Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-03, 12:32
  #85
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatersGonnaHate
Funderat på att plocka hem någon vinst?

Jag säljer runt 7 dollar för att diversifiera mina investeringar. Jag tippar på en trippling av market cap på XRP före 1 mars. Sålde av en batch som jag köpte vid 0.6 för 1.6. Fick ångra det redan dagen efter.

Om du funderar på att lägga pengar på XRP så ska man läsa Hodors blogg.

https://xrphodor.wordpress.com/2017/...tory-for-2018/ <-- Läs.
Citera
2018-01-03, 16:40
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Jag säljer runt 7 dollar för att diversifiera mina investeringar. Jag tippar på en trippling av market cap på XRP före 1 mars. Sålde av en batch som jag köpte vid 0.6 för 1.6. Fick ångra det redan dagen efter.

Om du funderar på att lägga pengar på XRP så ska man läsa Hodors blogg.

https://xrphodor.wordpress.com/2017/...tory-for-2018/ <-- Läs.
Spännande. Har själv en mindre post i Ripple så jag ville bara höra hur du resonerande kring framtiden och vinsttagningar efter den senaste bull-runen.
Citera
2018-01-03, 20:30
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Lol.
Ja du måste köpa BTC för att köpa ripple. Du köper det lättast på coinbase, blockchain.info eller btcx. Sen skickar du över dina bitcoins till en exchange, jag rekommenderar bitfinex eller bittrex. Där köper du ripple med dina bitcoins. Säkrast förvaring är en hårdvaruwallet, om du inte vill köpa en så kan du skaffa en mjukvaruwallet. Eller så låter du dom bara ligga på exchangen men det är inte att rekommendera när man har större volymer. Du måste verifiera din identitet för att kunna casha ut. Glöm inte att använda säkra lösenord och förvara alla seeds säkert.


Nej du måste inte köpta BTC för köpa ripple, finns flera olika sidor/appar där du kan köpa för dina riktiga pengar direkt.
Citera
2018-01-05, 20:11
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Jag är en gambler, Spelar på poker och Betting, Det går jävligt mycket upp och ner antingen förlorar jag allt. Eller så ligger jag + några 100k, Vet att ingen tror på en här men bildbevis finns, Skitsamma.

Jag vill nu gå över på detta. Jag har läst och läst och fattar NOLL. Jag vill ändå köra på detta. Min tanke är att dubbla pengarna åtminstonde, Dock har ripple gått ut från 0.25-0.7 på någon dag.

Vad jag fattat det som så har många e-wallet, Men jag tycker det är komplicerat då jag inte är smart nog att fatta hur allt fungerar.

1. Vart köper jag lättast och bäst Ripple?
2. Måste jag ha en E-wallet? Eller kan jag ha allt på ett USB?
3. Måste jag köpa Bitcoins först för att köpa ripple?


Jag vet att 99% Tänker, är du dum i huvudet? Du vet inte ett skit om detta ska du då satsa pengar på något du inte har en aning om? Svaret är ja. Jag har märkt att många som sitter här har mycket kunskap och läst och pluggat i månader. Det har jag inte tid eller ork med.

Vill bara veta hur jag köper det, Vart jag säljer det, Och vart jag förvarar det smidigast. ( Kommer inte tappa bort USB eller få det förstört)

Gör dej själv en tjänst. Köp bitcoin och håll dem. Ripple kommer sluta illa illa. En dag kommer du och tittar och dina 150 k kanske endast har 1 k kvar Eller ännu värre. Då sitter du fast en lång tid framöver.
Citera
2018-01-05, 20:18
  #89
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hadtodoit
Gör dej själv en tjänst. Köp bitcoin och håll dem. Ripple kommer sluta illa illa. En dag kommer du och tittar och dina 150 k kanske endast har 1 k kvar Eller ännu värre. Då sitter du fast en lång tid framöver.

Har skrotat Ripple, Stellar, och cardano. Är all in på tron.
Citera
2018-01-05, 20:22
  #90
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Har skrotat Ripple, Stellar, och cardano. Är all in på tron.

LOL

Tron är borderline scam
Citera
2018-01-05, 20:42
  #91
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
LOL

Tron är borderline scam

Vilka skulle vara bättre?

Krävs väl en hel del för att tron ska backa till 5 cent väl?
__________________
Senast redigerad av chloemm 2018-01-05 kl. 21:23.
Citera
2018-01-05, 21:49
  #92
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Vilka skulle vara bättre?

Krävs väl en hel del för att tron ska backa till 5 cent väl?

Tron har inget mer än hype av en ofärdig och undermålig produkt. ENJ är en bättre investering då de gör vad Tron säger ska göra.

Tron är en ethereum token och är top 7 marketcap, mer värde i tron är litecoin och Tron har ingen produkt bara en leende ung kines som hajpar på twitter.

Tron kommer vara helt glömd en dag,
Citera
2018-01-05, 23:00
  #93
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Tron har inget mer än hype av en ofärdig och undermålig produkt. ENJ är en bättre investering då de gör vad Tron säger ska göra.

Tron är en ethereum token och är top 7 marketcap, mer värde i tron är litecoin och Tron har ingen produkt bara en leende ung kines som hajpar på twitter.

Tron kommer vara helt glömd en dag,

Möjligt hoppas jag hinner nöja mig med min vinst och gå vidare ")
Citera
2018-02-07, 16:11
  #94
Medlem
felleboy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Världsstandard blir det, av den anledning du påpekar. XRP kommer att bli bankvalutan. XRP kommer antagligen också bli internetvalutan som står som segrare av just den anledningen. Med allt från banker till kreditbolag i ryggen med internationella överföringar på få sekunder till en minimal kostnad osv, så lär det bara fortsätta uppåt.

Vill man tjäna pengar på spekulation så är XRP en bra investering för framtiden. Att påstå något annat blir för dumt när företaget har etablissemanget bakom sig. Jag hoppades att XRP skulle nå runt 1.20 dollar lagom till nyår. I skrivande stund runt 1.80 USD. Vi kan ju se var den står i slutet av januari och fortsätta samtalet? Jag tippar runt 2.5 USD. Minst.

Citera
2018-05-06, 02:22
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadtodoit
Gör dej själv en tjänst. Köp bitcoin och håll dem. Ripple kommer sluta illa illa. En dag kommer du och tittar och dina 150 k kanske endast har 1 k kvar Eller ännu värre. Då sitter du fast en lång tid framöver.

Är du dum? Låt säga att 1 Ripple är värd 1 krona idag. Menar du att 1 Ripple kan sjunka till under 1 öre i värde? Hahahaha
Citera
2018-05-06, 21:34
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidnetx
Är du dum? Låt säga att 1 Ripple är värd 1 krona idag. Menar du att 1 Ripple kan sjunka till under 1 öre i värde? Hahahaha
Hyperinflationer har ju hänt förr o_o
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback