2018-02-01, 22:58
Medlem
Förstår inte hur Gustav redan efter en vecka lyckats få flera deltagare att hjälpa honom fram till att vinna 500K?
Är inte de flesta där för att de själva vill vinna? Förstår inte vad som skapat detta. Helt ofattbart. Dessutom är han ju genomvidrig...
Citera
2018-02-01, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardon
Blir det inte jp han väljer? Väljer han mulle lär han väl göra en piruett i grinden. Jp borde inte välja sågen. Styrka mellan jp och gustav kan nog bli spännande. Kunskap undrar jag om inte jp är smartare än vad gustav är. Ordförrådet tyder på det.

Eller så väljer han ett offerlamm och en ny utmanare blir storbonde, så härligt att falla i samma fälla igen.

Ser att du med flera tror att mulle enkelt tar Gustav i grinden? Är inte Gustav större än mulle till att börja med? Möjligtvis även starkare?

Har jag missat något?
Citera
2018-02-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad betyder slabba? smaska eller vad? så överkänslig som jag är mot orala svinläten så har jag oftast tryckt på mute under njutmåltiderna, så jag vill veta vem intialförövaren är?

Rocco har äckligt hår på axlarna
Rocco är en riktig testosterontung man till skillnad från prepubertala tatuerade pojkar.
Citera
2018-02-01, 23:04
Medlem
pedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju Gutta som gör serien värd att titta på ... utan honom hade den dött redan in på halva första säsongen ...

Jag tycker dock att Vincent gör ett bra jobb med tanke på att det hans första säsong...

Han är helt okej. Säkert en bra karl men han har varit lite för mjäkig mot farmarna!

Jag saknar de ögonblick när den med sunt bondförnuft sprängfyllde Gutta ser på farmarskaran med förakt i blicken och kräver en förklaring till deras klandervärda insatser denna vecka.

Citera
2018-02-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Ser att du med flera tror att mulle enkelt tar Gustav i grinden? Är inte Gustav större än mulle till att börja med? Möjligtvis även starkare?

Har jag missat något?
Mulle/pundar-Skurt blir nog en enkel match för Adhd-Gustav oavsett gren.
Citera
2018-02-01, 23:06
Medlem
Centipedes avatar
Fan vad äckligt när JP nyste rakt i maten!
Citera
2018-02-01, 23:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedren
Han är helt okej. Säkert en bra karl men han har varit lite för mjäkig mot farmarna!

Jag saknar de ögonblick när den med sunt bondförnuft sprängfyllde Gutta ser på farmarskaran med förakt i blicken och kräver en förklaring till deras klandervärda insatser denna vecka.

Jag vill svara på spoliern och säga att till och med jag visste att tak byggs med "omlott" om du inte har jävligt begränsat med material...
Citera
2018-02-01, 23:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Mulle/pundar-Skurt blir nog en enkel match för Adhd-Gustav oavsett gren.

Såg du Mulle såga i första programmet?

Nej, jag tror faktiskt inte Mulle blir någon enkel match i någon gren för Gustav ... I grinden kanske Gustav har överläge .. å andra sidan så är gamla narkomaner som Mulle uthålliga, smarta och har kämpat tidigare .. så -- Jag tror Gustav väljer JP och sågen
Citera
2018-02-01, 23:16
Medlem
Tror faktiskt att Gustav provocerande fram att bli vald som FK. Och han väljer JP till 101%. JP i sin tur tar antingen grinden (mest troligast) eller kunskap. Ska bli mkt intressant.
Citera
2018-02-01, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon

Har jag missat något?

Förstår inte heller. Antar att det är för att resterande tävlande i fantastiska fyran hintar att han skulle vara starkare.

OK Tourettes är uppenbarligen en klen och osäker 08-fjant men Mulle är trots allt tjugo år äldre, ser ut att vara 10+ cm kortare och på det ex-knarkare (inte bra för kroppen antar jag [kan inte ett dugg om droger]?). Har inte sett någon indikation på att han skulle ha någon större fysisk fördel direkt. Om inte deltagarna vet mer än vi så är det väl bara tomt snack i syfte att peppa/mörka tävlingsval(?).

Stör mig på filtret i skogen. Behövs det verkligen scanlines? Tror 4:an att utan bildkvalitet i stil med en halvkass CRT så förstår inte tittaren att det är andra deltagare? Det är en småsak ja men ändå väldigt irriterande.

Linda/Musen gjorde ett bättre val än väntat. Om Tourettes ryker nu och sedan slår ut norskjäveln från Torpet blir det åka av där.

Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Tror faktiskt att Gustav provocerande fram att bli vald som FK. Och han väljer JP till 101%. JP i sin tur tar antingen grinden (mest troligast) eller kunskap. Ska bli mkt intressant.

Tror också på JP. Han kan ju inte ta polacken eller knarkaren nu och sedan fortfarande säga att han tog det tuffaste motståndet (eller jo han kan men då blir det ju för uppenbart vilken hycklare han är). Fysiskt måste det väl vara JP som är största hotet ändå?
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-01 kl. 23:25.
Citera
2018-02-01, 23:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Nej, jag tror tvärtom ... När Gustav insåg att han inte kunde köra samma skit mot de nya som hade fångat in Dee och Dani så bytte han försökte spela dryg (igen)
.....

Han är faktiskt patetiskt .. riktigt patetisk ..
Citera
2018-02-01, 23:29
Medlem
RZLAs avatar
Jag märker att jag stör mig mer och mer på "De fyras gäng" för varje avsnitt som går. Hoppas att Gustav väljer JP och att han tar ut honom. Den jag helst skulle vilja bli av med är än den sönderpundade gamnacken.

Gustav må vara en barnslig, facking pajas med låg impulskontroll, men han är ändå inte en mobbare på samma sätt som Mulle. Mulle har konstant gått på de svagaste i den andra gruppen, som t.ex. Dee, men i det här avsnittet så försökte han för första gången provocera Gustav, vilket han faktiskt misslyckades med. För korkad t.o.m. för att ge sig på Gustav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in