Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-28, 20:01
  #25
Medlem
Anuslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tur är väl de att den e lika stor som den alltid varit när du har bånge. Värre om de hade varit tvärtom jU!

SANT
Citera
2017-12-28, 20:08
  #26
Medlem
The switch när pungen blir längre än kuken ha ha
Citera
2017-12-28, 20:16
  #27
Medlem
Baalzamons avatar
Om jag tolkar ditt användarnamn riktigt är du en sådan som föredrar analsex. Så jag funderar på om kukens minskade storlek kan vara dess sätt att manifestera sin motvilja mot rådande arbetsförhållanden? Du kanske bör vara glad så länge den inte förtvivlar helt och tar livet av sig.
Citera
2017-12-28, 20:26
  #28
Medlem
leachs avatar
Sluta duscha kallt och ta på dig varma kallingar.
Du skall inte gå runt med Adidas brallor utan ett lager runt juvelen.

Edit, kulpåsen får gärna hänga ut och vara kall, krymper så fallosen ser större ut.
__________________
Senast redigerad av leach 2017-12-28 kl. 20:30.
Citera
2017-12-28, 22:36
  #29
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Jag har noterat att kuken krympt som fan senaste tiden, jag är snart 40 år!
Har aldrig haft någon super stor kuk utan förmodligen ganska medel, men nu när den är slak är den extremt liten, men fortfarande lika stor och präktig hård.

Jo den minskar i storlek med åldern. Den minskar mellan 5-7 cm från att man fyllt 45 cirkus och framåt.
Citera
2017-12-29, 00:31
  #30
Medlem
Wheatons avatar
Den krymper med åldern!
Min har i snitt krympt med 1.5 cm/ år de sista 10 åren, nu är det knappt en sketen skollinjal kvar
Citera
2017-12-29, 14:30
  #31
Medlem
Pungen blir längre och sladdrigare med åldern.
Det kanske får penisen att se kortare ut?
Citera
2017-12-29, 14:41
  #32
Medlem
Antar att du kanske lagt till med en skuta ..
Annars så märks det att förr kunde man ha en hink orensad strömming hängande på den. Men det går inte längre ,knäna håller inte....
Citera
2017-12-29, 18:55
  #33
Avstängd
leffetells avatar
Min har inte krymt nämnvärt
Citera
2018-07-18, 05:34
  #34
Medlem
LSdalmiaks avatar
Googlade och fann denna tråd då jag ställde mig samma fråga. Hittade detta:

Citat:
Viktökning är vanligt bland män som blir äldre. Eftersom fettet ackumuleras på nedre delen av buken upplever många skenbara förändringar på penisstorleken. Ira Sharlip, MD, klinisk professor i urologi vid California University, San Francisco, säger: "En grövre bukfetma gör att penisskaftet ser kortare ut. I vissa fall kan män med större buk nästa begrava penisen, så de själva inte ser den alls."

Förutom denna uppenbara krympning (som är mer av en synvilla) tenderar penisen på äldre män att genomgå en verklig (och oåterkallelig) minskning i storlek. Minskningen – både i längd och tjocklek - är normalt sett inte så dramatisk men den kan trots allt vara märkbar. "Om en mans penis är 8 cm lång när han är i 30-årsåldern, kan den krympa till 7 cm när han når 60-årsåldern" säger Sharlip.

Vad är då orsaken till att penisen krymper? Minst två mekanismer är inblandade: En orsak är att den långsamma deposition av fettämnen (plack) inuti små artärer i din penis, vilket försämrar blodflödet till organet. Denna process, som kallas åderförkalkning, är detsamma som bidrar till blockeringar inuti hjärtats kranskärl - en ledande orsak till hjärtattack. Den andra orsaken är en gradvis uppbyggnad av hård kollagen (ärrvävnad) som omger erektionskamrarna. Erektioner inträffar när dessa kammare fylls med blod. Blockeringar i penis artärer innebära mindre erektioner.

I takt med att penisstorlek förändras drabbas även testiklarna. Läkare hävdar att testiklarna definitivt börjar krympa i 40-års ålder. Testiklarna hos en 30-årig man kan mäta 3 centimeter i diameter, hos samma man då han är 60 år mäter de förmodligen bara två centimeter.


Källa: https://www.shytobuy.se/penis-livscykel.html


För har nämligen funderat kring det själv. I ungdomsåren när man tyckte det var kul och mäta ens kuk så mätte min 19-20cm. Nu när jag mätte häromdagen för jag har verkligen tyckt den ser mindre ut. 16-17cm.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback