Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-26, 10:58
  #13
Medlem
NEO, Monero, DASH och BTC är väl vad jag skulle satsa en slant på

Finns även andra coins med Mindre market caps som e lovande te.x Electroneum, AChain, WAX och LUXcoin
Citera
2018-02-26, 11:03
  #14
Medlem
min kusin satsade i 10000:- kryptovalutan: Ethereum, efter 3 månader värde 22500:-
men vad löser hon in dem???
Citera
2018-09-08, 00:54
  #15
Medlem
Här är mina tips på cryptos: Digibyte (DGB) (varit med sen 2014 och kommer inte att försvinna. Nästa bullrun kommer den skjuta i höjden, ETT MÅSTE)

Dent: sök på företaget och se själva, redan live i massa länder. Kommer skjuta i höjden den med)

Stellar lumen: sammarbetar med IBM ock kommer ”go too the moon) så att säga. Passande logga också

Litecoin: ofc, silver till bitcoins guld den måste man ha i portföljen.

Sen ett guldkorn. theta token: youtube skaparen är med på projektet backat av samsung ge det 1-2 år och du kommer gå runt med ett smile.


Vi som tror på denna teknologi ser att det är framtiden.
The saying goes ” Du skulle varit med där i början i bitcoin då hade du gjort cash”
Meen jag ska berätta för er, detta är framtiden. Sure bitcoin kommer alltid vara kung men alla olika valutor används för olika ändamål.

Crypto är bara en liten bebis ännu, stora pengar kommer forsa in i marknaden och vi som är med tidigt kommer göra stora pengar.

Gör snälla inte om misstaget man gjorde med bitcoin. Nu har ni iallafall fått en varning. Peace n love
Citera
2018-09-10, 17:00
  #16
Medlem
Har köpt och sållt för paypal. Riskfyllt men finns många som vill köpa bitcoin med paypal för 15%avgift.

Så när man såldt 1000 kr i bitcoin har man 15%mer
Citera
2018-09-10, 17:05
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag123
Här är mina tips på cryptos: Digibyte (DGB) (varit med sen 2014 och kommer inte att försvinna. Nästa bullrun kommer den skjuta i höjden, ETT MÅSTE)

Dent: sök på företaget och se själva, redan live i massa länder. Kommer skjuta i höjden den med)

Stellar lumen: sammarbetar med IBM ock kommer ”go too the moon) så att säga. Passande logga också

Litecoin: ofc, silver till bitcoins guld den måste man ha i portföljen.

Sen ett guldkorn. theta token: youtube skaparen är med på projektet backat av samsung ge det 1-2 år och du kommer gå runt med ett smile.


Vi som tror på denna teknologi ser att det är framtiden.
The saying goes ” Du skulle varit med där i början i bitcoin då hade du gjort cash”
Meen jag ska berätta för er, detta är framtiden. Sure bitcoin kommer alltid vara kung men alla olika valutor används för olika ändamål.

Crypto är bara en liten bebis ännu, stora pengar kommer forsa in i marknaden och vi som är med tidigt kommer göra stora pengar.

Gör snälla inte om misstaget man gjorde med bitcoin. Nu har ni iallafall fått en varning. Peace n love


Hej okända 14 åring.

En valuta som kan gå upp 1000%på nån vecka är inge bra.

Det har skrivits tillräckigt om bitcoin sen flera år och många vet redan vad det är. Ändå skiter dom i det.


Crypto är för kriminella och scammers
Citera
2018-09-11, 13:30
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Hej okända 14 åring.

En valuta som kan gå upp 1000%på nån vecka är inge bra.

Det har skrivits tillräckigt om bitcoin sen flera år och många vet redan vad det är. Ändå skiter dom i det.


Crypto är för kriminella och scammers
Hej okända 44 åriga moderat globalist som ej lyckats tjäna mer än medelinkomsten!

"Crypto är för kriminella och scammers"
Stämmer ej, Crypto är för folk som inte vill ha sina tillgångar kontrollerade av globalisterna eller beroende av världspolitiken. Kriminella och scammers kan så klart också använda det.

Finns flera valutor som gått upp bra mer än 1000% på en vecka som garanterat är något att ha.
Citera
2018-09-12, 20:30
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JannesKamel
Hej okända 44 åriga moderat globalist som ej lyckats tjäna mer än medelinkomsten!

"Crypto är för kriminella och scammers"
Stämmer ej, Crypto är för folk som inte vill ha sina tillgångar kontrollerade av globalisterna eller beroende av världspolitiken. Kriminella och scammers kan så klart också använda det.

Finns flera valutor som gått upp bra mer än 1000% på en vecka som garanterat är något att ha.


Handlar du bar amed bitcoin så visst men dom flesta växlar till fiat för att kunna köpa på fler ställen. Så många crypto är beroende av att kunna växla till vanliga pengar. Växlar du större mängd till fiat måste du förklara var pengarna kommer ifrån också så myndigheter är starkt kopplade till bitcoin.

Jasså nämn en? Svensk krona rör sig ett par procent upp ch ner varje år
Citera
2018-09-12, 21:24
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Handlar du bar amed bitcoin så visst men dom flesta växlar till fiat för att kunna köpa på fler ställen. Så många crypto är beroende av att kunna växla till vanliga pengar. Växlar du större mängd till fiat måste du förklara var pengarna kommer ifrån också så myndigheter är starkt kopplade till bitcoin.

Jasså nämn en? Svensk krona rör sig ett par procent upp ch ner varje år
Stämmer ej. Själv har jag inte använt SEK på över ett år, blir betald i BTC och betalar andra i BTC. Där det ej går att betala med krypto direkt använder jag mig av mina kryptokort.

Internxt, ETH, QTUM, Steem, LTC, Monero, Zcash, Zcoin, IOTA osv. Alla har oerhörd potential och är oerhört eferfrågade, du kan ju självklart inte dra en parallel till en centraliserad globalist valuta. Den kommer ju stå still tills någon fuckar upp och den kraschar
Citera
2018-09-12, 21:48
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JannesKamel
Stämmer ej. Själv har jag inte använt SEK på över ett år, blir betald i BTC och betalar andra i BTC. Där det ej går att betala med krypto direkt använder jag mig av mina kryptokort.

Internxt, ETH, QTUM, Steem, LTC, Monero, Zcash, Zcoin, IOTA osv. Alla har oerhörd potential och är oerhört eferfrågade, du kan ju självklart inte dra en parallel till en centraliserad globalist valuta. Den kommer ju stå still tills någon fuckar upp och den kraschar

Hur får du lön? I bitcoin så är du en av väldigt få svenskar. Flrstår du väl själv
Citera
2018-11-13, 17:07
  #22
Medlem
Jag har tjänat några pengar som spekulerar med cryptocurrencies Bitcoin (BTC), Bitcoin Cash (BCH), Dash, Ethereum Classic (ETC), Ethereum (Ether), Litecoin (LTC), Neo, Ripple (XRP) och Stellar (XLM). Men jag är väldigt skeptisk till cryptos.
Citera
2018-11-13, 18:15
  #23
Medlem
Småcryptos går att göra pengar på om man vet vad man gör, har en jävla tur och vågar satsa mycket pengar. In the long run skulle jag absolut inte satsa pengar på cryptos överhuvudtaget.

Satsade väl 10k för några år sedan i olika cryptos som alla var lovordade och dom spåddes av experter att öka extremt mycket i värde. Dom är värda kanske 500kr idag. Nej, håll er till aktier istället.
Citera
2018-11-13, 21:36
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Småcryptos går att göra pengar på om man vet vad man gör, har en jävla tur och vågar satsa mycket pengar. In the long run skulle jag absolut inte satsa pengar på cryptos överhuvudtaget.

Satsade väl 10k för några år sedan i olika cryptos som alla var lovordade och dom spåddes av experter att öka extremt mycket i värde. Dom är värda kanske 500kr idag. Nej, håll er till aktier istället.

A och O i kryptovärlden är att följa projekten man är inne i. Har man bara hållt i ett par coins i några år utan att bry sig så då kan det gå på det här viset
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback