Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-23, 15:27
  #13
Medlem
Folk åker ju till västkusten i Sverige på sommaren för att bränna samma typ av belopp. För vadå? Spruta lite skumpa bland andra backslicks?

Det här känns mycket mer värt även om TS inte är ekonomiskt oberoende men väljer att bränna en större klump pengar för att några "night of my life".

Nice berättelse helt klart

Men hade varit roligare att ha med TS på en resa till Ryssland och slänga dessa pengar där. Vilket jävla mördarparty det hade blivit haha.
Citera
2017-12-23, 15:56
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Folk åker ju till västkusten i Sverige på sommaren för att bränna samma typ av belopp. För vadå? Spruta lite skumpa bland andra backslicks?

Det här känns mycket mer värt även om TS inte är ekonomiskt oberoende men väljer att bränna en större klump pengar för att några "night of my life".

Nice berättelse helt klart

Men hade varit roligare att ha med TS på en resa till Ryssland och slänga dessa pengar där. Vilket jävla mördarparty det hade blivit haha.

Eller i Pattya
Citera
2017-12-23, 17:34
  #15
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
Eller i Pattya

Ja just det I-mann, så är det.
Du får heller inte glömma att det är skollov nu och när såna här historier dyker upp så vet man aldrig vad som är sant. Från en som verkligen varit där och betalt såna pengar eller från en nätrunkare?

Ja inte fan vet jag, men noveller går alltid att konstruera i fantasierna.
Citera
2018-01-04, 08:14
  #16
Medlem
Kul att många var intresserade av bilder på snapchat. ni som tror det är fake missade min privata story jag gjorde för två dagar sedan. Laddade upp bilder från sista all in kvällen. Nu är pengarna slut
Citera
2018-01-04, 17:54
  #17
Medlem
Roidberts avatar
Fyfan, det var inte lite stålar du gjorde av med alltså... Hur bra var servicen? Fick du knulla henne utan kondom och spruta i henne? Sätta på henne i alla hål? Jag tar gärna och kollar på bilderna sedan när jag kommer hem till datorn i alla fall!

Jag har också slösat mycket pengar och har en liknande inställning, d.v.s. att det är lika bra att använda dem på sådant som förbättrar livskvaliteten, men du kan få ut mycket mer än så för över 40.000:-. Har själv agerat "sugardaddy" och haft sex över 100ggr för en liknande summa (~50.000:-) under en period på 6 månader. Gav henne veckopeng och bjöd henne på mat, haha .
Citera
2018-01-16, 19:51
  #18
Medlem
used66s avatar
[quote=Roidtomten|62690650]Detta är min berättelse om min kväll i Rio de janeiro, copacabana.

Jag hoppar direkt in i berättelsen. Bodde på hotell mitt inne på Copacabana 3 nätter för att upptäcka ”vuxen livet”

Klockan började närma sig 20.00 och jag går ut för att testa alla dessa horklubbar, först hamnar jag på en vanlig bar där det finns tjejer som jobbar som horor som man kan prata med och komma överrens om vad man vill göra och vart man ska vara, ibland finns det snygga tjejer där och ibland inte. Jag började kvällen på denna bar så kallade ”Mabs” men tyckte inte det fanns något som fall mig i smaken så drack upp min Caprivodka väldigt snabbt och begav mig till en riktig horklubb som skall vara bra så kallad ”monte carlo”

Jag kommer till denna klubb med taxi några minuter senare och är väldigt taggad! När jag kommer in förklarar dom priserna och ger mig en skåp nykel. De förklarar och visar mig vägen till ett rum med massor av skåp där du byter om till morgonrock och toffler (alla gäster måste ha dessa kläder på sig) kändes lite konstigt men sedan var jag om bytt och klar! Tar hissen upp och hör att hög musik spelas.. kliver ur hissen och här står jag i en liten nattklubb med ca 20 brudar som är klädda i sexiga underkläder, här kan du snacka med dom och dricka goda drinkar. Jag hittar en tjej och efter ett tag bestämmer jag mig för att köra med henne 40 minuter, vi tar hissen upp där det klubben har sina ”hotell rum” efter dessa 40 minuter bestämmer jag mig för att åka hem.. hela kvällen här gick på ca 2600kr

Kväll nummer 2 kommer, jag googlade och hittade nu denna välkända klubb ”centaurus” där Justin bieber även har varit på för några år sedan. Denna kväll börjar jag kvällen där och lite som förra klubben att man byter om till morgonrock. Så här börjar det.. jag kommer upp i klubben och ser ca 25 sjukt sexiga brudar i dessa underkläder. Hinner knappt kolla mig omkring så tar en tjej tag i mig och vi sätter oss ner och pratar, strax där på kommer det fler tjejer och snart är dom ca 7 st runt om kring mig som tar på mig och vi alla grupphånglar.. i början var det roligt men sedan vill jag själv kolla mig omkring och hitta en tjej jag tycker ser bra ut. Jag försöker förklara för dom att jag inte vill mem de lyssnar inte. Tillslut säger jag till personalen och dom får säga till tjejerna. Förstår att dom blir ivriga och väldigt på mig då jag är en ung vältränad svensk kille som kommer in, oftast är det bara tjocka rika människor på dessa ställen.

haha tror du verkligen att dessa horor bryr sig om kunden är ful eller fet alternativt "ser bra ut"? det enda som spelar någon som helst roll i sammanhanget är om du kan betala vad det kostar. skyller din naivitet på att du antagligen inte har så stor erfarenhet av att sätta på horor. känns tråkigt när du skriver, nu är pengarna slut, och visar en ledsen gubbe. men kul med lite action för dig!

att detta var världens rip off är ju bara att konstatera. haha.
Citera
2018-01-29, 00:28
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Fyfan, det var inte lite stålar du gjorde av med alltså... Hur bra var servicen? Fick du knulla henne utan kondom och spruta i henne? Sätta på henne i alla hål? Jag tar gärna och kollar på bilderna sedan när jag kommer hem till datorn i alla fall!

Jag har också slösat mycket pengar och har en liknande inställning, d.v.s. att det är lika bra att använda dem på sådant som förbättrar livskvaliteten, men du kan få ut mycket mer än så för över 40.000:-. Har själv agerat "sugardaddy" och haft sex över 100ggr för en liknande summa (~50.000:-) under en period på 6 månader. Gav henne veckopeng och bjöd henne på mat, haha .

Hej! Det är kondom krav på alla hus och om du träffar en tjej privat och spenderar lite tid med henne kan hon köra utan. Annars är tjejerna väldigt hygeniska här om man inte går till något trash ställe. Dom suger utan

Ta gärna kontakt på snap så kan jag förklara mer där.
Citera
2018-01-29, 22:26
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidtomten
Kul att många var intresserade av bilder på snapchat. ni som tror det är fake missade min privata story jag gjorde för två dagar sedan. Laddade upp bilder från sista all in kvällen. Nu är pengarna slut
jag tvekar inte att du varit där och att bilderna är äkta men jag tror inte på att det kostade så mycket pengar varför skulle det finnas sådana ställen som tar så mycket betalt när du kan ha sex i brasilien för en hundring
Citera
2018-10-22, 17:09
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidtomten
Detta är min berättelse om min kväll i Rio de janeiro, copacabana.

Jag hoppar direkt in i berättelsen. Bodde på hotell mitt inne på Copacabana 3 nätter för att upptäcka ”vuxen livet”

Klockan började närma sig 20.00 och jag går ut för att testa alla dessa horklubbar, först hamnar jag på en vanlig bar där det finns tjejer som jobbar som horor som man kan prata med och komma överrens om vad man vill göra och vart man ska vara, ibland finns det snygga tjejer där och ibland inte. Jag började kvällen på denna bar så kallade ”Mabs” men tyckte inte det fanns något som fall mig i smaken så drack upp min Caprivodka väldigt snabbt och begav mig till en riktig horklubb som skall vara bra så kallad ”monte carlo”

Jag kommer till denna klubb med taxi några minuter senare och är väldigt taggad! När jag kommer in förklarar dom priserna och ger mig en skåp nykel. De förklarar och visar mig vägen till ett rum med massor av skåp där du byter om till morgonrock och toffler (alla gäster måste ha dessa kläder på sig) kändes lite konstigt men sedan var jag om bytt och klar! Tar hissen upp och hör att hög musik spelas.. kliver ur hissen och här står jag i en liten nattklubb med ca 20 brudar som är klädda i sexiga underkläder, här kan du snacka med dom och dricka goda drinkar. Jag hittar en tjej och efter ett tag bestämmer jag mig för att köra med henne 40 minuter, vi tar hissen upp där det klubben har sina ”hotell rum” efter dessa 40 minuter bestämmer jag mig för att åka hem.. hela kvällen här gick på ca 2600kr

Kväll nummer 2 kommer, jag googlade och hittade nu denna välkända klubb ”centaurus” där Justin bieber även har varit på för några år sedan. Denna kväll börjar jag kvällen där och lite som förra klubben att man byter om till morgonrock. Så här börjar det.. jag kommer upp i klubben och ser ca 25 sjukt sexiga brudar i dessa underkläder. Hinner knappt kolla mig omkring så tar en tjej tag i mig och vi sätter oss ner och pratar, strax där på kommer det fler tjejer och snart är dom ca 7 st runt om kring mig som tar på mig och vi alla grupphånglar.. i början var det roligt men sedan vill jag själv kolla mig omkring och hitta en tjej jag tycker ser bra ut. Jag försöker förklara för dom att jag inte vill mem de lyssnar inte. Tillslut säger jag till personalen och dom får säga till tjejerna. Förstår att dom blir ivriga och väldigt på mig då jag är en ung vältränad svensk kille som kommer in, oftast är det bara tjocka rika människor på dessa ställen.

Anyways kvällen fortsätter och jag ser tjejen som får mig att falla!! Vi pratar och dricker sedan frågar hon om vi ska fortsätta där uppe bara hon och jag, och jag säger såklart JAA, så snygg hon var och alloholen börjar tala. Hon kunde engelska också så det var himla bra. Hon frågar hur länge jag ville och tog 2 timmar med henne, vi går där man betalar och detta kostade nästan 6500:- och jag tänker ”wtf” men kör på det ändå. Vi tar hissen upp och hon öppnar rummet vi tagit och så säger hon ”this is the best room in the clubb” så hon tog sviten till oss, då fattade jag varför det kostade. Vi har skit kul och hon bjuder på dunder kokain så humöret är på topp! Hon frågar om jag vill ha en till tjej med i rummet och såklart säger jag Ja! Det är nu två tjejer här och jävlar vad roligt jag har, dream of my life typ. Dessa 2 timmar tar slut och jag säger ”lets take 2hr more” vi festat på och har sex och jag är i himelriket. Det jag inte tänkte på var att 1 tjej i sviten kostade 6500kr för 2 timmar och jag hade tagit 2 st tjejer i 4 timmar totalt.. dessa 4 timmar tar slut och klubben stänger, jag säger till första tjejen som jag fall för ”i want you to follow me to my hotell for the night” och hon kollar på mig ”you know it will cost alot..” i told her yes i take it så hög och glad som man var! Nu var det dax att gå och att ta med mig henne och när man lämnar klubben betalar man allt, dricka, tjänster etc och det slutar på 31000kr och Vi hoppar in i taxin och fortsätter party på hotellet med kokain, sex och jag levde.

Dagen efter.. vi vaknar och hon ger mig hennes whatsapp och lämnar hotellet ca 12.00 och jag börjar bli klar i huvudet och kollar banken och ser hur mycket jag spenderat och har världens ångest hela dagen men nu ångrar jag ingenting det var the night of my life, svårt att förklara vilken upplevelse detta var.

Jag checkar ut och åker tillbaka till min Svenska släkt som bor utanför copacabana som jag var och hälsade på här i Brasilien. Jag och denna underbara brud skriver lite och jag säger till henne att jag vill ses igen och det går såklart utmärkt för henne. Hon skickar mig en länk där man kan bo nära coppen
www.vipsmotel.com.br vilka boenden som finns där, jag bokar sviten som heter Horizonte: 40 som har havsutsikt med pool och jacuzzi helt galet boende (se länken för bilder)

Jag bokar detta boende 8 timmar för ca 2500kr och hit kommer vi och dricker goda drinkar, tar världens bästa kola och har ännu en kväll som är som en dröm.. vi gör allt här och tiden tickar och vi blir här längre än 8 timmar, totalt 11 timmar. Finns 24/7 service på drinkar och mat på detta ställe det är ett tjänt ställe i Rio för att ha sex på. Efter 11 timmar är det betalnings dax och boendet gick på 2500 plus 2500 för extra tiden och alkoholen, och hon fick 7000kr och nu skulle jag tillbaka till släkten som planerat (klockan var 09.00 på morgonen) men jag är helt förstörd och tar taxi med bruden till coppan och jag crashar på ett hotell för var helt jävla förstörd. Sov 4 timmar och gick sedan ut och käkade sedan tillbaka och fixade till mig, tänkte åka hem men hade ändå betalat för hotellet så kände att jag lika gärna kunde vara kvar tills imorgon. Kvällen komme och jag är trött men bestämmer mig för att åka till en annan välkänd klubb så kallad 4an på 4an. Hag kommer hit och tar en drink och spanar lite men tyckte inte om stället, bra brudar men för stressig miljö.. jag ville tillbaks till denna lyxbrud så tar taxi tillbaka till klubben där hon jobbade och kliver in och tar en drink och hon ser mig och vi börjat prata klockan var nu 22.30 och jag säget till henne ”ska vi till vipsmotel igen” men hon säger att hon måste vara här till stägning men säger att det går att köpa ut dom men att det är dyrt för då förlorar klubben tjejen och pengar som hon kan tjäna under dessa timmar. Men vi går ner till kassan och hon säger att jag vill betala ut henne och detta skulle kosta 14000kr och såklart tog jag det, vi åker mot vipsmotell checkar in där 8 timmar och jag lever som fucking dan bilzerian ännu en kväll, kokain, alkohol världens snyggast brud och värsta lägenheten, vi blir här 10 timmar och sedan drar vi.. boendet med alkohol och extra tiden gick på 3000kr. Jag åker till mitt hotell och checkar ut sedan hem till släkten, kommer hem sovet 24 timmar och nu har jag vaknat till liv och ska göra om detta efter jul

Till er alla om nu vill se bilder så kan ni lägga till mig på snapchat så kan ni få se lite från dessa dager och nu efter jul då jag ska hit igen.

Snap: Jesflow


Några fler äventyr att dela med dig av TS? Detta är hands down den bästa tråden på Flashback.

Den som säger att pengar ej kan ge lycka... Sitter redan och kollar efter flygstolar.
Citera
2018-10-22, 17:43
  #22
Medlem
W.Smiths avatar
Känns det inte jävligt tomt i själen att knulla någon som egentligen inte vill ligga med dig?

Har också testat på prostitution i min ungdom i syfte att ta reda på hur det faktiskt känns att köpa en hora, mer själadödande aktivitet är svår hitta imho.
__________________
Senast redigerad av W.Smith 2018-10-22 kl. 17:51.
Citera
2018-10-22, 17:48
  #23
Medlem
Blaobars avatar
Du tog droger och fick ligga
"Time of my life"
Fyfan vad sorgligt
Citera
2018-10-22, 17:51
  #24
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Känns det inte jävligt tomt i själen att knulla någon som egentligen inte vill ligga med dig?

Har också testat på prostitution i min ungdom för att ha upplevt det och veta hur det är, men mer själadödande aktivitet är svår hitta imho.

Det låter som du snortat kokain ifrån en svart mans kuk och sedermera fått den uppstoppad.Rolig tråd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback