Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-29, 18:36
  #13
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Varför läser du inte specarna innan du skriver onödiga kommentarer?

Självklart stöder den både svenska, danska, engelska o ett gäng språk till.

Mår du inte bra?

Jag läste specifikationerna och där stod inget alls om språk. Varför kommer du med så helt onödiga kommentarer? Dessutom är du helt off topic om och hur jag läser. Skaffa ett liv.
Citera
2017-12-29, 20:01
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Det finns inga specifikationer om språk på sidan du länkade till. Länka gärna till en sida med mer kompletta specifikationer. Jag blev nyfiken.

Suck, men gå då vidare från sidan jag länkade till, till Tillverkarens sida, som det finns länk till på sidan jag länkade till.
Sedan på Denvers sida klistrar du in modellen i rutan där det står:
Write search word here
Så hittar du både specar o manual.


Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Mår du inte bra?

Jodå, jag mår bra, men hur mår du då, som inte klarar av att hitta sån här enkel info?

Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Jag läste specifikationerna och där stod inget alls om språk. Varför kommer du med så helt onödiga kommentarer? Dessutom är du helt off topic om och hur jag läser. Skaffa ett liv.

Uppenbarligen var min kommentar inte alls onödig, t ex du vill ju nu veta ...
Men då du inte läste ordentligt på sidan det länkades till, så gjorde ju min länk ingen nytta, men det var ju faktiskt ditt eget fel...

Jag är heller inte alls off topic enär frågan om språk ju berör ämnet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback