Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-19, 00:48
  #1
Medlem
Samtidigt som vi tjafsar om när en bitcoinkrasch kommer, och samtidigt som MeToo dominerat medierna, och samtidigt som Flashback och sociala medier fylls med debatt om migration och våld, så kanske vi alla missar det riktigt stora viktiga som håller på att hända: Vi kartläggs av utomjordingar och de planerar att landa och min fråga nu till er är: Vad händer då och vad gör vi då?

Här är veckans stora nyhet och videobevis på att de redan flyger runt i vår atmosfär:

http://www.gp.se/nyheter/sverige/pen...deor-1.4942013
Citera
2017-12-19, 01:04
  #2
Medlem
Har du ens kollat på videon? Det var bättre skärpa och upplösning 1934 än i den här skräpvideon. I call BS!
Citera
2017-12-19, 01:13
  #3
Medlem
UFO = Unidentified flying object. (Exempelvis främmande makts flygplan)

Dvs det betyder INTE per automatik utomjordingar.
Citera
2017-12-19, 09:44
  #4
Medlem
schoolgirlreports avatar
Propaganda min vän... Utomjordingarna har alltid funnits och det är i princip dem som styr världen. De kommer dock inte från rymden.
Citera
2017-12-19, 09:59
  #5
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren
Samtidigt som vi tjafsar om när en bitcoinkrasch kommer, och samtidigt som MeToo dominerat medierna, och samtidigt som Flashback och sociala medier fylls med debatt om migration och våld, så kanske vi alla missar det riktigt stora viktiga som håller på att hända: Vi kartläggs av utomjordingar och de planerar att landa och min fråga nu till er är: Vad händer då och vad gör vi då?

Här är veckans stora nyhet och videobevis på att de redan flyger runt i vår atmosfär:

http://www.gp.se/nyheter/sverige/pen...deor-1.4942013
Tja, de är ju uppenbart inte intresserade av en dialog iaf. Så fort STRIDSflygplanen LÅSER sitt BULLSEYE på dom så drar dom.

Skicka en terapisoffa, Dan Eliasson, lite rött te och låt utomjordingarna prata om sin barndom.
Citera
2017-12-19, 12:21
  #6
Medlem
Min poäng är att ingen, inte ens flashbackare, inser att det är på väg. Alla är upptagna med mindre viktiga frågor. Liv från andra planeter som landar på Jorden, ingen är intresserad. Tråden dör. Ville bara få det bekräftat, att alla är blinda.

Peace på er. Moderator kan ta bort tråden. Ber om ursäkt för att jag slösat bort folks julpysseltid.
Citera
2017-12-19, 15:40
  #7
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren
Min poäng är att ingen, inte ens flashbackare, inser att det är på väg. Alla är upptagna med mindre viktiga frågor. Liv från andra planeter som landar på Jorden, ingen är intresserad. Tråden dör. Ville bara få det bekräftat, att alla är blinda.

Peace på er. Moderator kan ta bort tråden. Ber om ursäkt för att jag slösat bort folks julpysseltid.

Handlar snarare om att lågkvalitetsvideos på ett mörk klump i skyn inte är tillräckligt för att konstatera att utomjordiskt intelligent liv undersöker vår planet...

I egenskap av nörd så hoppas jag innerligt att det faktiskt bekräftas en dag, men detta är ju inte direkt tillräckligt för att nå den slutsatsen.

Faktumet att detta land är under en våldsam kolonisering av teokratiska ökenfascister, vilket bland annat visade sig i att en 17-åring blev gruppvåldtagen och torterad utomhus några minuters gång ifrån mitt hem för några dagar sedan känns lite mer verkligt än den icke bekräftade tesen att utomjordiskt liv undersöker vår planet, hur intressant det än må vara...
Citera
2017-12-19, 15:48
  #8
Medlem
Förmodligen så har utomjordingarna redan kontakt med världsregeringar och utarbetat en övergångsplan. Mycket av all den nya tekniken kommer säkert därifrån.
Citera
2017-12-20, 19:29
  #9
Medlem
okok1s avatar
Jag fattar inte. Detta måste vara en mega nyhet som borde pratas om varje dag, flera månader i sträck, i varje jävla land...

Att se en av piloterna bli intervjuad om "objektet" är fan mig helt absurt!!! FRÅN PENTAGON. FLERA VITTNESUPPGIFTER. FLERA VIDEO BEVIS.

???????????

Varför släpps de nu?
Citera
2017-12-28, 09:21
  #10
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Förmodligen så har utomjordingarna redan kontakt med världsregeringar och utarbetat en övergångsplan. Mycket av all den nya tekniken kommer säkert därifrån.

Det där tror jag att det ligger nåt i det. Tekniken har tagit så enorm fart på så otroligt kort tid i jämförelse med hur länge människan funnits. Bara dom senaste hundra eller tvåhundra åren har utvecklingen tagit en enorm fart medan den stått stilla i hundratusentals år.

Kanske ger dom oss bit för bit för om dom är tiotusentals år framför oss i teknik och utveckling så är det ingen man bara kan ge oss på en gång och tro att vi ska kunna ta till oss och bemästra det dom själva utvecklat under tiotusentals år.
Citera
2017-12-28, 10:01
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det där tror jag att det ligger nåt i det. Tekniken har tagit så enorm fart på så otroligt kort tid i jämförelse med hur länge människan funnits. Bara dom senaste hundra eller tvåhundra åren har utvecklingen tagit en enorm fart medan den stått stilla i hundratusentals år.

Kanske ger dom oss bit för bit för om dom är tiotusentals år framför oss i teknik och utveckling så är det ingen man bara kan ge oss på en gång och tro att vi ska kunna ta till oss och bemästra det dom själva utvecklat under tiotusentals år.


Samtidigt undrar man ju om det finns någon överordnad plan från utomjordingarna när man ser hur det är ställt på många ställen på jorden.
Citera
2017-12-28, 12:23
  #12
Medlem
Det är den pysande ballongen. Det kommer komma mera grejor snart, hoppas vi. Om de inte stoppar processen. Om det tar ett år, är det super snabbt. Snabbare än så kan det inte gå. Så att det ännu inte är en stor nyhet beror på det. Folk har matats med att det inget finns där ute och nu tar det tid att vända den oljetankern.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback