Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-17, 03:02
  #1
Medlem
Copscantcatchmes avatar
Jag har ledsnat på wow, jag är inte en extremt inbiten spelare eller så men jag undrar typ hur fan folk veet exakt vart man får vissa mounts och göra viss saker och samla massa saker osv osv

Kan ni komma med lite tips på saker man kan göra osv för att hålla motivation uppe och för att sysselsätta sig i wow..
Citera
2017-12-17, 03:03
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Ptja. Om det får finnas trådar om varför man slutade spela WoW så ska det så klart få finnas en tråd om hur man hittar glädjen i spelet igen. Fast i rätt forum så klart.

Spel: allmänt --> Spelrelaterat
/Moderator
Citera
2017-12-17, 08:52
  #3
Medlem
Finns massor av guider på wowhead och dessutom listas sånt under collections in-game?

Ärligt talat är det bara att googla så dyker det upp guider på youtube tom... ta en paus annars? De kommer finnas kvar i spelet när du är sugen igen. Om du nu inte är ute efter classmounts som är specifika för Legion
Citera
2017-12-17, 10:26
  #4
Medlem
Svantevits avatar
Det är ett friskhetstrecken. Gör något vettigare med ditt liv istället.
Citera
2017-12-17, 10:29
  #5
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Det är ett friskhetstrecken. Gör något vettigare med ditt liv istället.

Ja, faktiskt. Att lägga all sin tid på ett lastgammalt spel känns rätt ofräscht. Vad sägs om att du bara skiter i WoW och börjar lägga din fokus på något mer givande? Du kan börja handla i kryptovalutor istället. Fan så mycket mer spännande (och vinstgivande).
Citera
2018-04-21, 16:10
  #6
Medlem
Neinzures avatar
Få igång motivation till att kasta bort tiden på någonting som inte kommer att betyda ett dyft i framtiden? Motivera dig till att faktiskt göra något givande med livet istället. Lär dig att spela ett instrument, läs en bok eller vafan som helst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback