Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-18, 22:00
  #1
Medlem
Dezziwows avatar
Min väninna vill så gärna bli mamma. Hon är singel och närmar sig 40 år. Hon har provat dejting och tillochmed ställt frågan rakt ut till de män hon har dejtat om de kan tänka sig att göra henne gravid. Hon vill ju så klart ha familj på det vanliga sättet men börjar nu bli desperat då hon inte träffar någon som vill ha barn nu! Hon funderar på att åka till Danmark och befrukta sig där. Men det är väldigt dyrt tydligen. Min fråga är om nån känner till någon seriös sida eller sätt där det finns män som kan tänka sig att ställa upp utan att det behöver kosta en förmögenhet. Hon ställer inga krav/ansvar på mannen om han inte vill vara delaktig. Han måste vara frisk.... Hon kan ju vara oansvarig å gå på krogen å sätta på någon men rädslan för sjukdom och eventuella andra problem gör att hon inte vill göra så. (Inte så juste mot killen). Hon har sett nån sida men den ser oseriös ut.. nån som har erfarenhet av nåt liknande och kan komma med tips? Min väninna är väldigt söt och har det ordnat omkring sig, fast jobb och bostadsrätt. Hon kommer att bli en fantastisk mamma... det är bara några miljoner små simmare som saknas 😊 Själva befruktningen sker naturligt vis på det sedvanliga sättet.
Citera
2017-12-18, 22:05
  #2
Medlem
Är det måhända hennes själviskhet som skrämt bort alla män?
Citera
2017-12-18, 22:09
  #3
Medlem
Frihetskrigets avatar
Om hon vill så blir du skyldig att betala underhåll i 18 år. Jag hade varit jävligt försiktig.
Citera
2017-12-18, 22:12
  #4
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Hade hon varit seriös hade hon kört Danmarks valet och är pengar ett problem så ska hon inte bli mamma. Annars blir det någon stackars grabb som var schysst o dela med sig med lite simmare som kommer bli skyldig att betala underhåll till det där barnet när den där mamman tycker det är lite jobbigt.
Citera
2017-12-18, 22:17
  #5
Medlem
Dezziwows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Om hon vill så blir du skyldig att betala underhåll i 18 år. Jag hade varit jävligt försiktig.
Hon är beredd att skippa den biten...anmäla som far okänd till myndigheterna. Hon är villig att skriva avtal med den som ställer upp.
Citera
2017-12-18, 22:19
  #6
Medlem
Dezziwows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Hade hon varit seriös hade hon kört Danmarks valet och är pengar ett problem så ska hon inte bli mamma. Annars blir det någon stackars grabb som var schysst o dela med sig med lite simmare som kommer bli skyldig att betala underhåll till det där barnet när den där mamman tycker det är lite jobbigt.
Jo Danmark blir det om hon inte hittar nån inom kort... det är dock lite kö och en jävla massor av pappersarbete med det alternativet.
Citera
2017-12-18, 22:21
  #7
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezziwow
Jo Danmark blir det om hon inte hittar nån inom kort... det är dock lite kö och en jävla massor av pappersarbete med det alternativet.
Hon får väl ragga upp något flyktingbarn, dom är nog pantade att ställa upp.
Citera
2017-12-18, 22:22
  #8
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezziwow
Hon är beredd att skippa den biten...anmäla som far okänd till myndigheterna. Hon är villig att skriva avtal med den som ställer upp.

Måste hon veta mannens egentliga identitet? Vet hon inte vad han heter finns det ju inget behov av avtal.
Citera
2017-12-18, 22:31
  #9
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Måste hon veta mannens egentliga identitet? Vet hon inte vad han heter finns det ju inget behov av avtal.

Ah, den mytomspunna Glory Hole-metoden.
Citera
2017-12-18, 22:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dezziwow
Hon är beredd att skippa den biten...anmäla som far okänd till myndigheterna. Hon är villig att skriva avtal med den som ställer upp.

Det kan man inte avtala bort.
Citera
2017-12-18, 22:43
  #11
Medlem
S.O.Stolps avatar
Om en man nu ställer upp. Får han träffa sin avkomma om han vill eller kräver hon nån sorts ensamrätt?
Citera
2017-12-18, 22:46
  #12
Medlem
Eftersom jag är på det tipsande humöret idag... hon har inte funderat på att gå ensam en sen kväll i Malmö?

Det blir gratis och ingen kommer få reda på vem pappan är.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback