Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-05, 20:31
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Nästan alla persiska tjejer jag knullat har varit riktiga horor/slynor i sängen.
Tagit kuk lätt i stjärten, sprutat i munnen, smiskat upp dom, förnedring o.s.v.
Gäller detta även ni som har såna flickvänner, eller är det bara i lösa förbindelser som någon påstod.

Er erfarenhet?
Tror det hänger ihop med den starka, konstruerade, associering med det västerländska som introducerades med den av CIA tillsatte "shahen".
Citera
2018-08-06, 18:20
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Ja håller helt med dig.
Förr var horor & prostituerade samma sak, idag är prostituerad de som tar betalt.
Hora är samlingsnamn för: slyna,luder, fitta o.s.v.

mmm, jag älskar att slicka min kvinnas hora, särskilt när hon har rakat sin hora...

Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen
Din IP-adress är ett första steg. Nu gäller det att kolla vilken operatör som handhar just den ip-addresen.

Sen kan vi bli personliga.

Glömde att det är så busenkelt att "kolla upp någon" på FB... Kör hårt pojk!

Citat:
Ursprungligen postat av Snaellkillen

Jag har inte kommit så långt som till sex, men har känt en hel del snygga tjejer från just Iran.

(...)
Hörde jag det om någon jag kände skulle du få storstryk! Det vet du!
Det är lite gulligt att tänka sig hur du sitter på ditt pojkrum och är JÄÄÄTTEARG för att du inte fått knulla. Fortsätt så!
Citera
2018-08-06, 23:34
  #39
Avstängd
Herreguud vilka jävla mesar ! håll käften om att diskutera ordet hora, så jävla känsliga att jag mår illa
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback