Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-12-25, 21:50
  #61
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quisolemno
Elgiganten, Indiska, Mediamarkt, Brothers, Boozt och många fler kedjor annonserar stort om sina s.k. "mellandagsreor". Folk går upp tidigt på själva juldagen för att tjäna några hundringar. De nedsatta priserna är fejk, de sätter normalpriset till något som aldrig funnits. De vill bara bli av med osäljbar skit.

Hur orkar folk stressa efter julhandeln för att gå på deras bluffreor? Tror de verkligen att de gör fynd?

Kan bara hålla med! Vill man köpa en TV, telefon eller kylskåp så gör man väl det när man behöver, inte bara för att Elgiganten annonserar om att det är billigt. Kollat för skoj skull, men inte fasen är det något som är extremt mer prisvärt nu än då eller sen. Folk är för jävla dumma!

Som sagts så vill ju politikerna att vi konsumerar mer för att kunna finansiera svartskallarna.
Citera
2017-12-25, 21:53
  #62
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Som jag skrev innan, Xbox X gjorde ett prisfall på 9:- idag
Ha ha! jag måste springa iväg NU och ställa mig i kö så jag kommer först in i morgon och kan köpa ett fast jag inte ens kommer använda det!
Citera
2017-12-25, 23:55
  #63
Avstängd
assyrias avatar
Jag instämmer. Butikerna luras som fan under julrean. Det gäller hålla koll på varje krona. Endast bönder blir lurade om man säger så. Handla i nyktert tillstånd är min rekommendation.
Citera
2017-12-26, 02:09
  #64
Medlem
Oh-be-wans avatar
Jag handlade headsets. Jag älskar headsets och alla mina headsets har gått isönder. Ordinarie pris 199kr, nu 27kr. Handlade många headsets. Visst det är kinesiskt skit men de fungerar ett tag och jag behöver dem.
Citera
2017-12-26, 15:45
  #65
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Jag handlade headsets. Jag älskar headsets och alla mina headsets har gått isönder. Ordinarie pris 199kr, nu 27kr. Handlade många headsets. Visst det är kinesiskt skit men de fungerar ett tag och jag behöver dem.

Sluta köp kina-skit då och lägg pengarna på nått som håller.
Citera
2017-12-26, 18:08
  #66
Medlem
FuriousRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankdosa
Samma idioter som tror sig "tjäna" pengar på att handla saker till reapris. Möjligtvis att man kan spara någon krona. Lär er hålla isär begreppen. Tack och hej.

Precis vad jag hade tänkt skriva efter jag läst igenom tråden.
Citera
2017-12-27, 01:10
  #67
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Sluta köp kina-skit då och lägg pengarna på nått som håller.
Som?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback