Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-18, 01:40
  #133
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phenom82
Dömmer väl här att han inte har kontroll över bollen från catch. Hårt dömt kan jag tycka. Sen är det ju pats också. Då gäller ju inte regelboken som för andra

Tänker personligen att en stretch borde klassas som ett footballmove, men då fattas det ju att han tar ett par steg, antar jag. Kanske inte är ett felaktigt beslut ändå.

Känna fortfarande gaaaanska surt....
__________________
Senast redigerad av Towan 2017-12-18 kl. 01:42.
2017-12-18, 01:46
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Tänker personligen att en stretch borde klassas som ett footballmove, men då fattas det ju att han tar ett par steg, antar jag. Kanske inte är ett felaktigt beslut ändå.

Känna fortfarande gaaaanska surt....

Absolut, kan tillägga att jag inte grinat över domslutet om det dömts TD där heller. Är ingen expert på domslut och sett en del tveksamma genom åren. Grym match iaf.
2017-12-18, 02:39
  #135
Medlem
gato12s avatar
Tråkig start Dallas EDIT: bra jinxat där

Är Zeke fortfarande avstängd eller är han skadad?
__________________
Senast redigerad av gato12 2017-12-18 kl. 03:12.
2017-12-18, 04:42
  #136
Medlem
gato12s avatar
Älskar fake puntar

Det där var väl ingen speciellt smart challenge Garrett
__________________
Senast redigerad av gato12 2017-12-18 kl. 04:56.
2017-12-18, 20:33
  #137
Medlem
Lt.Col.Kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Fast så fort bollen korsar planet så är det ju en TD. Om en runningback stretchar bollen och fumblar så är det ju en TD.
Nope...läs regeln. Corriente och domarna i NFL hade inget val. Enligt regelboken var det ingen catch. Du får inte använda bollen mot marken som ”stöd” för en catch.

Men det var en heeeeeeeelt galen match.
2017-12-18, 21:53
  #138
Medlem
B-Dawks avatar
Den stora skillnaden gällande om bollen fångas i end zone eller om den springs in är ju att när den springs in i end zone så är det en touchdown så fort bollen korsar linjen. Om spelaren i fråga sedan fumblar den har ingen påverkan på spelet.

Är det däremot ett passningsspel så måste ju spelaren ha bollen i klar possession utan hjälp av marken och dessutom hålla i bollen genom hela fångsten. Nu hade ju inte James detta.
2017-12-18, 22:45
  #139
Medlem
Hunden007s avatar
Typiskt av Titans och vika ner sig.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback