Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-23, 14:40
  #1
Medlem
Tjena!

Är på besök i Malmö över nyår och undrar om det finns något ställe som spelar någon slags hardstyle/hardcore eller dylikt på nyår?(vad som helst tyngre än house i princip).
Mycket tacksam för tips då jag har noll koll på Malmö.
Citera
2017-12-26, 16:25
  #2
Medlem
Cosmouses avatar
Hemma hos mig

Nä men på riktigt så vet jag inte. Där finns absolut inga legit klubbar, utan får väl bli någon svartklubb eller liknande. Dock vet jag inga, men hade med velat veta! Inte bara inför nyår utan generellt.
Citera
2017-12-27, 23:59
  #3
Medlem
Inkonst brukar ju vara technokortet i malmö...
Citera
2017-12-28, 12:00
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Hemma hos mig

Nä men på riktigt så vet jag inte. Där finns absolut inga legit klubbar, utan får väl bli någon svartklubb eller liknande. Dock vet jag inga, men hade med velat veta! Inte bara inför nyår utan generellt.

Haha hemmafest hade varit asgött! Ja lite synd att man inte har bättre koll på södra Sverige. Kanske får ta det lugnt en vecka till och köra järnet i Göteborg

Citat:
Ursprungligen postat av gruvan
Inkonst brukar ju vara technokortet i malmö...
Okej, verkar inte vara något spikat där för just nyår enligt hemsidan men tack för tips uppskattas
Citera
2017-12-28, 17:27
  #5
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjjeZ
Haha hemmafest hade varit asgött! Ja lite synd att man inte har bättre koll på södra Sverige. Kanske får ta det lugnt en vecka till och köra järnet i Göteborg


Okej, verkar inte vara något spikat där för just nyår enligt hemsidan men tack för tips uppskattas

Haha ja det är underskattat I Göteborg har dom sjukt mycket större utbud. Dom brukar ju ha till och från på Sticky Fingers, annars finns det massor med svartklubbar där.

Och jag skulle skarpt avråda från att gå till Inkonst. Sunkigare ställe får man leta efter. Och dom spelar inte ens hardstyle, utan bara techno.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback