Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-10, 03:53
  #37
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
De har väl en dryg hundralapp i timmen för att gå runt åt de där organisationerna. Är väl Frälsningsarmén och något fåtal till som inte får betalt, men de flesta av ungdomarna står ju inte där gratis. Man slipper dem oftast om man säger att man är emot mångkultur eller att det räcker med främlingar nu.

Ännu roligare när man säger att man sympatiserar med NMR.

Jag njöt härom sistens. Var på Odenplan i Stockholm. Kom fram en ung snygg, var det väl, brud och frågade mig någonting om barn i världen som har det svårt. Instinktivt fräste jag åt henne, nästan spottade och gjorde en 180-graderssväng bort från henne. "Ha en trevlig dag", hörde jag bakom mig. Min ilska som hade kommit från ingenstans gick inte att ta miste på. Nästan så att man borde besöka stan igen bara för att på skojs skull få avvisa de här typerna.
Citera
2018-06-10, 03:58
  #38
Medlem
Undvik ögonkontakt ute på stan. Titta på folks skor och inte in i deras ögon.

Detta är ett superbra sätt att undvika oönskade kontakter, t ex med försäljare av olika slag.
Citera
2018-06-11, 18:42
  #39
Medlem
Krääääks på dom!!fy fan dom säljer dyra abonemang till gamlingar som inte ens vet vad surf är
Citera
2018-06-13, 19:07
  #40
Avstängd
Fy fan! Stryk ska de ha!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback