Citat:
Ursprungligen postat av
konstapel
Du har nog missförstått något. Aldrig att tv4 skulle sända 1,5 timme varje dag med farmen + torpet. Torpet blir på tv4play som förra säsongen.
Fast de kunde lätt utöka programmet till en timme och sända Torpet efteråt (så slapp man mer reklam/ladda om en video också kunde de koppla avsnitten bättre till varandra). I övrigt sänder de ju bara skit (OK Farmen är också skit men det är ju ändå underhållande [jämför med t.ex. just nu pågående Talang/Idol 2.0 och ett "breakdansande" dagisbarn])?
Hade även önskat att de tryckte in fler deltagare i startgänget. De kan ju räkna med avhopp ändå och att vänta på jokrar för att täcka upp är inte idealiskt. Inte lika mycket TV-tid att störa sig på dem då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Orjisol
Måste säga att jag stör mig på Hipsterskägget något enormt. Känns verkligen att han förvandlas till någon slags neandertalare när någonting inte går hans väg.i På sättet han går och hur han flänger med händerna. Han måste ha varit uppvuxen kring folk som icke kommer från skidåkande nationer skulle jag tro.
Någon annan som retar gallfeber på mig är Dee Dee och att hon ska slänga sig med engelska lite hur som helst. Men kom igen vad fan. Detta kanske går hem hemma i flickrummet men nu är du på farmen.
Kristi-brud är någon som jag håller på. Jag gillar att hon psykade ut tjockisen till att kasta gröt på henne.
Kristi brud har nog förmågan att få många fler att flippa framöver. Jag tror hon kör ett väldigt lågintensivtspel.
Tyckte det var skönt att Gula Blend åkte hem då hon mest var en sur gammal kärring.
Jag vill förövrigt se den Polska Byggjobbaren som storbonde framöver. Tror han kan utvecklas till att bli en man som styr med järnhanden och skapar en del intriger.
Håller med om både Tourettes och Svinto. Verkar vara ett tydligt tecken på att något är fel i pallet (deltagare tidigare säsonger tyder på det) när det ska tryckas in engelska i varannan mening. Verkar smitta också tyckte jag hörde ett "fucking" från Daniella/Glappet.
Kan inte hålla på Kristi men hoppas hon blir kvar länge och fortsätter bete sig som en sektmedlem. Tycker dock det var fel att Louise fick åka (hade räckt med en varning; det var lite gröt tryckt i bakhuvudet...).
Polacken spelar smart. Håller huvudet lågt och jobbar på. Tror därför han skulle bli tråkig som storbonde. Även om han får en ursäkt att ta ut svängarna vågar han nog inte i rädsla för att stöta sig med någon.