Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-17, 01:14
  #1
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Judo är konsten att använda fiendens kraft i en riktning som är ofarlig för sig själv, ungefär.

Som jag ser det har fienden (de svenskfientliga i största allmänhet) en stor kraft, så det är bäst att nyttja deras kraft i en för de själva farlig riktning. Dvs. låt de svenskfientliga få uppleva konsekvenserna av deras svenskfientlighet.

Ett exempel kan vara att man bjuder in ökända kaozblattar till diverse tillställningar som är öppna multikultievent. Jag läste någonstans att en teater i Stockholm fick stänga ner eftersom deras antirasistiska hipphoppmusik lockade till sig en massa kaozblattar. Allt slutade i ett haveri av grafitti och sexuella trakasserier. Tråkigt förvisso, men det är ju den verklighet som mångkulturen för med sig.

Nu är det så att de multikultifanatiska ofta själva vet innerst inne att de tror på en lögn. De vill inte bo i negerområden, de vill bara omge sig med vita multikultidyrkare etc. De som drabbas hårdast av vansinnet är alltså naiva svennebananer.

Men det måste finnas fler sätt. Att exempelvis förortsblattar som Pantrarna stormar kommunhus i protest mot nedskärningarna är guld. Detta visar att politiker som nyttjar sig av svartalver och sandryttare för att gynna sin egen karriär blir bitna av de bulldogar som de föder upp.

Legio är att man lockar in någon välintegrerad invandrare som man visar upp i rutan i diverse event. Men man borde ju kunna skapa en del kul effekter i direktsändning?

Kan man bjuda in ensamkommande flyktingbarn till någon överklassenklav typ Båstad tennis? Inte för att jag vet om tennisgänget egentligen har gjort sig skyldiga till något, men ändå. Det bästa hade varit om riksdagen blev stormad av kravallande kaozfolk men hur ska man få det att hända?

Kaozet är här, nu gäller det att det kanaliseras mot de skyldiga. Sverige är ett land med ganska få trygga ghetton och grindsamhällen ändå. Skulle ett sånt skapas kanske man kan hetsa upp en folkmassa att storma grindarna och säga att politikerna har enorma mängder guld i sina källare som de har tjänat på att utnyttja invandrare? Visserligen en total myt, men de antivita och ickevita tror ju på fullt allvar att det är deras kompetens som byggde Sverige.

Idén är kanske inte ny, men den används aldrig vad jag kan se.
Kan detta genomföras och i så fall hur?
Citera
2017-12-17, 01:22
  #2
Medlem
Crowdfunda bussar som går från förort till valfritt överklassevenemang... locka med fri sprit för att ge kaozandet en extranivå. Glöm inte att dokumentera allt!
Citera
2017-12-18, 00:16
  #3
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Idén är kanske inte ny, men den används aldrig vad jag kan se.
Kan detta genomföras och i så fall hur?

Med en klok och ledarbegåvad intelligenselit vid makten, så är strategiska förslag som dina ren vardagsmat kring diskussionsborden. Landet behöver en ledarelit vid makten som genomför kloka beslut, utan minsta tidsspillan eller dragningar i långbänk. Efterfrågan finns nog, men för tillfället är sagda ledarelit blockerad av pöbelväldet (den sk "demokratin") och den politiskt omedvetna majoriteten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback