejer. Vilket jag för övrigt aldrig hört talas om från kollegor eller kunder.

Om det är av intresse har dock många studenter velat göra intervjuer vilket jag och troligtvis de flesta andra nekar. Litar inte ett dugg på deras löften om anonymitet. Inte för att de skulle outa mig men för att de helt enkelt inte riktigt vet vad de håller på med. De vill oftast ställa väldigt ingående frågor om kunder, den senaste ville veta om jag träffat kändisar, politiker Däremot finns det en väldigt seriös doktorand som i detta nu håller på med en väldigt intressant studie. Googla Merel van Mansom om ni är nyfikna. Henne ”vågade” jag till och med träffa. Tror den skulle publiceras i slutet av 2018.

Mikamottagningen har även hört av sig för att informera om sina tjänster och där ingick att de hjälper till med poliskontakt, om man önskar. Har inget ont att säga om dem och skulle inte tveka att kontakta dem om jag hade haft ett sådant behov. Från andra säljare som sökt sig dit har jag hört att de definitivt inte är ute efter några kundregister eller på andra vis sätta dit köpare.

Prostitutionsroteln har ”annonserat” på ett forum (sex-tjejer) vilket mottogs kyligt av säljare. Simon Häggström omnämndes av en tjej som totalsågade hans metoder. Mycket glädjande för mig som är övertygad om att han har en hel del skelett i garderoben.

Ursäkta OT. Hoppas det hjälpte lite i alla fall!

Det enda jag hört är från en vän som är sexarbetare. Hon råkade ut för ett övergrepp och då polisen visste att hon var sexarbetare så skrattade de mer eller mindre åt henne. Hon fick ingen hjälp alls. Riktigt sjukt.

För övrigt har även jag träffat Merel, men som sexköpare och inte sexarbetare. Tycker att hon gav ett väldigt seriöst intryck och var oerhört trevlig. Ser fram emot att se slutresultatet.
Citera
2018-01-19, 07:01
  #6
Medlem
crippas avatar
Intressant kommentar av Lisalit angående Simon Häggström. Jag har också undrat över hans fixering vid prostituerade. Definitivt något i garderoben.

Senast fick jag en länk från hans Facebooksida där han skriver och visar bilder från en tysk flat-rateklubb. Märkligt inlägg som inte har med Sverige att göra.

Tycker han borde omplaceras till Rinkeby eller någon annan, av gäng kontrollerad, förort.
Citera
2018-01-19, 08:49
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Intressant kommentar av Lisalit angående Simon Häggström. Jag har också undrat över hans fixering vid prostituerade. Definitivt något i garderoben.

Senast fick jag en länk från hans Facebooksida där han skriver och visar bilder från en tysk flat-rateklubb. Märkligt inlägg som inte har med Sverige att göra.

Tycker han borde omplaceras till Rinkeby eller någon annan, av gäng kontrollerad, förort.
För några år sedan fanns det en som hette korsås som jagade både kvinnor och torskar med blåslampa.
När skeletten ramlade ur garderoben visade det sig att han var stadig kund hos dom flesta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback