2018-01-17, 14:40
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallulah
Ja, Klotterplanket var det ja! Visste att han hade något klockrent smeknamn men kunde inte komma ihåg det.
Fan för klotterplanket. Han var nog snäppet värre än vad denna säsongs reinkarnation utav honom är.
Hela Klotterplankets uppsyn liksom gjorde att jag höll på att kräkas i munnen. Usch.
Citera
2018-01-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Måste säga att jag stör mig på Hipsterskägget något enormt. Känns verkligen att han förvandlas till någon slags neandertalare när någonting inte går hans väg.i På sättet han går och hur han flänger med händerna. Han måste ha varit uppvuxen kring folk som icke kommer från skidåkande nationer skulle jag tro.

Någon annan som retar gallfeber på mig är Dee Dee och att hon ska slänga sig med engelska lite hur som helst. Men kom igen vad fan. Detta kanske går hem hemma i flickrummet men nu är du på farmen.

Kristi-brud är någon som jag håller på. Jag gillar att hon psykade ut tjockisen till att kasta gröt på henne.
Kristi brud har nog förmågan att få många fler att flippa framöver. Jag tror hon kör ett väldigt lågintensivtspel.

Tyckte det var skönt att Gula Blend åkte hem då hon mest var en sur gammal kärring.

Jag vill förövrigt se den Polska Byggjobbaren som storbonde framöver. Tror han kan utvecklas till att bli en man som styr med järnhanden och skapar en del intriger.
Jaa, det vore kul att se "polska byggjobbaren" som storbonde snart! Han lovade ju igår att om han blir vald så är det slut med allt " gå omkring och göra ingenting", då blir det ingen rast eller ro!
Upp till bevis om det fungerar på det lata, tråkiga patrasket..Hoppas få se detta.
Citera
2018-01-17, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Du har nog missförstått något. Aldrig att tv4 skulle sända 1,5 timme varje dag med farmen + torpet. Torpet blir på tv4play som förra säsongen.

Fast de kunde lätt utöka programmet till en timme och sända Torpet efteråt (så slapp man mer reklam/ladda om en video också kunde de koppla avsnitten bättre till varandra). I övrigt sänder de ju bara skit (OK Farmen är också skit men det är ju ändå underhållande [jämför med t.ex. just nu pågående Talang/Idol 2.0 och ett "breakdansande" dagisbarn])?

Hade även önskat att de tryckte in fler deltagare i startgänget. De kan ju räkna med avhopp ändå och att vänta på jokrar för att täcka upp är inte idealiskt. Inte lika mycket TV-tid att störa sig på dem då.

Citat:
Måste säga att jag stör mig på Hipsterskägget något enormt. Känns verkligen att han förvandlas till någon slags neandertalare när någonting inte går hans väg.i På sättet han går och hur han flänger med händerna. Han måste ha varit uppvuxen kring folk som icke kommer från skidåkande nationer skulle jag tro.

Någon annan som retar gallfeber på mig är Dee Dee och att hon ska slänga sig med engelska lite hur som helst. Men kom igen vad fan. Detta kanske går hem hemma i flickrummet men nu är du på farmen.

Kristi-brud är någon som jag håller på. Jag gillar att hon psykade ut tjockisen till att kasta gröt på henne.
Kristi brud har nog förmågan att få många fler att flippa framöver. Jag tror hon kör ett väldigt lågintensivtspel.

Tyckte det var skönt att Gula Blend åkte hem då hon mest var en sur gammal kärring.

Jag vill förövrigt se den Polska Byggjobbaren som storbonde framöver. Tror han kan utvecklas till att bli en man som styr med järnhanden och skapar en del intriger.

Håller med om både Tourettes och Svinto. Verkar vara ett tydligt tecken på att något är fel i pallet (deltagare tidigare säsonger tyder på det) när det ska tryckas in engelska i varannan mening. Verkar smitta också tyckte jag hörde ett "fucking" från Daniella/Glappet.

Kan inte hålla på Kristi men hoppas hon blir kvar länge och fortsätter bete sig som en sektmedlem. Tycker dock det var fel att Louise fick åka (hade räckt med en varning; det var lite gröt tryckt i bakhuvudet...).

Polacken spelar smart. Håller huvudet lågt och jobbar på. Tror därför han skulle bli tråkig som storbonde. Även om han får en ursäkt att ta ut svängarna vågar han nog inte i rädsla för att stöta sig med någon.
Citera
2018-01-17, 15:38
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Du har nog missförstått något. Aldrig att tv4 skulle sända 1,5 timme varje dag med farmen + torpet. Torpet blir på tv4play som förra säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Ja så är det:

Torpet, webbexklusiv förlängning av Farmen i TV4 Play

Torpet visas med start sön 21 jan kl 21.00 i TV4 Play

https://webb-tv.nu/torpet-tv4-play/

Såhär står det på tv.nu iallafall: https://www.tv.nu/program/torpet

Två avsnitt á la 1 timme vardera på tvn.
Senast redigerad av Provrorsbarn 2018-01-17 kl. 15:40.
Citera
2018-01-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Såhär står det på tv.nu iallafall: https://www.tv.nu/program/torpet

Två avsnitt á la 1 timme vardera på tvn.

vi får la se hur det blir

kanske dem kör 2 avsnitt i veckan då torsdag och söndag
Citera
2018-01-17, 16:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Just det, håller med. Oerhört provokativt med vuxna som beter sig som tonåringar och svänger sig med deras uttryck.
Citera
2018-01-17, 16:31
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jaa, det vore kul att se "polska byggjobbaren" som storbonde snart! Han lovade ju igår att om han blir vald så är det slut med allt " gå omkring och göra ingenting", då blir det ingen rast eller ro!
Upp till bevis om det fungerar på det lata, tråkiga patrasket..Hoppas få se detta.
Han är alldeles för mesig för att våga säga till någon. Han var ju chockad över Gustavs stamp(damp)teknik vid murningen men sa han nåt? Icke.
Citera
2018-01-17, 17:20
Hur i hela helvete, har tjackisen lyckats lösa ett helt nytt garnityr?
Citera
2018-01-17, 17:24
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Hur i hela helvete, har tjackisen lyckats lösa ett helt nytt garnityr?

Det är väl de som får ersättning för avancerad tandvård kan jag gissa.
Citera
2018-01-17, 17:28
Medlem
SweLads avatar
En sån fruktansvärd skara menlösa fån de funnit till denna omgång.

Mitt enda hopp om mänskligheten just nu är att norrbaggen som åkte ut på direkten fått bo i ett skjul någonstans och att han är något sånär vettig iaf. Annars vettefan om man kommer orka se denna säsong.
Citera
2018-01-17, 17:34
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det är väl de som får ersättning för avancerad tandvård kan jag gissa.
Ärligt?

Har nyligen gjort en rejäl upprensning, och det var inte gratis, kan jag lova. Ett helt nytt garnityr måste kosta multum.

Tycker Farmen är lite trist, hitintills. Och värre lär det bli, om man måste hålla koll på nåt torp också.
Ger det en vecka till, och hoppas på bättring.
Citera
2018-01-17, 17:43
Medlem
De där två lallande dårarna som försökte mura igår har tydligen aldrig gått förbi en murad husfasad eller dito staket... Arma stackare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in