Citat:
Ursprungligen postat av
Gurjon
Ser att du med flera tror att mulle enkelt tar Gustav i grinden? Är inte Gustav större än mulle till att börja med? Möjligtvis även starkare?
Har jag missat något?
Förstår inte heller. Antar att det är för att resterande tävlande i fantastiska fyran hintar att han skulle vara starkare.
OK Tourettes är uppenbarligen en klen och osäker 08-fjant men Mulle är trots allt tjugo år äldre, ser ut att vara 10+ cm kortare och på det ex-knarkare (inte bra för kroppen antar jag [kan inte ett dugg om droger]?). Har inte sett någon indikation på att han skulle ha någon större fysisk fördel direkt. Om inte deltagarna vet mer än vi så är det väl bara tomt snack i syfte att peppa/mörka tävlingsval(?).
Stör mig på filtret i skogen. Behövs det verkligen scanlines? Tror 4:an att utan bildkvalitet i stil med en halvkass CRT så förstår inte tittaren att det är andra deltagare? Det är en småsak ja men ändå väldigt irriterande.
Linda/Musen gjorde ett bättre val än väntat. Om Tourettes ryker nu och sedan slår ut norskjäveln från Torpet blir det åka av där.
Citat:
Ursprungligen postat av
AntiFlag
Tror faktiskt att Gustav provocerande fram att bli vald som FK. Och han väljer JP till 101%. JP i sin tur tar antingen grinden (mest troligast) eller kunskap. Ska bli mkt intressant.
Tror också på JP. Han kan ju inte ta polacken eller knarkaren nu och sedan fortfarande säga att han tog det tuffaste motståndet (eller jo han kan men då blir det ju för uppenbart vilken hycklare han är). Fysiskt måste det väl vara JP som är största hotet ändå?