Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-23, 18:01
  #157
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Det sjuka är att det du skriver är hur en logiskttänkande och ej självhatande människa torde resonera, men här hos oss basunerar msm ut det som värsta sortens extremism.

Hos oss?
Ja med facit i hand hur dessa individer är, vill jag inte ha dem här.
Konstigt nej inte alls.
Har inga problem med några andra folkslag eller religioner möjligen satanister
Citera
2017-12-23, 18:04
  #158
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jag tror att många här verkar missa den stora nyheten iom detta.

Den stora nyheten är inte att muslimer vill ha en moské. Detta har skett på flera svenska orter sedan åtminstone 90-talet.

Den stora nyheten är att man den här gången gjorde en så kallade bönedemonstration. Precis som det sett ut i flera decennier nere i Frankrike.

Detta har vad jag vet aldrig tidigare skett i Sverige.

Förvisso hade de enligt uppgift demonstrationsrätt den här gången. Men som en del säger, så kommer de för eller senare snart att skita i att söka om tillstånd och bara rent spontant göra sina muslimska flashmobs mitt i stan.

Snart har vi: https://www.youtube.com/watch?v=yifS-uoFaVM
Citera
2017-12-23, 21:38
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Hos oss?
Ja med facit i hand hur dessa individer är, vill jag inte ha dem här.
Konstigt nej inte alls.
Har inga problem med några andra folkslag eller religioner möjligen satanister
Oss svenskar i Sverige.
Citera
2017-12-29, 18:26
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Dom flesta? Inte samtliga då. Vad gör alla dom som inte arbetar och lever lugna liv då? Ditt språkbruk får det att låta som att du känner en hel del mussar och således en hel del som inte arbetar och istället lever vilda liv.

Jag känner en hel del muslimer ja. De flesta arbetar och är skötsamma sen finns det en liten del som inte gör det. Men jag känner fler svenskar som inte sköter sig.
Citera
2017-12-30, 21:58
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Jag känner en hel del muslimer ja. De flesta arbetar och är skötsamma sen finns det en liten del som inte gör det. Men jag känner fler svenskar som inte sköter sig.
Varför känner du så många kriminella? Vad är det för typ av brott dina blattar begår?
Citera
2017-12-30, 22:02
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Jag känner en hel del muslimer ja. De flesta arbetar och är skötsamma sen finns det en liten del som inte gör det. Men jag känner fler svenskar som inte sköter sig.

De flesta muslimer jag känner är falska as - som leker svenskar men som i själva verket föraktar svenskar...Varje flinande muslim=Jag vill döda dig svenne.

Med denna enkla regel kommer man långt. Muslimer är en slags avancerade Zigenare - pengar pengar pengar - och så köper vi guldvattenkranar...
Citera
2017-12-30, 23:31
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Varför känner du så många kriminella? Vad är det för typ av brott dina blattar begår?
Har du svårt med läsförståelsen? Har jag skrivit att jag känner MÅNGA kriminella? Nej.
Citera
2017-12-30, 23:35
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodrot
De flesta muslimer jag känner är falska as - som leker svenskar men som i själva verket föraktar svenskar...Varje flinande muslim=Jag vill döda dig svenne.

Med denna enkla regel kommer man långt. Muslimer är en slags avancerade Zigenare - pengar pengar pengar - och så köper vi guldvattenkranar...

Det är väldigt långt ifrån den erfarenheten jag har. Främst så känner jag inte nån invandrare som leker svensk. Sen är det många muslimer som skulle ha problem med att bli jämförda med zigenare. Och även där är min erfarenhet långt ifrån det du påstår.
Citera
2018-01-02, 18:42
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Har du svårt med läsförståelsen? Har jag skrivit att jag känner MÅNGA kriminella? Nej.
Oj oj oj, vad hetsigt det blev här
Varför vågar du inte bara berätta vad dina kriminella blattevänner sysslar med för någon typ av brottslighet? Varför är det ämnet så känsligt?
Det var du själv som påstod att du känner flera kriminella blattar och ännu flera kriminella äkta svenskar. Så har du sagt A får du säga B.
Citera
2018-01-02, 21:14
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Oj oj oj, vad hetsigt det blev här
Varför vågar du inte bara berätta vad dina kriminella blattevänner sysslar med för någon typ av brottslighet? Varför är det ämnet så känsligt?
Det var du själv som påstod att du känner flera kriminella blattar och ännu flera kriminella äkta svenskar. Så har du sagt A får du säga B.

Varför ska jag berätta det? Det har inte med saken att göra. Jag skrev inte att jag känner massa kriminella folk. Jag skrev att de allra flesta invandrare som jag känner sköter sig, arbetar och betalar skatt. Sen va det du som hängde upp dig på att det då måste finnas andra som är kriminella. Dock säger det ju mycket om dig när du bara är intresserad av vilka kriminella handlingar som invandrarna eventuellt begår men skiter i svenskarna.
Citera
2018-02-14, 17:28
  #167
Medlem
GenesisPs avatar
Jag såg en intressant kommentar på Samhällsnytt i anslutning till artikeln om SD:s senaste utspel, om att invandrare ska åka hem.

Citat:
Bra SD, det är en ren ödesfråga, och det är, om inte för sent, så extremt bråttom. I vägen står en miljon vildar och sju partier, kan vi uppbringa den energi som krävs för att forcera detta gigantiska hinder?

Jag kan inte nog understryka, för svenskens vidkommande, lägets brådskande allvar, ett allvar som i "vår" riksdag är allom bekant men ändå ivrigt underbyggt och under gapskratt genomtvingat av sju samstämda partier.

Ett par exempel

I morse SVT: en ny film släpps i dagarna med en afrikansk huvudrollsinnehavare, 30 minuters debatt om hur viktig denna milstolpe är - att vi "äntligen" får en film där en afrikan är innehavare av inte bara biroller utan av den faktiskt huvudrollen. Man vrider och vänder på ämnet "svarta på västerländsk film" - en afrikansk kvinna, född på svensk mark av hitresta afrikaner, har bjudits in. Kvinnan understryker vikten av att Afrika ska speglas i svensk/västerländsk film. Att filmen ifråga dessutom är inspelad i Afrika är "underbart" och något som får afrikanskan att utbrista: "i filmen får man se hur hela Afrika kunde sett ut om det inte vore för väst kolonisering och plundring av kontinenten"

-------> min reflektion, med miljarder afrikaner på jorden varav tiotals, kanske hundratals, miljoner som redan i dag har siktet på att resa till väst är det inte svårt att dra slutsatsen etniska svenskar kommer utrotas om inte gränsen stängs och förseglas samt de flesta skickas hem samt resterande assimileras, vår svenska hudfärg/etnicitet är på väg att bli en absolut belastning, i vårt enda hemland. De hitresta afrikanerna i gemen kommer inte assimileras utan fortsatt identifiera sig som afrikaner vilket i en första fas tar sig uttryckt som i SVT i dag, men senare kommer ta sig uttryck i att man vill etniskt rensa väst. Orsaken är mångbottnad, dels biologisk, men klart är även att många hatar väst eftersom vi anses ha "plundrat Afrika" via "koloniseringen"

På SR i går: i förbifarten lyssnade jag på P1. Som vanligt handlade det om migranter i allmänhet och islam i synnerhet. Man gjorde nedslag i Irak där man besökte ett område tidigare belägrat av IS men nu "befriat". Man intervjua en bekännare till islam som utbrast "nu är det vi som ber här" - journalisten berättade att "be i en stad betyder att man har makten och kontrollerar den", det vill säga muslimen fastslår genom att säga "nu ber vi här" att just dennes stam/religiösa inriktning nu har makten. Så fungerar det inom islam, tydligen ----> min reflektion. Häromveckan läste jag att en hitrest svärm bad på Uddevalla torg som en del i en protest mot att kommunen inte ger dom pengar till en ny moske, det vill säga dom markerade, helt enligt islam, att Uddevalla är en erövrad stad, tyvärr förstår inte svensken i gemen att det var vad dom signalerade eftersom vi saknar kunskap/erfarenhet av deras underutvecklade kultur, men vi alla kommer bli varse när "den dagen" anländer.

Ovanstående är, enligt mig, två av oändligt antal oomtvistliga bevis för vad som väntar oss svenskar om inte flödet vänder, något som sju partier samstämt inte kommer låta ske, tvärt om --> Just nu har stat och kommuner gått in i slutfasen då man helt enkelt tvingar bort svenskar från bostäder, arbeten, sjukvård och utbildning. Stat och kommuner sysselsätter inte mindre än 1.2 MILJONER arbetare, som del i "den slutgiltiga lösningen" ska allt fler av dessa nu tilldelas dom som reser hit från tredje världen. Krydda med att Göteborg nu akut-larmar om islamism som äter sig in i hela samhällskroppen och man förstår hur svårt läget är, gud hjälpte våra barn och efterkommande.
Citera
2018-02-14, 22:21
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menusch
Jag känner en hel del muslimer ja. De flesta arbetar och är skötsamma sen finns det en liten del som inte gör det. Men jag känner fler svenskar som inte sköter sig.

Detta stämmer överlag överallt...tills de blir många.

Man märker inget lömskt med Islam tills de blir många.

Muslimer är toleranta enbart så länge de ej har maktmedel.

Under historiens gång enligt ögonvittnen från ex. första världskriget och under 2000-talet i Irak, så har bofasta människor berättat om hur deras muslimska barndomsvänner plötsligt stigit in i deras bostad och mördat, våldtagit och kidnappat. Detta är pga en uppmaning, Jihad, från sin Imam att bekämpa de otrogna. Detta står redan i Koranen, men att muslimer kollektivt följer en sådan uppmaning är när de är tillräckligt många och oftast är syftet att etablera autonomi.
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2018-02-14 kl. 22:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback