Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-19, 01:38
  #13
Medlem
Blev rent ut sagt äcklad över vad det svenska samhället förvandlats till...

Hur jävla svårt ska det vara att fatta att man ska ta hand om sin egen befolkning främst, SEN andra.

Ut med packet, lägg svenska pengar på att hjälpa svenskar.
Citera
2017-12-19, 01:45
  #14
Medlem
Tragiskt besked.
Jag minns, ska inte glömma henne.
Svider i hjärtat när man ser hur hur svenska hemlösa lämnas åt sitt öde. Ingen 5 miljoners bostadsrätt i Nacka erbjöds till Eva - hon hade förtjänat den, i motsats till importerade syrier med tre fruar och 16 ungar som vi förväntas försörja. Tänk vad lite uppmuntran och stöd hade kunnat göra med henne, och för henne.
Citera
2017-12-19, 07:05
  #15
Medlem
Zilvios avatar
Chockerande att höra om hennes livsöde och att se bilderna på hur hon såg ut på slutet jämfört med hur hon såg under sin idrottskarriär. RIP
Citera
2017-12-19, 07:15
  #16
Medlem
Nu är det visserligen tyvärr en betallänk, men man förstår så mycket som att hon blev ett socialfall. Det är tragiskt att konstatera, men det svenska samhället har alltså låtit en av sina hjältar ruttna bort och "självdö" i 50-årsåldern. Vilket misslyckande, jag är inte alls förvånad.
Citera
2017-12-21, 15:33
  #17
Medlem
Har endast vaga minnen av henne, vem mycket tråkigt att något sådant ska ske.

https://www.expressen.se/sport/friid...re-hennes-dod/

Nu sörjs Eva av sina gamla landslagskompisar.
– Det är helt ofattbart att det kunde bli så här, säger Midde Hamrin.
– Hon var väldigt nergången sista gången jag träffade henne, säger Anders Gärderud.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback