2021-01-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugotva
Aldrig hört talas om... var det något som skulle vara klart om 18 månader? För det första så behöver jag inte svara på dina påståenden men eftersom du nu är så artig och frågar... Fatta detta nu, det är aldrig mer effektivt att genomföra en transaktion två gånger. Därför kommer det alltid principiellt vara möjligt att genomföra billigast om det görs en gång. Precis som med all annan tillverkning, det kan inte vara så svårt att förstå. Dessutom är BitCoin varken för eller emot sido-kedjor precis som det inte är för eller emot storleken på block.

Visst, BitCoin fungerar alltid, har lägre transaktionskostnader, är non custodial och följer lagen (ej olaglig säkerhet). Räcker det?

Tack för din åsikt, jag tror alla här ser att den är illa underbyggd och de enda som tror att det regnar manna från himlen är de som, överlagt eller inte, lurar andra som inte förstår bättre att köpa BTC.
Du menar scam coinen Btcoin SV när du skriver BitCoin?
Jag tror inte vi kommer längre här.
Du får nog fortsätta skrika med nån vägg.
Förslagsvis i en madrasserad cell.
Citera
2021-01-21, 20:32
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Alltså det blir ju lite fånigt nu när det enligt all tillgänglig statisk om just dessa transaktioner snarare lever och frodas...
Ok, Craigh Wright kanske kan flytta till Nord Korea. Kan nog ersätta fiat där och funka med betalningar och allt.
Citera
2021-01-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Du menar scam coinen Btcoin SV när du skriver BitCoin?
Jag tror inte vi kommer längre här.
Du får nog fortsätta skrika med nån vägg.
Förslagsvis i en madrasserad cell.
Du fattar inte ens när dina sakliga argument är slut och att jag inte skriver till dig utan försöker ge läsarna en nyanserad bild du är helt oförmögen att förmedla vilket jag tror väldigt många ser...
Citera
2021-01-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Ok, Craigh Wright kanske kan flytta till Nord Korea. Kan nog ersätta fiat där och funka med betalningar och allt.
Ehh... alltså... Jag tror dom flesta läsare här redan misstänkte att du inte är i skick att uttala dig men nu är det nog definitivt.
Citera
2021-01-21, 20:44
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ehh... alltså... Jag tror dom flesta läsare här redan misstänkte att du inte är i skick att uttala dig men nu är det nog definitivt.
Jo, var inne och kollade på skämtet "Bitcoin Association", seriöst. Att du är en "CoinGeek" förstår vi.
Citera
2021-01-21, 20:45
Medlem
Citat:
Jo, var inne och kollade på skämtet "Bitcoin Association", seriöst.
Gräv för fan!
Citera
2021-01-21, 20:46
Medlem
För att nu inte trådens väsentligheter skall hamna sista igen efter att all debatt återigen lagts som ett lock över senaste dagarnas utveckling har alltså:
1. Coins som enligt underhandsuppgift från rättegången mellan David Kleiman dödsbo och Craig Wright funnits på en redovisad tillgångslista till slut flyttat på sig efter att densamma sagt sig skall göra just det.
2. Bitcoin.org får nu även plocka ned det av Craig Wright copyright-skyddade whitepaper då BTC inte följer protokollet.
3. Magnus Granath (Hodlnaut) har blivit dömd för att baktala Craig Wright påstående om att vara Satoshi.
4. Peter McCormack har lagt ned försvaret efter Craig Wrights stämning av att han påstod sig vara Satoshi.
Citera
2021-01-21, 20:50
Medlem
Citat:
copyright-skyddade whitepaper
Det går inte att copyright-skydda open source mjukvara. Det är försök till stöld och det är djupt oetiskt. DET förstår ju verkligen precis ALLA, men tydligen inte du?
Citera
2021-01-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det går inte att copyright-skydda open source mjukvara. Det är försök till stöld och det är djupt oetiskt. DET förstår ju verkligen precis ALLA, men tydligen inte du?
Om du läser vad jag skrivet ordentligt så är mjukvaran MIT open source, inte BitCoin whitepaper som just är copyright vilket går utmärkt och bitcoin.org verkar ha fattat idag men inte du...
Citera
2021-01-21, 20:59
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Gräv för fan!
Gräv vadå, ingen bryr sig vem/vilka Satoshi Nakamoto var.
Citera
2021-01-21, 21:01
Medlem
Citat:
Gräv vadå, ingen bryr sig vem/vilka Satoshi Nakamoto var.
Din egen grop som bara blir djupare och djupare att kravla sig upp ur.... Vad gör du här annars?
Citera
2021-01-21, 21:10
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Din egen grop som bara blir djupare och djupare att kravla sig upp ur.... Vad gör du här annars?
BSV är bättre tekniskt men är inte för denna värld, tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback