Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-21, 13:54
  #1
Avstängd
Efter att ha runkat 4-5 gånger i rad, och nu överdriver jag inte, och ha sprutat 5 gånger.. så kan jag börja runka igen bara några sekunder efter. Ståndet släpper inte och jag är fortfarande kåt. Det känns inte som att orgasmen räknas och jag försöker kompensera genom att komma flera gånger. Till slut får jag ont om sädesvätska och kan inte ens spruta.

Några teorier om vad jag gör för fel eller vad det här kan handla om? Jag har försökt att göra orgasmen så skön som möljigt men har inte lyckats få ett sådant skönt sprut att staken slaknar. Jag är inte trött eller utmattad efter utan vill bara köra på igen.

Det spelar ingen roll om jag drar ut på det i mer än en timme eller om jag försöker göra det så snabbt som möjligt. Spelar ingen roll om jag använder fantasin eller experimenterar med porr.

Den enda gången det blivit riktigt skönt är när jag vaknat upp kåt och inte velat någonting annat än att få spruta det första jag gör. Då har et varit gött, sprutat på ordentligt och då har den slaknat.

Jag hoppas att någon här kan det här och kan hjälpa mig.
Citera
2017-12-21, 16:03
  #2
Medlem
autistics avatar
Testa att inte dra i schnabeln alls i några dagar.
Citera
2017-12-21, 16:16
  #3
Medlem
Skaffa dig nått vettigt att göra istället för att sitta och runka hela dagarna....
Citera
2017-12-21, 17:16
  #4
Medlem
Onan-erarens avatar
Om man runkar för mycket så kommer man inte lika hårt, kör en gång om dagen runk eller lev i avhållsamhet i några dagar, över en helg kanske å använd babyolja mar du kör igång igen, jag brukar göra uppehåll någon dag (dagar) å sen runka med babyolja, herrejävlar vad det går för mig.
Citera
2017-12-22, 22:17
  #5
Medlem
D-Vitamins avatar
Sedan jag blev singel har jag gjort experiment med runkandet. Det är fan så mycket skönare att komma till egna fantasier snarare än att titta på porr. Hjärnan verkar aktiveras på ett annat sätt och på den vägen är det. Testa det!
Citera
2017-12-23, 17:59
  #6
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Sedan jag blev singel har jag gjort experiment med runkandet. Det är fan så mycket skönare att komma till egna fantasier snarare än att titta på porr. Hjärnan verkar aktiveras på ett annat sätt och på den vägen är det. Testa det!
Det håller jag med om till fullo. Fantasier är helt fantastiska och slår porren med hästlängder
Citera
2018-04-17, 22:39
  #7
Medlem
Känner igen mig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback