Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-08-05, 01:11
  #109
Medlem
70-talsfilms avatar
Har också råkat ut för detta. Diskriminering av män är i dagens Sverige fullt accepterat.
Citera
2018-08-05, 09:41
  #110
Medlem
Pershagen76s avatar
Det skulle vara intressant att se hur majoriteten i denna tråd skulle gör om de själva skulle hyra ut, och så som i Stockholm kunna sätta preferenserna helt som dom vill.

Som jag nämt tidigare i denna tråd så hyr vi ut en uthyrningdel i vårt hus och då endast till utländska tjejer som är i Sverige för att studera sin Master alternativt PHD. De bruka stanna 1-4 år och vi har alltid 3 st boende där.

Det är väldigt lugnt, rent och pengarna kommer alltid i tid.
Citera
2018-08-05, 09:47
  #111
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Kan vara så att hyresvärden gillar fitta och kan då således få betalt i natura. Borde vara vanligt förekommande i storstäderna.
Citera
2018-08-14, 17:04
  #112
Medlem
Classic Flashback, fan vad mesiga ni är. Jag är man och lyckades fixa i boende på 2 veckor i en större svensk stad. De är ju konstigt att dom bara vill ha kvinnor som inneboende, men dom är väl rädda för killar typ. Förståeligt menar jag.
Citera
2018-08-23, 18:32
  #113
Medlem
killawifes avatar
Det är ju för att hyresvärden ska kunna gå in när kvinnorna inte är hemma och lukta på trosor och leta efter dildos.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback