Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-16, 21:02
  #1
Medlem
Ojne vojne..skulle raka benen,tappar hyveln och fångar den i luften vilket resulterar i att långfingernageln skars av på mitten...redigt jack Vad göra...växer den fast eller behöver jag ta bort den översta delen...i så fall gör man det på Vårdcentralen?
Citera
2017-12-16, 21:06
  #2
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Ojne vojne..skulle raka benen,tappar hyveln och fångar den i luften vilket resulterar i att långfingernageln skars av på mitten...redigt jack Vad göra...växer den fast eller behöver jag ta bort den översta delen...i så fall gör man det på Vårdcentralen?

Bild?
Citera
2017-12-16, 21:29
  #3
Medlem
Det är nog ingen fara. Fick själv tumnageln kluven av en hund utav misstag. Ifrån roten och framåt. Nu är den helt blå och jag kommer antagligen tappa den sen. Har hänt tidigare när jag klämde samma tumme i bildörren som liten haha

Fick du bara ett litet jack så bara jämna till ytan lite eller tejpa över nageln o ha den lite skyddad när du t ex har fingret i en handske o liknande ^^

Lycka till !
__________________
Senast redigerad av BlueLotus3 2017-12-16 kl. 21:38.
Citera
2017-12-16, 21:45
  #4
Avstängd
ilpobres avatar
Ingen fara, hänt mig. Naglar reparareras som tur är, likt en avklippt svans på en ödla.
Citera
2017-12-16, 23:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Ingen fara, hänt mig. Naglar reparareras som tur är, likt en avklippt svans på en ödla.
Tack och phu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback